Heerlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 18:02 schreef Samzz het volgende:
Kan niet wachten tot ik met de honden over het strand kan wandelen/rennen.
Jaquote:
Uiteraard!quote:Op zondag 8 maart 2015 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus toch de hort op moeten gaan zie ik
Wat voor hond is dat? Ik weet echt niks van hondenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Mis dat echt. Ben me nu weer aan het inlezen over speuren. Denk dat ik m'n toekomstige Weimertjes daar erg blij mee ga maken
.
Weimaranersquote:Op zondag 8 maart 2015 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor hond is dat? Ik weet echt niks van honden
Het wordt vast nog wel een keertje mooi weerquote:
Even gegoogled, mooie beestenquote:
Beterschap voor je opaquote:Op zondag 8 maart 2015 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt vast nog wel een keertje mooi weer
En hopelijk ligt m'n opa dan niet in het ziekenhuis
What happened? Sterkte iigquote:Op zondag 8 maart 2015 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hoop ik van wel. Als je in hebt om langs te komen dan meld je het maar.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:26 schreef CherryLips het volgende:
Ai, das minder. Beterschap voor je opaquote:Op zondag 8 maart 2015 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft vanmorgen z'n heup gebrokenhij zou eerst vandaag meteen geopereerd worden maar nu wordt het toch morgen. Dus ik heb de hele middag Homeland zitten kijken voor het geval er iets was.
Aaaaaaaw, wat sneuquote:Op zondag 8 maart 2015 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft vanmorgen z'n heup gebrokenhij zou eerst vandaag meteen geopereerd worden maar nu wordt het toch morgen. Dus ik heb de hele middag Homeland zitten kijken voor het geval er iets was.
He bahquote:Op zondag 8 maart 2015 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Morgenochtend weer verder hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |