Dat hoort er een beetje bij natuurlijk, af en toe moet dat kunnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ja, zo'n baas dat hij met al zijn kracht zijn vrouw door de kamer heen sloeg, wat een held
Dit is maar 1 kant van het verhaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ja, zo'n baas dat hij met al zijn kracht zijn vrouw door de kamer heen sloeg, wat een held
Googlen lijkt me niet de bedoeling, daarbij als je het liedje niet kent valt er weinig te googlen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:51 schreef Mani89 het volgende:
Maar goed als ik de antwoorden niet weet googel ik ze gewoon, dat mag toch wel?
Eigenlijk ging het zo:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is maar 1 kant van het verhaal.
Ik deed gewoon een beetje sneu.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FOK! Vrienden zijn de beste vrienden
En je vergeet nu je vogels.
Dan hoop ik wel dat er enkel liedjes van MarkGod of de Backstreet Boys zijn, anders haak ik direct af.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Googlen lijkt me niet de bedoeling, daarbij als je het liedje niet kent valt er weinig te googlen.
Oh werkt het zo, dan doe ik toch liever een pubquiz. Maar ik ga mijn best doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Googlen lijkt me niet de bedoeling, daarbij als je het liedje niet kent valt er weinig te googlen.
Diehebben geen soundtracks gemaaktquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat er enkel liedjes van MarkGod of de Backstreet Boys zijn, anders haak ik direct af.
De soundtrack van mijn leven telt niet?quote:
De andere kant was een beetje moeilijk te verstaan, door de dikke lippen en het bloedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is maar 1 kant van het verhaal.
Daarbij mag je gewoon googlen, dat is tenminste redelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh werkt het zo, dan doe ik toch liever een pubquiz. Maar ik ga mijn best doen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De soundtrack van mijn leven telt niet?
Pjo is vrolijk aan het spelen, ik zie hem vanaf de bank. Als de aaipad is opgeladen maak ik een nieuwe foto.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet meer doen he. Je hebt een voorbeeldfunctie voor Pjo en ik wil geen sneu petekind.
Heel goed, ik geloof dat hij al helemaal is geëvolueerd toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pjo is vrolijk aan het spelen, ik zie hem vanaf de bank. Als de aaipad is opgeladen maak ik een nieuwe foto.
HIj is heel slim, hij verstopt zijn paprika ook alquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel goed, ik geloof dat hij al helemaal is geëvolueerd toch?
Dus alleen nog een beetje level uppen en hij is onverslaanbaar
Mag ik hem ook zien? Ben wel benieuwd of hij nog gegroeid is.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pjo is vrolijk aan het spelen, ik zie hem vanaf de bank. Als de aaipad is opgeladen maak ik een nieuwe foto.
Vrouwen en mannelijke en vrouwelijke celebsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:57 schreef YokiKater het volgende:
Een stukje feelgood nieuws .. Vrouwen en celebs steunen gepeste dikke man
Fucking mooi, go internet!
Ja, ik post het wel in het topic.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mag ik hem ook zien? Ben wel benieuwd of hij nog gegroeid is.
Het is gewoon een übervogel, hopelijk dat hij daar niet in doorslaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
HIj is heel slim, hij verstopt zijn paprika ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |