Beugelen is tof!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maasbree ben ik vorige week nog geweest
ze hebben daar een beugelvereniging
we hadden handbalwedstrijd daar, maar bij die sport lag dus ook een beugelbaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beugelen is tof!
Al tijden niet meer gedaan, maar was wel lachen.
Is dat met een hoefijzer gooienquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beugelen is tof!
Al tijden niet meer gedaan, maar was wel lachen.
In dit topic nog niet neequote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:59 schreef D. het volgende:
Had ik het al over de F1 subleague gehad hier?
bejaarden die met en stuk hout in de vorm van een steekschop een bowlingbal door een ijzeren beugel proberen te mikkenquote:
Nee?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:59 schreef D. het volgende:
Had ik het al over de F1 subleague gehad hier?
Baan van zand, per speler drie zware ballen en een soort schep en middenin de baan een (komtie!) ronde beugel die in de grond zit. Doel is om zoveel mogelijk van jouw ballen daar aan de goede kant doorheen te rollen en zo min mogelijk ballen van de tegenstander.quote:
Soort curling dus, dat is me ook zo een boeiende sport.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bejaarden die met en stuk hout in de vorm van een steekschop een bowlingbal door een ijzeren beugel proberen te mikken
Oeh! Vertel me er álles overquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, bij deze dan
Die is er
En men mag weer meedoen
O, even een team met Verstappen maken danquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, bij deze dan
Die is er
En men mag weer meedoen
Vraag me af of er ook mensen zijn die niet voor Verstappen gaan nuquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, even een team met Verstappen maken dan.
Is niet erg, ik moet toch eten kokenquote:
curling is een briljante sport om op zondag ochtend met een dikke kater te kijken als je nog te lam bent om je arm naar de afstandsbediening uit te steenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soort curling dus, dat is me ook zo een boeiende sport.
Met jou wil ik altijd spelenquote:
*hand opsteekt*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Vraag me af of er ook mensen zijn die niet voor Verstappen gaan nu
Lijkt me leuk. Tof. Enig.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Baan van zand, per speler drie zware ballen en een soort schep en middenin de baan een (komtie!) ronde beugel die in de grond zit. Doel is om zoveel mogelijk van jouw ballen daar aan de goede kant doorheen te rollen en zo min mogelijk ballen van de tegenstander.
En je mag niet met je bal in de zieëp belanden. Google that!
Mijn oma was er een kei in
Prachtige verwoording.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
curling is een briljante sport om op zondag ochtend met een dikke kater te kijken als je nog te lam bent om je arm naar de afstandsbediening uit te steen
Hou de boel maar binnen dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
Een goede slager....
Ow wacht, ander topic
Ik krijg alleen de F1-manager 2014 te zien via het menu op de FPquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Vraag me af of er ook mensen zijn die niet voor Verstappen gaan nu
Dat zei je er niet bijquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
Van de mensen die wel meedoen aan de F1 manager bedoelde ik
Jij bent meer van het F5-en zeker.quote:
http://managers.fok.nl/f1/f1-2015quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg alleen de F1-manager 2014 te zien via het menu op de FP.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent meer van het F5-en zeker.
En dat istquote:
Nu de tijd en zin nogquote:
Ik denk toch eerder aan bh's..of bier.quote:
Uhm... Ja. Dat bedoelde ikquote:
In mijn buurt in ieder geval welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |