Zoiets is nooit in de aanbieding, maar ik krijg wel schoon genoeg van dit eerlijk gezegd. Het enige waar het een beetje normaal verkrijgbaar is, is bij de dirkx. Daar zetten ze het ook niet in het schap, je moet er zelf om vragen bij de kassa.quote:Op maandag 13 april 2015 12:11 schreef Amsel het volgende:
Bij de Etos hier een enorme rij Aziaten, tot ver buiten de zaak. Is de Nutrilon in de aanbieding ofzo?
Ja, ik wilde eigenlijk hero, maar vriend kwam thuis met nutrilon... Maarja, ik zag gister in de etos of kruidvat dat ook die pakken per1 worden verkocht...quote:Op maandag 13 april 2015 12:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Bij de ah waren ze vandaag ook weer met n hele groep om en om nutrilon te halen. Gelukkig gebruik ik kruidvat huismerk en heb ik dat gedoe niet..
Ja dat weet ik wel, ik heb ook altijd wel een voorraadje van minimaal een volle bus bij een open bus. Maar stel dat je dit niet weet en je bus is bijna op. Dan heb je toch wel op zijn zachtst gezegd een probleem.quote:Op maandag 13 april 2015 12:43 schreef GotC het volgende:
Gewoon bij bolpuntcom of wehkamp bestellenGeen gedoe met dat geneuzel!
Mja..ik moet zeggen dat dit al een jaar speelt dus als je dit niet door hebt gehad al die tijd..quote:Op maandag 13 april 2015 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, ik heb ook altijd wel een voorraadje van minimaal een volle bus bij een open bus. Maar stel dat je dit niet weet en je bus is bijna op. Dan heb je toch wel op zijn zachtst gezegd een probleem.
Is ook hoor. Ik ga zo weer terug naar de dirkx, het zou er om 12 uur moeten zijn. Ben benieuwdquote:Op maandag 13 april 2015 12:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja..ik moet zeggen dat dit al een jaar speelt dus als je dit niet door hebt gehad al die tijd..
Het is belachelijk dat het nodig is, maar het is niet anders
Nou, als hij prima in verhouding is, moet 'men' echt niet zeuren. Nergens voor nodig, dan.quote:Op zondag 12 april 2015 23:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, vooralsnog is hij sinds zijn geboorte zwaarder en langer dan gemiddeld maar in verhouding (geboren op 3740 gram en 53 cm).
hij was bijv. in februari 7,3 kilo en 66 cm bij nog net geen 4 maanden oud. dat was in verhouding met elkaar. hij heeft wel een bollewangenhapsnoet, maar dat komt gek genoeg uit de slanke familie van mijn slanke lange vrienddie hadden dat als baby allemaal.
en wat bedoel je met dat je "de andere kant" begint te begrijpen?
-knip'
Echt, ik geloof dat A. S. maar eens eet- en drinkles moet geven hoorquote:Op maandag 13 april 2015 16:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, de Fruit Fusion aardbei/framboos is een groot succes! Alleen, wat zijn nou normale hoeveelheden om zo tussendoor te drinken? Ze heeft nu 50ml op samen met 3/4 rijstwafel. (Ook voor het eerst trouwens. Ik ga maar even stofzuigen
) .
De ene keer lukt t wel en de andere x niet.. baby'squote:Op maandag 13 april 2015 17:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Naaaaaaah. Toch maar geen 3 flessen vandaag. Ze was heel moe, dus in bed. HUILEN. Zo ken ik haar niet, dus: hongerrrrr. Klokt ze zo eventjes 150 ml weg. Ach, je probeert eens wat hè
.
Hier doen ze het nog alle 2 maar ....quote:Op maandag 13 april 2015 17:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De ene keer lukt t wel en de andere x niet.. baby's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |