Zo debiel is dat niet hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:29 schreef xcachet het volgende:
Hoop dat jij jezelf nooit voortplant met zulke debiele gedachtes
Meer met elkaar verbonden zijn dan seks hebben is denk ik niet mogelijk, waarom dan maar 1 maand per jaar?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:41 schreef vaarsuvius het volgende:
Misschien moet ik het beter uitleggen, ik vergat even dat het klaagbaak is en en geen serieus forum
Ik ben niet tegen seks, het is heel leuk. Maar zorgt ook voor veel ellende, jaloezie, scheidingen, geruzie en gevecht. En het kost veel tijd.
In mijn scenario zouden we de rest van het jaar, die 11 maanden, het ook helemaal niet missen. We zouden geen hormonen hebben die actief waren.
Nou ja, onze soort zou biologisch dan natuurlijk anders in elkaar zitten en methoden hebben om die bonding te krijgen zonder het hele jaar door seks te hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Meer met elkaar verbonden zijn dan seks hebben is denk ik niet mogelijk, waarom dan maar 1 maand per jaar?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:16 schreef TheMechanic het volgende:
Lekker wekelijks genieten van heerlijke seks met mijn vriendin.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:42 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Tja, we zijn natuurlijk niet allemaal zo eenzaam als jij.
Vaste avond, vaste tijd?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:16 schreef TheMechanic het volgende:
Huil baby huil...
Als er IETS niet klachtwaardig is, is het seks.
beter lezen, ik klaag niet over de seks maar over al het gedoe eromheen om tot die seks te komen...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:16 schreef TheMechanic het volgende:
Huil baby huil...
Als er IETS niet klachtwaardig is, is het seks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |