abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2015 @ 00:07:42 #26
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_150374749
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 23:18 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nou, hoe geemancipeerd ook, de meeste vrouwen willen toch gedomineerd worden. Dus een beetje plagen, te slim af zijn, gewoon, laten zien dat ze jou niet de baas is op een leuke manier. Het is spel waarin je elkaar aftast en beide partijen zien wat je plek is.

En macht hoort erbij. Dat een vrouw sterk in haar schoenen staat betekent meestal alleen maar dat ze een sterke man zoekt. Geldt uiteraard niet voor allemaal, maar de meesten willen een kerel die haar met 1 hand kan optillen, en haar over zijn schouder gooit en meesleept naar zijn 'hol'. Figuurlijk dan.

Daarbij geldt dat je vooral niet te beschikbaar moet zijn. Hoe hoger je status/moeilijker berikebaar hoe gewilder. Status kan uit verschillende dingen bestaan; fysieke dominantie, slimmer, geld, sociale status (held van de groep) of juist een man die schijt heeft aan wat anderen vinden (meestal ook een teken van hoge status).

Maarja, uiteindelijk is dit allemaal generalisatie, elke vrouw is net anders, maar in mijn ervaring geldt bovenstaande eigenlijk altijd. Dus zorg voor status, wees haar op een vriendelijke en leuke manier de baas.
Het enige dat wat mij betreft klopt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:22 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Touwtjes uit handen geven is prima, fijn als een vrouw ook wat initiatief toont. Ik denk wel dat er bepaalde regels zijn, want als je tijdens zo een subtiele flirt ineens zegt kom laten we even thuis flink elkaar er van langs geven, de persoon tegenover je het niet heel erg gaat waarderen.

no shit.

Maar stel nou eens zelf voor, je vind een gast leuk en je praat met hem (standaard gesprek, je verteld een beetje over wat je vind over alles, wat voor werk je hebt gedaan, af en toe valideer je jezelf door een beetje op te scheppen) en je flirt met een man (subtiel dus non verbaal, lekker dicht bij staan, lang oogcontact etc). Wat zou jij dan het fijnst vinden dat een man bij je doet?

Het ook subtiel houden en het subtiel met lichaamstaal duidelijk maken dat hij interesse heeft? Of openlijk zeggen dat hij je interessant vind en dat hij weleens met je wat wilt drinken?
Creepervibes :') Ce'st le ton qui fait la musique, niet vergeten.

Eerste tip: nadenken als dat nodig is (dus op het moment zélf, richt je op je gesprekspartner en heb plezier) en ophouden met overdenken vooraf of achteraf. Komt vanzelf wel een flauw bruggetje of ander moment dat je een afspraakje kunt voorstellen of een telefoonnummer kunt uitwisselen.

Tweede tip: Blauwtje durven lopen. Ook als je zelf het initiatief niet hebt genomen. Hoort erbij. Soms vindt iemand je gewoon aardig, verder niet. Soms zit het er toch niet in. Soms wil iemand gewoon een beetje aandacht. Het kan allemaal.

Er is dus niet dé manier, helaas voor jou. Want we zijn allemaal verschillend en wat de ene vrouw fijn vindt is niet wat de ander fijn vindt. Proberen, leren en later lachen om je topic als je wat ouder bent.

Dat wat Spanky beweert klopt ten dele, het punt is echter dat hij denkt (en helaas heel veel mannen) dat het gaat om wat het voor ons (als het niet klopt hoor ik het graag van andere vrouwen) oplevert. Dat klopt niet. Het gaat erom dat het aantrekkelijk is als een man vóórdat hij je leert kennen het al belangrijk vindt om iets te ondernemen, vriendschappen te onderhouden en een zekere mate van zelfredzaamheid heeft gevonden dan wel in de vorm van een baan dan wel door hoe hij zijn leven leidt.

Je wilt niet worden gezien als één of andere zelfbevestiging voor een mannelijk ego (dat kan hij prima zelf) of een middeltje tegen verveling zijn, als vrouw. Ik in elk geval niet. Dat heeft dan weer weinig met status, geld of andere ongein te maken maar met hoe iemand in het leven staat, wat mij betreft. Zelfs als je met iemand wat aanrommelt. Dáár schift ik op. Verder niet onbelangrijk; interesse. In het vrouwmensch, niet alleen het vleesch.

Je leest hier immers zo vaak dat iemand niet snapt dat ondanks al die aanwezige factoren de vrouwen niet aan komen zwermen? Simpel: te weinig persoonlijkheid. Of niet erg intelligent. Jij snapte net de opmerking van Scary_Mary niet. Zegt wat over jou. Lees het voor de gein nog eens.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 01:12:59 #27
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_150376743
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:44 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nou in je OP geef je best aardig aan te weten waar je verbetering kan behalen, dus dat is gewoon even lekker door blijven oefenen. Als het zo vaak achteraf duidelijk is, moet je gaan opletten wanneer je het live mee maakt (leren herkennen dus) en daar dan kek op inhaken. Er is geen huub huub barbatruc waardoor je ineens de adremme flirtmaster wordt met alle scores van dien, dus oefen ze lekker verder...

Wel condooms gebruiken hč, succes!
Thanks
  zaterdag 7 maart 2015 @ 01:14:34 #28
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_150376778
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:46 schreef Seam het volgende:

[..]

90% van de vrouwen die ze benaderen? Want dat wil namelijk niks zeggen als ze enkel dikkertjes en lelijke meiden benaderen. Als je denkt dat ze 90% van de knappe vrouwen regelen dan wordt het tijd dat iemand je van die illusie af helpt.
Ik bedoel dat 90% van de vrouwen voor 1 night stands vaak uitkomen op 10% van de mannen. Gelukkig maar dat die ook weleens worden afgewezen, anders zouden ONS al helemaal een privilege zijn
  zaterdag 7 maart 2015 @ 01:15:52 #29
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_150376802
quote:

[..]

Nou, hoe geemancipeerd ook, de meeste vrouwen willen toch gedomineerd worden. Dus een beetje plagen, te slim af zijn, gewoon, laten zien dat ze jou niet de baas is op een leuke manier. Het is spel waarin je elkaar aftast en beide partijen zien wat je plek is.

En macht hoort erbij. Dat een vrouw sterk in haar schoenen staat betekent meestal alleen maar dat ze een sterke man zoekt. Geldt uiteraard niet voor allemaal, maar de meesten willen een kerel die haar met 1 hand kan optillen, en haar over zijn schouder gooit en meesleept naar zijn 'hol'. Figuurlijk dan.

Daarbij geldt dat je vooral niet te beschikbaar moet zijn. Hoe hoger je status/moeilijker berikebaar hoe gewilder. Status kan uit verschillende dingen bestaan; fysieke dominantie, slimmer, geld, sociale status (held van de groep) of juist een man die schijt heeft aan wat anderen vinden (meestal ook een teken van hoge status).

Maarja, uiteindelijk is dit allemaal generalisatie, elke vrouw is net anders, maar in mijn ervaring geldt bovenstaande eigenlijk altijd. Dus zorg voor status, wees haar op een vriendelijke en leuke manier de baas.
Goeie post, ik heb ook het gevoel dat deze gelden. Biologische factoren spelen vaak een rol met dit soort dingen. Zal proberen dit een beetje toe te passen.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 01:25:24 #30
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_150377018
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 00:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

[..]

Eerste tip: nadenken als dat nodig is (dus op het moment zélf, richt je op je gesprekspartner en heb plezier) en ophouden met overdenken vooraf of achteraf. Komt vanzelf wel een flauw bruggetje of ander moment dat je een afspraakje kunt voorstellen of een telefoonnummer kunt uitwisselen.

Tweede tip: Blauwtje durven lopen. Ook als je zelf het initiatief niet hebt genomen. Hoort erbij. Soms vindt iemand je gewoon aardig, verder niet. Soms zit het er toch niet in. Soms wil iemand gewoon een beetje aandacht. Het kan allemaal.

Er is dus niet dé manier, helaas voor jou. Want we zijn allemaal verschillend en wat de ene vrouw fijn vindt is niet wat de ander fijn vindt. Proberen, leren en later lachen om je topic als je wat ouder bent.

Dat wat Spanky beweert klopt ten dele, het punt is echter dat hij denkt (en helaas heel veel mannen) dat het gaat om wat het voor ons (als het niet klopt hoor ik het graag van andere vrouwen) oplevert. Dat klopt niet. Het gaat erom dat het aantrekkelijk is als een man vóórdat hij je leert kennen het al belangrijk vindt om iets te ondernemen, vriendschappen te onderhouden en een zekere mate van zelfredzaamheid heeft gevonden dan wel in de vorm van een baan dan wel door hoe hij zijn leven leidt.

Je wilt niet worden gezien als één of andere zelfbevestiging voor een mannelijk ego (dat kan hij prima zelf) of een middeltje tegen verveling zijn, als vrouw. Ik in elk geval niet. Dat heeft dan weer weinig met status, geld of andere ongein te maken maar met hoe iemand in het leven staat, wat mij betreft. Zelfs als je met iemand wat aanrommelt. Dáár schift ik op. Verder niet onbelangrijk; interesse. In het vrouwmensch, niet alleen het vleesch.

Je leest hier immers zo vaak dat iemand niet snapt dat ondanks al die aanwezige factoren de vrouwen niet aan komen zwermen? Simpel: te weinig persoonlijkheid. Of niet erg intelligent. Jij snapte net de opmerking van Scary_Mary niet. Zegt wat over jou. Lees het voor de gein nog eens.
Mooi hoe je zo snel conclusies trekt :') leg me ook even die Franse grap uit wil je?

Voorderest goeie post ook dit, zitten veel bruikbare dingen in. Toch denk ik ook dat er meer komt kijken bij aantrekkingskracht dan puur dat een man voor zichzelf kan zorgen. Lopen er volgens mij genoeg van rond.

Heb je zelf weleens aantrekkeningskracht voor een man gevoelt puur op lichamelijke dingen? Of weleens met een man wat gedaan om de zelfde reden?
  zaterdag 7 maart 2015 @ 02:27:35 #31
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_150377909
quote:

[..]

Dit en zelfzekerheid.

Zelfzekerheid impliceert ook status. Waarom zou je anders zo zelfzeker zijn!?
Het is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat zowel mannen als vrouwen je hoger inschatten / meer credits geven als je enigermate bluft.

Tevens zorgt een gezonde dosis zelfzekerheid er op de een of andere manier voor dat je vrijwel nooit creepy overkomt. Doordat je niet onbewust naar validering van de vrouw (maar ook niet van je omgeving) zoekt, is een toenadering opeens totaal niet meer akward. Voor jou niet en voor haar niet.
Echter zelfzekerheid kun je helaas niet in een flesje bij de apotheek halen. Tevens kan zelfkennis / zelfreflectie, zeker wanneer gecombineerd met intelligentie, een behoorlijke killer zijn voor zelfzekerheid. Zeker als het zekerheid moet zijn die niet bij het minste zuchtje tegenwind wegwaait.

quote:

[..]

Neen, zijn verhaal klopt volledig!

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 07-03-2015 20:41:40 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_150378736
quote:

[..]

[..]

Ik zeg nergens waar het vrouwen om gaat! Maar ik weet zeker dat status aantrekkelijk is voor vrouwen.

Daarbij hoort zelfverzekerdheid, enige bluf en een niet zo enorm hoge beschikbaarheid (hij heeft ook echt nog wel andere leuke dingen te doen).
Whatever...
  zaterdag 7 maart 2015 @ 13:40:00 #33
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_150384024
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 02:27 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dit en zelfzekerheid.

Zelfzekerheid impliceert ook status. Waarom je anders zo zelfzeker zijn!? Het is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat zowel mannen als vrouwen je hoger inschatten / meer credits geven als je enigermate bluft.

Tevens zorgt een gezonde dosis zelfzekerheid er op de een of andere manier voor dat je vrijwel nooit creepy overkomt. Doordat je niet onbewust naar validering van de vrouw, maar ook de omgeving zoekt, is een toenadering opeens totaal niet meer akward. Voor jou niet en voor haar niet.
Echter zelfzekerheid kun je helaas niet in een flesje bij de apotheek halen. Tevens kan zelfkennis / zelfreflectie, zeker wanneer gecombineerd met intelligentie, een behoorlijke killer zijn voor zelfzekerheid. Zeker als het zekerheid moet zijn die niet bij het minste zuchtje tegenwind wegwaait.

[..]

Neen, zijn verhaal klopt volledig!
Ben jij een vrouw?
pi_150385232
Dit topic moet voor altijd bewaard blijven, ik heb nog nooit zo´n heldere beschrijving en uitleg gezien over wat vrouwen willen. Zelfs Freud zal hier bewondering voor hebben.

Kutdeksel, ik denk dat je nooit een held in flirten zal worden. Ik heb heb zelf ADD en ik weet hoe lastig het is als je zo bewust bent van alles om je heen en in een gesprek. Ik heb de bloemetjes ook aardig buiten gezet en dit is grotendeels in de setting van uitgaan gebeurd, met een aantal biertjes op.

Ongelovelijk veel mannen willen met vrouwen naar bed om status en zelfvertrouwen op te bouwen. (Haantes gedrag) Het grappige is dat het juist andersom werkt. Vrouwen willen met je naar bed als je zelfvertrouwen uitstraalt.
Ik kan me voorstellen dat je als meisje walgt van gasten die constant op dezelfde manier naar je toekomen om je een drankje aan te bieden. Niet omdat het niet orgineel is, maar omdat de reden van het contact maken sex is.
Het gaat helemaal niet over veroveren, een klootzak zijn, de juiste moves hebben enz. maar gewoon om een leuke tijd te hebben en nieuwe mensen te ontmoeten. Dat is in ieder geval mijn insteek. Dat voelen meisjes die je ontmoet ook wel aan en dan is het ook niet een taboe om met elkaar naar bed te gaan.

Met meisjes naar bed gaan om zelfvertrouwen op te bouwen en te presteren is een eindeloze weg die nergens naar toe leid. Ik kan me niet voorstellen hoe het is om met een meisje mee te gaan puur voor de sex. Ik vind nieuwe mensen ontmoeten, hun verhalen te horen en in hun leefomgeving komen echt geweldig. Daarnaast is het altijd fijn als er nog sex uitkomt, omdat sex lekker is.

Uiteindelijk is het gewoon zo simpel. Ga vrouwen ontmoeten niet als prestatie zien en al helemaal niet als iets waar je steeds meer van wilt. Treurig voor de leuke vrouwen die je ontmoet en jezelf.
pi_150386705
Zoveel lopende clichés weer hier... _O-
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_150387530
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 14:43 schreef koudekachel het volgende:

Met meisjes naar bed gaan om zelfvertrouwen op te bouwen en te presteren is een eindeloze weg die nergens naar toe leid. Ik kan me niet voorstellen hoe het is om met een meisje mee te gaan puur voor de sex seks. Ik vind nieuwe mensen ontmoeten, hun verhalen te horen en in hun leefomgeving komen echt geweldig. Daarnaast is het altijd fijn als er nog sex uitkomt, omdat sex lekker is.

Dat vind ik niet helemaal geloofwaardig hoor. Veel mannen kunnen prima seks hebben met een vrouw die ze alleen als lustobject zien (of als 'vleesch' zoals een user het hier noemde). Sommige vrouwen zijn seksueel wel interessant maar verder niet interessant. Al dat gepraat over hoe geweldig geďnteresseerd je wel niet moet zijn in een vrouw haar persoonlijkheid voor een ONS....erg hypocriet.

quote:

Uiteindelijk is het gewoon zo simpel. Ga vrouwen ontmoeten niet als prestatie zien en al helemaal niet als iets waar je steeds meer van wilt. Treurig voor de leuke vrouwen die je ontmoet en jezelf.
Deze uitspraak is een beetje van hetzelfde laken en pak. Het is niet simpel, sommige mannen hebben een persoonlijkheid die zich perfect leent voor flirten (dat zijn er weinig inderdaad) maar de meeste mannen hebben gewoon de persoonlijkheid niet. Je kunt wel het een en ander bijleren natuurlijk.
pi_150388212
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 16:21 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Dat vind ik niet helemaal geloofwaardig hoor. Veel mannen kunnen prima seks hebben met een vrouw die ze alleen als lustobject zien (of als 'vleesch' zoals een user het hier noemde). Sommige vrouwen zijn seksueel wel interessant maar verder niet interessant. Al dat gepraat over hoe geweldig geďnteresseerd je wel niet moet zijn in een vrouw haar persoonlijkheid voor een ONS....erg hypocriet.

[..]

Deze uitspraak is een beetje van hetzelfde laken en pak. Het is niet simpel, sommige mannen hebben een persoonlijkheid die zich perfect leent voor flirten (dat zijn er weinig inderdaad) maar de meeste mannen hebben gewoon de persoonlijkheid niet. Je kunt wel het een en ander bijleren natuurlijk.
Je hebt gelijk. Ik heb ook vaak genoeg een drang om me voort te planten en dan kunnen vrouwen die je normaal gesproken niet interesseren opeens geweldig zijn. Persoonlijk vind ik sex bij een one night stand alleen niet geweldig ofzo. Je kent elkaar niet goed genoeg en voelt elkaar niet goed aan. Voor goede sex moet je naar mijn mening iemand goed kennen en kunnen aanvoelen.

En met de tweede uitspraak bedoel ik te zeggen dat het veel simpeler is dan het proces wat TS beschrijft. Het erge bij mij is dat ik nergens anders zo open, spontaan, schaamteloos en zelfverzekerd overkom dan bij het uitgaan. Dit is niet alleen hier bier, maar ook de sfeer en het feit dat je mensen niet kent. Eigenlijk denk ik dan nergens aan, vandaar dat ik het simpel noem. Het blijft onmogelijk voor mij om in die `simpele` houding te komen in het dagelijks leven. Daarbij
vind ik contact maken met nieuwe mensen echt geweldig en gaat het me ook makkelijk af. Contacten onderhouden dan weer totaal niet.
pi_150396413
quote:
Ongelovelijk veel mannen willen met vrouwen naar bed om status en zelfvertrouwen op te bouwen. (Haantes gedrag) Het grappige is dat het juist andersom werkt. Vrouwen willen met je naar bed als je zelfvertrouwen uitstraalt.
Dit klopt niet helemaal, want er zijn ladingen vrouwen die wel graag het verschil maken bij een onzekere, verlegen, etc. vent. Dat zijn echter meestal niet de vrouwtjes waar men zo graag op jaagt in de kroeg. En daar ligt een kern van het probleem.

quote:
Ik kan me voorstellen dat je als meisje walgt van gasten die constant op dezelfde manier naar je toekomen om je een drankje aan te bieden. Niet omdat het niet orgineel is, maar omdat de reden van het contact maken sex is.
Het gaat helemaal niet over veroveren, een klootzak zijn, de juiste moves hebben enz. maar gewoon om een leuke tijd te hebben en nieuwe mensen te ontmoeten.
Ding ding ding, we have a winner!

quote:
Dat is in ieder geval mijn insteek. Dat voelen meisjes die je ontmoet ook wel aan en dan is het ook niet een taboe om met elkaar naar bed te gaan.
Begrijpelijk dat je succes hebt ja.

quote:
Met meisjes naar bed gaan om zelfvertrouwen op te bouwen en te presteren is een eindeloze weg die nergens naar toe leid.
Nou nee, het kan wel ergens toe leiden, maar je zelfvertrouwen overleeft het niet alleen op het scoren van sex. Het is geen oplossing, al kan het wel plezant zijn enzo natuurlijk en dat kan ook het nodige waard zijn. Tot je na gaat denken ipv te vluchten in trucjes en ONSjes.

quote:
Ga vrouwen ontmoeten niet als prestatie zien en al helemaal niet als iets waar je steeds meer van wilt. Treurig voor de leuke vrouwen die je ontmoet en jezelf.
QFT!
pi_150415498
De TT klinkt als PUA-praatjes.
pi_150418743
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:38 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Beter dan gemiddeld,
Daarom zit je ook hier om tips te vragen, oh goed uitziende man die goed kan flirten.
pi_150506708
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 21:49 schreef Kutdeksel het volgende:

Maar goed, wat er dus gebeurd is dat ik niet meer de links zie tussen wat ze zegt en wat ik kan zeggen om het subtiel te escaleren (stel we hebben het over affaires op werk dan kom ik er gewoon niet op om te vragen hoe zij denkt over een eventuele affaire op werk, dus hint hint, affaire?). Meestal besef ik pas achteraf hoe ik het had kunnen escaleren maar dan is het al voorbij en ben ik al te ongeďnteresseerd ben overgekomen.
Je kunt dus niet improviseren :)

Maar dat kunnen heel veel mensen niet. Je kunt het leren, en je kunt er sowieso beter in worden. Het is voor jou blijkbaar wel gemakkelijk om zo'n gesprek te voeren als je bent voorbereid (op de situatie, de mogelijke uitkomst etc.) maar zodra je wordt verrast, krijg je een melt down.

Ik zou inderdaad, zoals hier al eerder werd gezegd, proberen je op het gesprek te concentreren, en je gedachten (vooral de 'waht if...'-gedachte) even de kop indrukken. Een leuk gesprek is namelijk een eerste vereiste. Je denkt dus te snel, te ver vooruit, en dat maakt je bang/onzeker/ongemakkelijk.

Op zich is onzekerheid niet onaantrekkelijk, maar wat wel onaantrekkelijk is, is een man die wanhopig overkomt, of die te graag en te snel iets wil, of die het angstzweet op zijn bovenlip heeft staan, alleen omdat hij bang is om niet te 'scoren'.

De meeste mensen (ook vrouwen :+ ) raken pas geďnteresseerd in een ander als diegene zijn/haar best doet om een leuk verhaal te vertellen. Dat heet: aandacht. En: belangstelling. En ja, om dat te kunnen, moet je improviseren. Jezelf niet te serieus nemen - dat is natuurlijk een groot probleem als je zoveel waarde hecht aan het 'scoren' - en desnoods gewoon zeggen dat je (ik citeer even) "niet meer de links ziet tussen wat ze zegt en wat jij kan zeggen om het subtiel te laten escaleren", maar dan met een lach, en het escaleren laat je even buiten beschouwing. Want dan maakt je een grap, nota bene over jezelf, en je geeft haar ook nog een compliment. Bovendien ben je eerlijk, kortom: vier winstpunten in één keer, tel uit je winst ^O^
  woensdag 11 maart 2015 @ 14:33:02 #42
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_150529935
Humor is het meest simpele, en gewoon ballen hebben.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_150538672
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 21:49 schreef Kutdeksel het volgende:
Af en toe als een vrouw met me flirt weet ik niet/lukt het me niet om dit om te buigen naar een afspraakje/affaire.

Meestal besef ik pas achteraf hoe ik het had kunnen escaleren maar dan is het al voorbij en ben ik al te ongeďnteresseerd ben overgekomen.

schrijf dat besef meteen op zodat je voorbereid bent voor de volgende keer ;)
lol
pi_150698936
quote:

[..]

Jij snapt het.

Ik las overigens laatst deze ergens: 'mannen geven aandacht voor sex, vrouwen geven sex voor aandacht'. Ook zo waar dit.
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
pi_150731059
quote:
Eerste tip: nadenken als dat nodig is (dus op het moment zélf, richt je op je gesprekspartner en heb plezier) en ophouden met overdenken vooraf of achteraf.
Overdenken moet je geheel mee ophouden.

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 01:25 schreef Kutdeksel het volgende:
Mooi hoe je zo snel conclusies trekt
Op mij kom je ook over als een creep.

quote:
Dit topic moet voor altijd bewaard blijven, ik heb nog nooit zo´n heldere beschrijving en uitleg gezien over wat vrouwen willen. Zelfs Freud zal hier bewondering voor hebben.
:|W

quote:
Kutdeksel, ik denk dat je nooit een held in flirten zal worden. Ik heb heb zelf ADD en ik weet hoe lastig het is als je zo bewust bent van alles om je heen en in een gesprek. Ik heb de bloemetjes ook aardig buiten gezet en dit is grotendeels in de setting van uitgaan gebeurd, met een aantal biertjes op.
ADD hier, kan prima flirten. Problem? :7

quote:
10s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:48 schreef Dside het volgende:
Zoveel lopende clichés weer hier... _O-
Het is perfect; het hele zolder-autistenwereldje van FOK! op een kluitje, elkaar adviserend over hoe de plank zo min mogelijk mis te slaan door zo dicht mogelijk langs elkaar heen te lullen. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')