Wanneer is de deal?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:36 schreef Kenzi het volgende:
seckills![]()
0,01$
http://www.tinydeal.com/march-madness-2015-si-3494.html
Save It First staat er. Moet je dit nog ergens opslaan dan oid?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:58 schreef Kenzi het volgende:
[..]
die coupon is voor speciale actie op de 17de
Blijf het een halfbakken oplossing vinden. Maximaal 720p (op zich niet heel erg), geen IR-LED's en geen ethernetaansluiting en niet geschikt voor buiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:50 schreef Kenzi het volgende:
Het is een ip-cam, dan is het wel handig dat je geen kabel hoeft te spannen naar waar je dat ding wil neerzetten.
Wauw, 5-10 beschikbaar...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:36 schreef Kenzi het volgende:
seckills![]()
0,01$
http://www.tinydeal.com/march-madness-2015-si-3494.html
Maximaal 4.5A uitgangsvermogen. Doe het dan in een keer goed met alle poorten tegelijk 2(.1)A.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:43 schreef G-NiLES het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)=2011398289500918784
Als je op save it first klikt kom je op de product pagina terecht... En dan? Wachten tot de timer op 00:00:00 staat en em em dan snel in je wagentje stoppen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:31 schreef remcosw het volgende:
[..]
Save It First staat er. Moet je dit nog ergens opslaan dan oid?
Ik heb uit nieuwsgierigheid eens de Superlux hd-660 en HD-330 getest bij Conrad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:11 schreef neo2000 het volgende:
Overigens al weer even de Takstar HI2050 binnen. En ik moet zeggen, valt echt niet tegen voor het geld. Wil je een leuke open koptelefoon van gelijkwaardige geluidskwaliteit hier in europa hebben, kom je niet erg ver denk ik wil je onder de 100 euro blijven. Ding voelt ook degelijk aan en zo. Metaal en vrij dik plastic e.d., zeker wat mij betreft een budget winner als je een value for money open over ear koptelefoon zoekt.
Enige mogelijke 'issue' wat de Takstar heeft, is dat ie een beetje last heeft van sibilence. Tenminste, dit viel mij op, en bij nalezen op head-fi geven meer mensen aan dat hun takstar hi2050 phone dit een beetje heeft. Schijnt na verloopt van tijd (inspelen - als je er in gelooft dan - ik ben nog steeds niet overtuigd dat inspelen echt zoveel verandert aan je drivers en geluid) wel iets minder te worden. Maar mogelijk is het een kwestie van gewenning. Het is niet storend, maar bij bepaalde nummers/muziek valt de scherpte van de "S" iets meer op dan bij andere koptelefoons. Ruimtelijkheid is super, en de bas is ook aanwezig maar overheerst iig niet. De koptelefoon neigt qua sound signature wat naar Sennheiser met wat extra bas, maar het is zeg maar ook weer niet zo 'fun' sounding als bijv. een Grado. Zeg maar Sennheiser analytisch met een iets v-curve met iets meer nadruk op de bas dan op het hoog naar mijn gevoel.
Wel overigens weer een gevalletje "Classic China".. Zit een kaartje bij de koptelefoon, met een kraslaagje erop. Schijnbaar zijn de Takstars zo polulair dat ook deze weer nagemaakt worden. Code na te checken op de site van Takstar. Anyways, van de Ali seller netjes het kraskaartje inclusief intacte kraslaag meegestuurd gekregen. Dus ik een euro erbij gepakt, kras de kraslaag er af.. En daarmee direct de eerste cijfers van het nummer wat onder de kraslaag zit.![]()
Ja, dat wordt dan wel makkelijk checken op de site van Takstar om te zien of ie genuine is zo!Hij klinkt iig prima, dus ik heb verder geen reden om aan te nemen dat ie niet genuine is.
![]()
Kan evt. wel wat plaatjes schieten van de phone mocht daar behoefte aan zijn. Mooie headphone is het iig niet. Uiterlijk is enigzins geleend van/geinspireerd op duurdere Beyerdynamics. Dat is wel duidelijk.Mochten mensen interesse hebben, draadje op Head-fi:
http://www.head-fi.org/t/(...)n-cyberx-qpad-thread
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:30 schreef rene90 het volgende:
Is het geen idee om de hele dollar / euro discussie een beetje los te laten, nu lees ik bijna elke pagina wel weer een dollar / euro opmerking. Misschien handiger om ons gewoon te focussen op de China spullen en KLB te gebruiken om te klagen?
gaat eigenlijk overal wel lekker, eigen alles in 2015 binnen 2 weken in huis en zelfs soms binnen 1 week, alleen een bestelling bij MITB duurde langer(ging met een vaag postbedrijf waar ik nog nooit van gehoord hadquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
9 maart besteld, vandaag ontvangen.
Gaat lekker bij Banggood!
Waarom twee? Ik vraag me altijd af waarom mensen meerder powerbanks hebben hahaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:08 schreef mitchy112 het volgende:
Hoppa dat is heerlijk thuiskomen met 2 bruine enveloppen, met deze beauty's in!
[ afbeelding ]
Heb dezelfde combinatie. 1 voor snel mee te nemen en gewoon omdat deze handiger is (5000mAh) en 1 voor als ik ergens naartoe ga voor meerdere dagen / op reis / thuis als ik gsm niet in stopcontact wil steken (16.000mAh)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:43 schreef larry_flynt het volgende:
Waarom twee? Ik vraag me altijd af waarom mensen meerder powerbanks hebben hahaIk heb de 16000mah en zou echt niet weten waarom ik er nog één nodig zou hebben.
Ik heb precies dezelfde gedachte! Great minds think alike!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:58 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Heb dezelfde combinatie. 1 voor snel mee te nemen en gewoon omdat deze handiger is (5000mAh) en 1 voor als ik ergens naartoe ga voor meerdere dagen / op reis / thuis als ik gsm niet in stopcontact wil steken (16.000mAh)
Je wil niet weten hoeveel ik er uit de brand help op 'n weekend door hun telefoon een half uurtje aan m'n powerbank te hangen.... Mgoed, met 8x 10400 (niet standaard bij) en 2X 16000 (wel standaard bij) mAh kan ik veel dames van prik voorzienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:42 schreef mitchy112 het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde gedachte! Great minds think alike!
Maar de 5000 is ook ideaal om uit te lenen aan mijn vriendin, aangezien we altijd met een lege mobiel zitten na de treinreis.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:54 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel ik er uit de brand help op 'n weekend door hun telefoon een half uurtje aan m'n powerbank te hangen.... Mgoed, met 8x 10400 (niet standaard bij) en 2X 16000 (wel standaard bij) mAh kan ik veel dames van prik voorzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |