Hij gooit 100 gemiddeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Vincent staat niet zo lekker te gooien momenteel
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
co heeft het over vreselijke shirts?
quote:
eigenlijk zondequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef Max23 het volgende:
Bunting - King
Van Gerwen - Petersen
Gilding - Suljovic
Wright - Taylor
Ik hoop op Bunting, Van Gerwen, Suljogod en Taylor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef Max23 het volgende:
Bunting - King
Van Gerwen - Petersen
Gilding - Suljovic
Wright - Taylor
Nieuwlaat irriteert me helemaal niet. Integendeel zelfs. Vind het een deskundige en zeer goed ingewijde commentator.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
Als je het over deskundigheid hebt van de commentatoren gaan de Britten namelijk vaak ook los op verschillende Engelse commentatoren, dus denk dat je die irritatie van Nederlanders met bijv. Jaques daarmee kan vergelijken.
Ik zeg ook niet dat ik hem zelf niet deskundig vindt hè. Ik zeg dat veel mensen zich hier soms irriteren aan Jaques of aan andere commentatoren omdat zij hen niet deskundig genoeg vinden. Diezelfde irritatie hebben veel Britten ook bij hun commentatoren.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nieuwlaat irriteert me helemaal niet. Integendeel zelfs. Vind het een deskundige en zeer goed ingewijde commentator.
Niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |