quote:
Dat zijn er 2 meer dan je ik neem er max 3 want dan kom ik er met 5 thuisquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ook ja... al miste ik vandaag wel een stukje conditie met die tegenwind. Nu eerst even bijkomen thuis.
Het zijn overigens 6 boeken geworden, plus een boekenweekgeschenk.
Dus er zijn er 2 meer aan het spammenquote:
Ik doe er 10x liever meer melk in om dunner beslag te krijgen dan waterquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep. Dacht je dat er in melk geen H2O zat dan? Je kan ook 150 ml melk nemen. Dat maakt niet uit. Je beslag moet gewoon op de juiste dikte zijn wil je dikke pannenkoeken dan dikker maker en wil je meer flensjes dan wat dunner maken. en bij zoete doe ik ook altijd wat kaneelpoeder erdoor heen. Voor hartige kan je ook wat peper en paprikapoeder nemen. en voor erop tijdens het bakken kan je indd ook champignons nemen of paprika, een beetje beslag erop wel, zodat de boel blijft zitten als je gaat omdraaien.
FYI, ik heb jaren kookles gehad.
Ik heb een keer bij een boer zo'n zak met pannenkoekenmeel gekocht. Heerlijk spulquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik doe er 10x liever meer melk in om dunner beslag te krijgen dan waterIeder z'n ding denk ik. Ik ken iemand die weigert pertinent om te werken met pannenkoekmix, want hij vindt dat hij het net zo lekker kan maken met bloem, eieren, melk, peper en zout. Is z'n goed recht, maar ik koop wel een mix
Voedselkleurstof erdor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog goede tips voor pannenkoeken die weer eens wat anders zijn?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
Met spek en kaaaaaas en paprikapoeder
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voedselkleurstof erdor.
Blauwe pannenkoeken
Ik had er 5 en toen stond er bij de kassa nog een nieuw boek van een auteur waar ik wel meer van heb gelezen... ik moest toch even wachten, dus las ik de achterflaptekst en even later rekende ik dat boek ook maar afquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zijn er 2 meer dan je ik neem er max 3 want dan kom ik er met 5 thuis
Hee jijquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik doe er 10x liever meer melk in om dunner beslag te krijgen dan waterIeder z'n ding denk ik. Ik ken iemand die weigert pertinent om te werken met pannenkoekmix, want hij vindt dat hij het net zo lekker kan maken met bloem, eieren, melk, peper en zout. Is z'n goed recht, maar ik koop wel een mix
Spek met appel vind ik lekkerderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
Met spek en kaaaaaas en paprikapoeder
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had er 5 en toen stond er bij de kassa nog een nieuw boek van een auteur waar ik wel meer van heb gelezen... ik moest toch even wachten, dus las ik de achterflaptekst en even later rekende ik dat boek ook maar af.
Ik gebruik nooit een mix, 1 ei, 150 ml en 100 gr bloem gaat prima, gewoon old school.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zussiequote:
Zo lang dat ik niet meer zeker weet waar ik je eerder gezien hebquote:
Nou ja, eentje meer dan gedacht maar, moet kunnenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had er 5 en toen stond er bij de kassa nog een nieuw boek van een auteur waar ik wel meer van heb gelezen... ik moest toch even wachten, dus las ik de achterflaptekst en even later rekende ik dat boek ook maar af.
Dat krijg je hè, als je uit 40+ komt..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit een mix, 1 ei, 150 ml en 100 gr bloem gaat prima, gewoon old school.
De mix van 'oma' die in de winkels ligt vind ik anders niet lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit een mix, 1 ei, 150 ml en 100 gr bloem gaat prima, gewoon old school.
F&F SCquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo lang dat ik niet meer zeker weet waar ik je eerder gezien heb![]()
AKQ (SC)?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zussie
jij kent deze nieuwe mevrouw?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat krijg je hè, als je uit 40+ komt..
Heuk, zeg je nou dat mensen jonger dan 40 niet zonder pakjes koken?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja die ik ook welquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat kingstownpersoon ben ik elders ook weleens tegengenkomen.
Je hebt de verkeerde voor je, dat móét wel. Want ik kwam nooit in de F&F SC en ik heb al helemaal geen mini-etceteraartjes. Thank godquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
F&F SC
Eeuwen geleden, nog voordat je mini-etceteraatjes er waren
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde voor je, dat móét wel. Want ik kwam nooit in de F&F SC en ik heb al helemaal geen mini-etceteraartjes. Thank god![]()
gelukkig ben ik de enige die deze naam heeftquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn meer users die iets met de naam Etcetera in hun username hebben
Gaan we katten?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Why?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voedselkleurstof erdor.
Blauwe pannenkoeken
Was je zeker geschrokken....zal ie leuk vinden..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat kingstownpersoon ben ik elders ook weleens tegengenkomen.
Jij weet waar het smurfendorp is?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Why?
Dan pers ik liever een smurf uit he, alleen verse ingredienten
Gargamelquote:
Dat weet toch iedereen? Op karnemelk na dan.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde voor je, dat móét wel. Want ik kwam nooit in de F&F SC en ik heb al helemaal geen mini-etceteraartjes. Thank god![]()
Kan gebeurenquote:
Nee, alleen dat mensen boven de 40 vaker naar old school neigen, doorgaansquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Heuk, zeg je nou dat mensen jonger dan 40 niet zonder pakjes koken?
Nopequote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was je zeker geschrokken....zal ie leuk vinden..
Okequote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, alleen dat mensen boven de 40 vaker naar old school neigen, doorgaans
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, alleen dat mensen boven de 40 vaker naar old school neigen, doorgaans
Karnemelkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weet toch iedereen? Op karnemelk na dan.
Zou Asraël hier dan ook zijn?quote:
En tóch heb ik je weleens getroffen. Maar dat zal dan in losse topics zijn. /gelijkhebbenwilquote:
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En tóch heb ik je weleens getroffen. Maar dat zal dan in losse topics zijn. /gelijkhebbenwil
Ik heb een rooie kater.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou Asraël hier dan ook zijn?genoeg katten
Misschien moet je zijn eten eens blauw kleuren, kijken of ie dat lekkerder vindt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een rooie kater.![]()
Extreem hongerig en vervelend, at the moment,
Ben ik even blij dat het een kater is....quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een rooie kater.![]()
Extreem hongerig en vervelend, at the moment,
Mysteriequote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat denk ik ookwant jouw username ken ik wel namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |