abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2015 @ 21:49:09 #1
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_150369263
Af en toe als een vrouw met me flirt weet ik niet/lukt het me niet om dit om te buigen naar een afspraakje/affaire.

De meeste vrouwen die met me flirten doen dit omdat ik over kom als sociaal, ik redelijk goed gebekt ben en ik er volgens vrouwen en mannen best leuk uit zie. Toch wanneer ik dan in zo een situatie terrecht kom dat een vrouw duidelijk met me flirt (veel lachen, gesprek in stand proberen te houden, aanraken, dichtbij staan etc) lijkt het net alsof ik choke en niet meer weet wat ik moet doen (dus op de beleefde conversatie modes terecht kom). Grappig is wel dat dit alleen gebeurd als een vrouw initiatief neemt, als ik zelf de aanval inzet heb ik hier minder last van omdat mijn mindset dan al op ik moet versieren staat. Alsnog is dan de schakeling naar seks nog vaak groot voor mijn gevoel, maar ik laat in ieder geval duidelijk interesse zien.

Maar goed, wat er dus gebeurd is dat ik niet meer de links zie tussen wat ze zegt en wat ik kan zeggen om het subtiel te escaleren (stel we hebben het over affaires op werk dan kom ik er gewoon niet op om te vragen hoe zij denkt over een eventuele affaire op werk, dus hint hint, affaire?). Meestal besef ik pas achteraf hoe ik het had kunnen escaleren maar dan is het al voorbij en ben ik al te ongeïnteresseerd ben overgekomen.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op zulke momenten op die flirts van vrouwen kan ingaan? Zonder te direct te zijn en te vragen eens een drankje te drinken. Ik vind dat laatste namelijk te cheesy overkomen (oeeeh we flirten, wanneer gaan we een drankje drinken dan) en zou graag willen weten hoe ik een puur seksuele flirt dan ook seksueel en subtiel kan benaderen.
pi_150369467
Door te praten met haar
Fylax is op televisie geweest
pi_150369595
Denk je dat iedere vrouw die met je flirt, meteen sex wil?
Het is ook een spelletje.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 22:01:21 #4
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_150369740
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 21:54 schreef jodelahity het volgende:
Door te praten met haar
Is niet genoeg. Je kan ook met een vrouw praten alsof het je 'maat' is. Of een anonieme bekende die je tegen komt. Daar bouw je geen aantrekkingskracht mee op.
pi_150369786
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 21:57 schreef etuiedelapiel het volgende:
Nou, het klinkt meer als een overdachte tactiek van TS. Woest aantrekkelijk, zoveel oprechtheid voor de mens als persoon...
pi_150369792
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:01 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Is niet genoeg. Je kan ook met een vrouw praten alsof het je 'maat' is. Of een anonieme bekende die je tegen komt. Daar bouw je geen aantrekkingskracht mee op.
Wat is er meer wat je kan doen dan
  vrijdag 6 maart 2015 @ 22:02:43 #7
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_150369811
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 21:57 schreef etuiedelapiel het volgende:
Denk je dat iedere vrouw die met je flirt, meteen sex wil?
Ja, maar of ze dat ook reëel van plan is is een ander verhaal. Maar wanneer het er zo dik op ligt wel. Plus kan een flirt altijd uitgroeien tot meer.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 22:03:19 #8
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_150369825
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:02 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nou, het klinkt meer als een overdachte tactiek van TS. Woest aantrekkelijk, zoveel oprechtheid voor de mens als persoon...
Nee. Ik baal ervan. Ik leef maar één keer en wil er graag met volle teugen van genieten.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 22:04:12 #9
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_150369862
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:02 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Wat is er meer wat je kan doen dan
Seksuele spanning opbouwen, terugflirten, plagen, ervoor zorgen dat je met elkaar thuis beland. Alleen hoe ik dat op dat moment precies doe is nog steeds een beetje een mysterieus iets. Van daar het topic.
pi_150369997
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:04 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Seksuele spanning opbouwen, terugflirten, plagen, ervoor zorgen dat je met elkaar thuis beland. Alleen hoe ik dat op dat moment precies doe is nog steeds een beetje een mysterieus iets. Van daar het topic.
Ja oke verbaal, praten, en non-verbaal... en ik gaf aan dat als je gewoon met een meid gaat praten het al een heel stuk opschiet. Jij bedenkt er allerlei zaken bij die in de praktijk van weinig waarde zijn tenzij je autisme hebt of lelijk bent.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 22:09:27 #11
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_150370068
Als je de touwtjes niet uit handen wil geven waarom dan willen flirten met een vrouw die initiatief neemt?
En verder: laat die redenaties eens los, het is een spel maar dan zonder regels. Die maak je samen als je flirt.
pi_150370113
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:03 schreef Kutdeksel het volgende:
Ik leef maar één keer en wil er graag met volle teugen van genieten.
Dan denk ik dat je alleen met een one track mind met volle teugen van kan genieten.
Zou het niet nog leuker zijn als je geniet van het spel als de weg er naar toe en je niet zo focust op het neuken op zich? Voelt misschien ook wat beter aan voor je PNO's, dat je levensgeluk niet zo van het scoren afhangt...
  vrijdag 6 maart 2015 @ 22:17:49 #13
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_150370414
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:07 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja oke verbaal, praten, en non-verbaal... en ik gaf aan dat als je gewoon met een meid gaat praten het al een heel stuk opschiet. Jij bedenkt er allerlei zaken bij die in de praktijk van weinig waarde zijn tenzij je autisme hebt of lelijk bent.
Heb wel ADHD, dus een beetje moeite met non verbaal (snap alles wel maar pas nadat ik het rustig heb verwerkt), dus in zo een gesprek heb ik wel door dat ze flirt maar wel lastig om het bij te benen.
pi_150370426
Speel het spel. Beetje prikken, plagen, het is ook een soort machtsspel.
Whatever...
  vrijdag 6 maart 2015 @ 22:22:01 #15
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_150370582
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:09 schreef eefje801 het volgende:
Als je de touwtjes niet uit handen wil geven waarom dan willen flirten met een vrouw die initiatief neemt?
En verder: laat die redenaties eens los, het is een spel maar dan zonder regels. Die maak je samen als je flirt.
Touwtjes uit handen geven is prima, fijn als een vrouw ook wat initiatief toont. Ik denk wel dat er bepaalde regels zijn, want als je tijdens zo een subtiele flirt ineens zegt kom laten we even thuis flink elkaar er van langs geven, de persoon tegenover je het niet heel erg gaat waarderen.

Maar stel nou eens zelf voor, je vind een gast leuk en je praat met hem (standaard gesprek, je verteld een beetje over wat je vind over alles, wat voor werk je hebt gedaan, af en toe valideer je jezelf door een beetje op te scheppen) en je flirt met een man (subtiel dus non verbaal, lekker dicht bij staan, lang oogcontact etc). Wat zou jij dan het fijnst vinden dat een man bij je doet?

Het ook subtiel houden en het subtiel met lichaamstaal duidelijk maken dat hij interesse heeft? Of openlijk zeggen dat hij je interessant vind en dat hij weleens met je wat wilt drinken?
  vrijdag 6 maart 2015 @ 22:22:23 #16
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_150370597
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dan denk ik dat je alleen met een one track mind met volle teugen van kan genieten.
Zou het niet nog leuker zijn als je geniet van het spel als de weg er naar toe en je niet zo focust op het neuken op zich? Voelt misschien ook wat beter aan voor je PNO's, dat je levensgeluk niet zo van het scoren afhangt...
Volle teugen genieten van dit aspect van mijn leven.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 22:22:38 #17
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_150370608
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:18 schreef Spanky78 het volgende:
Speel het spel. Beetje prikken, plagen, het is ook een soort machtsspel.
Machtsspel? Vertel?
pi_150370977
:)
  vrijdag 6 maart 2015 @ 22:33:47 #19
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_150371071
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:31 schreef Ella-Rose het volgende:
:)
Oeh je flirt met me, wanneer gaan wij eens een drankje doen dan
pi_150371110
30+ penis for the win
pi_150371180
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 21:49 schreef Kutdeksel het volgende:
De meeste vrouwen die met me flirten doen dit omdat ik over kom als sociaal, ik redelijk goed gebekt ben en ik er volgens vrouwen en mannen best leuk uit zie. Grappig is wel dat dit alleen gebeurd als een vrouw initiatief neemt, als ik zelf de aanval inzet heb ik hier minder last van omdat mijn mindset dan al op ik moet versieren staat. Alsnog is dan de schakeling naar seks nog vaak groot voor mijn gevoel, maar ik laat in ieder geval duidelijk interesse zien.
Altijd hetzelfde verhaal he. Geef gewoon toe dat je niet kan flirten/versieren.
Daarnaast moet je de eerste zin als negatief opvatten, als mensen dit over je zeggen betekent dat je een enorm saai en doorsnee bent in het algemeen. Want dat zijn namelijk de eigenschappen die de meerderheid van de mannen hebben.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 22:38:57 #22
438285 Kutdeksel
Past perfect
pi_150371276
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:36 schreef Seam het volgende:

[..]

Altijd hetzelfde verhaal he. Geef gewoon toe dat je niet kan flirten/versieren.
Beter dan gemiddeld, maar niet zo goed als de 10% van de mannen die bijna 90% van de vrouwen 'regelen'. Wil dit wel graag leren (wie niet?)
pi_150371483
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:38 schreef Kutdeksel het volgende:
Wil dit wel graag leren (wie niet?)
Nou in je OP geef je best aardig aan te weten waar je verbetering kan behalen, dus dat is gewoon even lekker door blijven oefenen. Als het zo vaak achteraf duidelijk is, moet je gaan opletten wanneer je het live mee maakt (leren herkennen dus) en daar dan kek op inhaken. Er is geen huub huub barbatruc waardoor je ineens de adremme flirtmaster wordt met alle scores van dien, dus oefen ze lekker verder...

Wel condooms gebruiken hè, succes!
pi_150371593
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:38 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Beter dan gemiddeld, maar niet zo goed als de 10% van de mannen die bijna 90% van de vrouwen 'regelen'. Wil dit wel graag leren (wie niet?)
90% van de vrouwen die ze benaderen? Want dat wil namelijk niks zeggen als ze enkel dikkertjes en lelijke meiden benaderen. Als je denkt dat ze 90% van de knappe vrouwen regelen dan wordt het tijd dat iemand je van die illusie af helpt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_150372938
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:22 schreef Kutdeksel het volgende:

[..]

Machtsspel? Vertel?
Nou, hoe geemancipeerd ook, de meeste vrouwen willen toch gedomineerd worden. Dus een beetje plagen, te slim af zijn, gewoon, laten zien dat ze jou niet de baas is op een leuke manier. Het is spel waarin je elkaar aftast en beide partijen zien wat je plek is.

En macht hoort erbij. Dat een vrouw sterk in haar schoenen staat betekent meestal alleen maar dat ze een sterke man zoekt. Geldt uiteraard niet voor allemaal, maar de meesten willen een kerel die haar met 1 hand kan optillen, en haar over zijn schouder gooit en meesleept naar zijn 'hol'. Figuurlijk dan.

Daarbij geldt dat je vooral niet te beschikbaar moet zijn. Hoe hoger je status/moeilijker berikebaar hoe gewilder. Status kan uit verschillende dingen bestaan; fysieke dominantie, slimmer, geld, sociale status (held van de groep) of juist een man die schijt heeft aan wat anderen vinden (meestal ook een teken van hoge status).

Maarja, uiteindelijk is dit allemaal generalisatie, elke vrouw is net anders, maar in mijn ervaring geldt bovenstaande eigenlijk altijd. Dus zorg voor status, wees haar op een vriendelijke en leuke manier de baas.
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')