fijne internationale vrouwendagquote:Op zondag 8 maart 2015 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja ik heb een dergelijke vorm van mannenhaat ontwikkeld. Dus?
Even een serieus antwoord: denk je dat je zelf géén scheetjes laat als je slaapt?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:45 schreef Summa het volgende:
mijn vriendin laat namelijk winden als wij lepeltje lepeltje liggen te slapen.
moet ik er toch iets van zeggen of zouden jullie het anders oplossen?
bedankt!
Driedubbelquote:Op zondag 8 maart 2015 10:52 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
jij bent toch zo'n dik wijf met een dubbele onderkin?
Meid, niet alle vrouwen zijn into 'rondsletten'quote:Op zondag 8 maart 2015 10:53 schreef bamibij het volgende:
[..]
Meid ga lekker rondsletten ipv verbitterd () te zijn midden in je studententijd
Sommige zijn meer van zeuren op internet en zich elke avond in slaap vingeren?quote:Op zondag 8 maart 2015 10:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Meid, niet alle vrouwen zijn into 'rondsletten'
Die zullen er vast wel zijn.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:55 schreef bamibij het volgende:
[..]
Sommige zijn meer van zeuren op internet en zich elke avond in slaap vingeren?
Godverdomme.quote:
OldWood Doe ik ook als ik frikandellen of Chili heb gegeten maak er een wedstrijdje van. Wie het hardste kan 01-03-2015, 23:04quote:Op zondag 8 maart 2015 10:55 schreef CrusadeRotterdam het volgende:
Was 1 topic op viva forum niet voldoende TS!
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/259213
quote:Op zondag 8 maart 2015 11:10 schreef Fushia2 het volgende:
Oh en denken dat SG lelijk is en 100 kg weegt
het enige trieste persoontje hier ben jij, kneusquote:Op zondag 8 maart 2015 11:20 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]jij bent echt triest gozer
Lik gelijk dr kontgat?
Hjb kuthoertje ik heb nog een foto van jouquote:Op zondag 8 maart 2015 11:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het enige trieste persoontje hier ben jij, kneus
Zou ik met plezier doenquote:Op zondag 8 maart 2015 11:20 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]jij bent echt triest gozer
Lik gelijk dr kontgat?
quote:Op zondag 8 maart 2015 11:23 schreef lizviicious1 het volgende:
[..]
Hjb kuthoertje ik heb nog een foto van jou
Dat dacht jequote:Op zondag 8 maart 2015 11:27 schreef lizviicious1 het volgende:
Al die hopeloze zoldernerdjes die meteen geil worden van een beetje vrouwelijke aandacht op een anonieme forum![]()
!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |