Is niet genoeg. Je kan ook met een vrouw praten alsof het je 'maat' is. Of een anonieme bekende die je tegen komt. Daar bouw je geen aantrekkingskracht mee op.quote:
Nou, het klinkt meer als een overdachte tactiek van TS. Woest aantrekkelijk, zoveel oprechtheid voor de mens als persoon...quote:
Wat is er meer wat je kan doen danquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:01 schreef Kutdeksel het volgende:
[..]
Is niet genoeg. Je kan ook met een vrouw praten alsof het je 'maat' is. Of een anonieme bekende die je tegen komt. Daar bouw je geen aantrekkingskracht mee op.
Ja, maar of ze dat ook reëel van plan is is een ander verhaal. Maar wanneer het er zo dik op ligt wel. Plus kan een flirt altijd uitgroeien tot meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:57 schreef etuiedelapiel het volgende:
Denk je dat iedere vrouw die met je flirt, meteen sex wil?
Het is ook een spelletje.
Nee. Ik baal ervan. Ik leef maar één keer en wil er graag met volle teugen van genieten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou, het klinkt meer als een overdachte tactiek van TS. Woest aantrekkelijk, zoveel oprechtheid voor de mens als persoon...
Seksuele spanning opbouwen, terugflirten, plagen, ervoor zorgen dat je met elkaar thuis beland. Alleen hoe ik dat op dat moment precies doe is nog steeds een beetje een mysterieus iets. Van daar het topic.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:02 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat is er meer wat je kan doen dan
Ja oke verbaal, praten, en non-verbaal... en ik gaf aan dat als je gewoon met een meid gaat praten het al een heel stuk opschiet. Jij bedenkt er allerlei zaken bij die in de praktijk van weinig waarde zijn tenzij je autisme hebt of lelijk bent.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:04 schreef Kutdeksel het volgende:
[..]
Seksuele spanning opbouwen, terugflirten, plagen, ervoor zorgen dat je met elkaar thuis beland. Alleen hoe ik dat op dat moment precies doe is nog steeds een beetje een mysterieus iets. Van daar het topic.
Dan denk ik dat je alleen met een one track mind met volle teugen van kan genieten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:03 schreef Kutdeksel het volgende:
Ik leef maar één keer en wil er graag met volle teugen van genieten.
Heb wel ADHD, dus een beetje moeite met non verbaal (snap alles wel maar pas nadat ik het rustig heb verwerkt), dus in zo een gesprek heb ik wel door dat ze flirt maar wel lastig om het bij te benen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:07 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja oke verbaal, praten, en non-verbaal... en ik gaf aan dat als je gewoon met een meid gaat praten het al een heel stuk opschiet. Jij bedenkt er allerlei zaken bij die in de praktijk van weinig waarde zijn tenzij je autisme hebt of lelijk bent.
Touwtjes uit handen geven is prima, fijn als een vrouw ook wat initiatief toont. Ik denk wel dat er bepaalde regels zijn, want als je tijdens zo een subtiele flirt ineens zegt kom laten we even thuis flink elkaar er van langs geven, de persoon tegenover je het niet heel erg gaat waarderen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:09 schreef eefje801 het volgende:
Als je de touwtjes niet uit handen wil geven waarom dan willen flirten met een vrouw die initiatief neemt?
En verder: laat die redenaties eens los, het is een spel maar dan zonder regels. Die maak je samen als je flirt.
Volle teugen genieten van dit aspect van mijn leven.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je alleen met een one track mind met volle teugen van kan genieten.
Zou het niet nog leuker zijn als je geniet van het spel als de weg er naar toe en je niet zo focust op het neuken op zich? Voelt misschien ook wat beter aan voor je PNO's, dat je levensgeluk niet zo van het scoren afhangt...
Machtsspel? Vertel?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:18 schreef Spanky78 het volgende:
Speel het spel. Beetje prikken, plagen, het is ook een soort machtsspel.
Altijd hetzelfde verhaal he. Geef gewoon toe dat je niet kan flirten/versieren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:49 schreef Kutdeksel het volgende:
De meeste vrouwen die met me flirten doen dit omdat ik over kom als sociaal, ik redelijk goed gebekt ben en ik er volgens vrouwen en mannen best leuk uit zie. Grappig is wel dat dit alleen gebeurd als een vrouw initiatief neemt, als ik zelf de aanval inzet heb ik hier minder last van omdat mijn mindset dan al op ik moet versieren staat. Alsnog is dan de schakeling naar seks nog vaak groot voor mijn gevoel, maar ik laat in ieder geval duidelijk interesse zien.
Beter dan gemiddeld, maar niet zo goed als de 10% van de mannen die bijna 90% van de vrouwen 'regelen'. Wil dit wel graag leren (wie niet?)quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde verhaal he. Geef gewoon toe dat je niet kan flirten/versieren.
Nou in je OP geef je best aardig aan te weten waar je verbetering kan behalen, dus dat is gewoon even lekker door blijven oefenen. Als het zo vaak achteraf duidelijk is, moet je gaan opletten wanneer je het live mee maakt (leren herkennen dus) en daar dan kek op inhaken. Er is geen huub huub barbatruc waardoor je ineens de adremme flirtmaster wordt met alle scores van dien, dus oefen ze lekker verder...quote:
90% van de vrouwen die ze benaderen? Want dat wil namelijk niks zeggen als ze enkel dikkertjes en lelijke meiden benaderen. Als je denkt dat ze 90% van de knappe vrouwen regelen dan wordt het tijd dat iemand je van die illusie af helpt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:38 schreef Kutdeksel het volgende:
[..]
Beter dan gemiddeld, maar niet zo goed als de 10% van de mannen die bijna 90% van de vrouwen 'regelen'. Wil dit wel graag leren (wie niet?)
Nou, hoe geemancipeerd ook, de meeste vrouwen willen toch gedomineerd worden. Dus een beetje plagen, te slim af zijn, gewoon, laten zien dat ze jou niet de baas is op een leuke manier. Het is spel waarin je elkaar aftast en beide partijen zien wat je plek is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |