Ongeveer een uur en 15/20 min.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe ver van de grens?
Je woont zowat in Duitsland.. gewoon gaan
Heb gekkere routes genomen voor tjaps
ik ga niet helemaal naar Duitsland als ze hier betere plekken hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowow, we snappen 't wel hoor.
Je wilt niet gezien worden met Che en mij.
Noem eens een goed restaurant... Ik ken er echt geen in nl.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik ga niet helemaal naar Duitsland als ze hier betere plekken hebben
Wanneer je gaat vertel ik je wel. Er zijn er veelquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Noem eens een goed restaurant... Ik ken er echt geen in nl.
Waarom nu niet?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanneer je gaat vertel ik je wel. Er zijn er veel
Ik was meer geïnteresseerd in hit and run.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus ze vond je qua uiterlijk eerst leuk, en toen ze erachter kwam waar je vandaan komt opeens minder?
Ja, dat soort vrouwen wil je ook echt indruk op maken.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]O, daar is die foto van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whatever floats your boat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:38 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik was meer geïnteresseerd in hit and run.
Goh, jij lijkt mij daar niet het type voor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanneer je gaat vertel ik je wel. Er zijn er veel
HAHAHHA TOERKEPLEKquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Saraykapi in Marxloh-DuisburgmMarxloh-Duisburg. Geen doner ofzo nemen, alleen gegrild vleesvlees!
Heb in elke stadsdeel wel een favoriete eetplekquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh, jij lijkt mij daar niet het type voor.
Praatjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb in elke stadsdeel wel een favoriete eetplek
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:11 schreef Atak het volgende:
Meisje dacht dat ik Italiaans was. Ze was kinda teleurgesteld toen ik haar vertelde wat ik was. Misschien moet ik af en toe liegen
Nee. Ga eens genieten van je vakantie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Als ik nog welkom ben natuurlijk.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Vaarwel mensen, ik ga een Cripje plegen, maar dan permanent. Na al die jaren FOK! is het nu wel genoeg geweest, vind ik. Met mijn discipline van een aardappel zijn dingen als fora, social media en dergelijke een afleiding gebleken waar ik niet mee kon omgaan en ik wil nu eens eindelijk zaken op orde stellen in mijn leventje.
Misschien dat we elkaar ooit zien op een meet of iets als iemand me daarop zou willen attenderen.
Doei en veel succes met wat jullie (willen) doen.
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, özledim la sizi, ik blijf toch ietsje langer.Zo ineens dramatisch vertrekken is toch niet ik.
SNAP JE ME NU?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, özledim la sizi, ik blijf toch ietsje langer.Zo ineens dramatisch vertrekken is toch niet ik.
Daarom altijd zeggen dat je maar tijdelijk weggaat. Is zo'n afgang anders.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:37 schreef TheMagnificent het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |