Heb je je ooit bedacht dat de reden dat je geen insecten en vliegen hebt, komt omdat je spinnen hebtquote:Op maandag 9 maart 2015 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet in mijn huis. Ik heb geen insecten en vliegen.
Weg met die spinnen!
Een mangistanquote:
Ditquote:Op maandag 9 maart 2015 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je je ooit bedacht dat de reden dat je geen insecten en vliegen hebt, komt omdat je spinnen hebt
Overigens, als je ruimte hebt tussen binnen-/buitenmuur, plafond/dak of een kruipruimte. Heb je spinnen. Een boel.
Ja ik ook. Muggen en negers.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:25 schreef MissMSX het volgende:
Er is maar één dier dat ik zonder meer doodsla: de mug. Irritant en niet fatsoenlijk te vangen.
Dat bedacht ik me toen ik dit typtye ja, maar van de andere kant zie ik ook echt zelden die spinnen. Misschien omdat ik op een tussenverdieping zit ergens?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je je ooit bedacht dat de reden dat je geen insecten en vliegen hebt, komt omdat je spinnen hebt
Nou, daar blijven ze dan maar mooi zitten. Ik zie ze niet zo vaak. Vroegah op de boerderij welquote:Overigens, als je ruimte hebt tussen binnen-/buitenmuur, plafond/dak of een kruipruimte. Heb je spinnen. Een boel.
Angst, angst... vind ze gewoon niet prettigquote:Op maandag 9 maart 2015 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Spinnenangst, mooi onzinnig overblijfsel uit de oertijd.
Nou, als ik zo'n schuur vol spinnen aantref ga ik wel even gillend een blokje omquote:Op maandag 9 maart 2015 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angst, angst... vind ze gewoon niet prettigMaar ik ga niet als een wijf gillen of zo.
Vroegah vond ik ze wel eng, zelfs de kleintjes. Die durf ik inmiddels wel gewoon op te pakken hoor.
Maar die grote harige dikke vind ik gewoon niet zo heul lekkah. Die pak ik met een tissue op
T is niet zo dat ik de grote knappe sterke buurman bel (want die heb ik niet meer).
Terwijl die kleintjes het meest dodelijk zijn, die grote doen niet zoveelquote:Op maandag 9 maart 2015 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angst, angst... vind ze gewoon niet prettigMaar ik ga niet als een wijf gillen of zo.
Vroegah vond ik ze wel eng, zelfs de kleintjes. Die durf ik inmiddels wel gewoon op te pakken hoor.
Maar die grote harige dikke vind ik gewoon niet zo heul lekkah. Die pak ik met een tissue op
T is niet zo dat ik de grote knappe sterke buurman bel (want die heb ik niet meer).
Weet ik, maar in NL nietquote:Op maandag 9 maart 2015 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terwijl die kleintjes het meest dodelijk zijn, die grote doen niet zoveel.
Ik bel John Goodmanquote:Op maandag 9 maart 2015 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, als ik zo'n schuur vol spinnen aantref ga ik wel even gillend een blokje om
Dat is net zo'n leuke regel als met de melkslang en de nepmelkslang. Ik ga daar echt niet over nadenken. Nope.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik, maar in NL nietDaar is de meest dodelijke een hooiwagen.
In Australie was de regel: Komt ie uit een web? Boeien. Komt ie niet uit een web? Rennen!
Lang geledenquote:
T was ook meer zo van: Als je dan gebeten bent, in hoeverre schiet ik in paniekquote:Op maandag 9 maart 2015 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is net zo'n leuke regel als met de melkslang en de nepmelkslang. Ik ga daar echt niet over nadenken. Nope.
Maar dat zie je toch niet altijd?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T was ook meer zo van: Als je dan gebeten bent, in hoeverre schiet ik in paniek
Ex was gebeten, dus "Did it jump on ya from the tree? No? From a web? Ah. Ok. No worries!"
Huppa, tea tree spul er op (van die groene klei) en doorgana met de hike.
Sue them!quote:Op maandag 9 maart 2015 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Duiken bij Florida: zitten er hier haaien?
Ja maar alleen nurse sharks, die doen niks.
En hoe zien die eruit, voor het geval ik er doodleuk foto's van ga maken en even later een arm kwijt ben omdat het toch iets anders is?
For an arm, and a leg for emotional damages!quote:
Badum-tisssjjj!quote:Op maandag 9 maart 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
For an arm, and a leg for emotional damages!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |