Ik wist niet dat vossen niet in dezelfde familie zaten. Het aantal chromosomen wijkt inderdaad aanzienlijk af (78 voor de hond vs 34 voor de vos). Wel iets anders leuks gevonden: voor 9000 dollar kan je een vos als huisdier kopen uit Rusland. Een speciaal sinds 55 jaar tam gemaakte soortquote:Op maandag 9 maart 2015 14:17 schreef Dven het volgende:
Is een beetje hetzelfde als zeggen dat mensen en gorilla's een hybride kunnen kweken omdat ze allemaal in de familie mensachtigen zitten
Die is alleen wel verboden om te hebben in Nederlandquote:Op maandag 9 maart 2015 14:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik wist niet dat vossen niet in dezelfde familie zaten. Het aantal chromosomen wijkt inderdaad aanzienlijk af (78 voor de hond vs 34 voor de vos). Wel iets anders leuks gevonden: voor 9000 dollar kan je een vos als huisdier kopen uit Rusland. Een speciaal sinds 55 jaar tam gemaakte soort
Terwijl elke Tokkie zijn eigen moordmachine mag "opvoeden"quote:Op maandag 9 maart 2015 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is alleen wel verboden om te hebben in Nederland
quote:Op maandag 9 maart 2015 14:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar vossen allemaal opduiken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap je puntquote:Op maandag 9 maart 2015 14:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Terwijl elke Tokkie zijn eigen moordmachine mag "opvoeden"Ja ik weet het, honden zijn niet per definitie kwaadaardig maar je snapt wat ik bedoel
Nou, als je sommige mensen ziet, dan zit er best wel wat gorilla in, hoorquote:Op maandag 9 maart 2015 14:17 schreef Dven het volgende:
Is een beetje hetzelfde als zeggen dat mensen en gorilla's een hybride kunnen kweken omdat ze allemaal in de familie mensachtigen zitten
Klopt, leuke beestan jaquote:Op maandag 9 maart 2015 14:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik wist niet dat vossen niet in dezelfde familie zaten. Het aantal chromosomen wijkt inderdaad aanzienlijk af (78 voor de hond vs 34 voor de vos). Wel iets anders leuks gevonden: voor 9000 dollar kan je een vos als huisdier kopen uit Rusland. Een speciaal sinds 55 jaar tam gemaakte soort
Waar staat dat ze er bang voor zijn? In tegendeel.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:04 schreef Frutsel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)ke-Duitse-wolf.dhtml
Als dat volk uit Groningen niet bang is voor een aardbeving zijn ze het wel voor een wolf
Staat er inderdaad niet, maar ze zeiden het net op de radio... "verdoven uit angst voor de gevolgen voor de bevolking als hij te dichtbij komt"quote:Op maandag 9 maart 2015 16:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waar staat dat ze er bang voor zijn? In tegendeel.
Ach, ze kennen weer wat schieten.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Staat er inderdaad niet, maar ze zeiden het net op de radio... "verdoven uit angst voor de gevolgen voor de bevolking als hij te dichtbij komt"
Dat is nogal logisch, ze heeft al gefeast op een schaap.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:45 schreef Leandra het volgende:
Als dat beest al op het Balloërveld gelopen heeft en de schapen daar met rust gelaten heeft dan zal het wel meevallen met het aanvallend karakter van het dier.
Dat is blijkbaar niet zo aannemelijk als werd gedacht.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is nogal logisch, ze heeft al gefeast op een schaap.
Kan een wolf een aaseter zijn? Dat ie zich dus al tegoed doet op dooie konijnen ofzo...quote:Op maandag 9 maart 2015 17:39 schreef Nammie het volgende:
Ik vind die wolf wel fucking mooi, maar zou wel bang zijn als ik 'm tegen zou komen.
Maarreh, hoe eet hij nou dan?![]()
Genoeg reeën in dat gebied. Verder doet de konijnenpopulatie het weer bijzonder goed in ons land, hebben we wilde zwijnen en anders nog schapen.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:39 schreef Nammie het volgende:
Ik vind die wolf wel fucking mooi, maar zou wel bang zijn als ik 'm tegen zou komen.
Maarreh, hoe eet hij nou dan?Kan zo'n wolf hier überhaupt leven. Ik vind het denk ik wel een beetje zielig dat hij hier zo alleen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |