Jari was hier al opgedoken net als de vader van Emmelie. Ik gok dat dit Emmelie moet zijn.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah , ik zie dat 'vaders' , niet dit mooie gebruik , van spaties en komma's en uitroeptekens had ! Dus wellicht is dit dan Emmely zelf ? Of hoe heet die tjap ? In ieder geval iemand die graag dit verhaal in leven houdt , en de aandacht wel waardeert . . .
Helaas , ik hoop dat je mer$e geluk in de liefde hebt. Gokken doe je niet al te goedquote:Op zondag 10 mei 2015 19:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jari was hier al opgedoken net als de vader van Emmelie. Ik gok dat dit Emmelie moet zijn.
quote:Op zondag 10 mei 2015 19:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah , ik zie dat 'vaders' , niet dit mooie gebruik , van spaties en komma's en uitroeptekens had ! Dus wellicht is dit dan Emmely zelf ? Of hoe heet die tjap ? In ieder geval iemand die graag dit verhaal in leven houdt , en de aandacht wel waardeert . . .
MrBanaan1* Duitser* .*quote:Op zondag 10 mei 2015 19:20 schreef Sick2k15 het volgende:
[..]
Ik neem je niets kwalijk MrBanaan aka mislukte duitser
Ben blij dat je zo goed ABN spreekt , stel je voor je ging hier in het duits praten ....Daar deed je niemand een plezier meequote:Op zondag 10 mei 2015 19:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]![]()
![]()
!
[..]
MrBanaan1* Duitser* .*
Grappig, dat de "Duitser" beter ABN kan typen/schrijven dan de "Hollander", niet?
Tja, ach. Met jouw schrijfstijl doe je ook niemand een plezier.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:01 schreef Sick2k15 het volgende:
[..]
Ben blij dat je zo goed ABN spreekt , stel je voor je ging hier in het duits praten ....Daar deed je niemand een plezier mee
Aandacht is waar het allemaal om gaat!quote:Op zondag 10 mei 2015 18:42 schreef Leandra het volgende:
Echt, zo dom om aandacht te genereren terwijl je juist geen aandacht wilt.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:13 schreef Waterdrinker het volgende:
Wat een fantastische uitzending was dit ook
domme post. Blij met de uitspraak de rechter,maar God is de enige rechterquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:15 schreef fokkervrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenavond Fok! leden,
Moest dit topic nu écht weer worden aangehaald? Ja ik vond van wel.
Vanavond kwamen een vriendin van mij en ik toevallig op dit gespreksonderwerp (Onopgeloste Zaken) uit. Nieuwsgierig dat we waren gingen we op onderzoek uit, met bovenstaande status update van Peter Verhey tot gevolg.
Kan Peter misschien nu wel uitleggen wat er is gebeurd? Zal c.a. 2 maanden duren voordat hij dit leest en we (hopelijk) een antwoord krijgen.
p.s. ik volg deze reeks al vanaf het begin en heb genoten van FokIT. Het klopt inderdaad dat ik sinds vandaag lid ben geworden. Leek me verstandig om dat even te melden.
Gelovigen zijn vaak niet te betrappen op enige logica.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
domme post. Blij met de uitspraak de rechter,maar God is de enige rechterOftewel, de aardse rechter stelt geen fuck voor.dus de de uitspraak van de rechter stelt geen ruk voor.
Leuk dat je weer een nieuw account hebt aangemaakt op het topic opnieuw te kicken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:15 schreef fokkervrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenavond Fok! leden,
Moest dit topic nu écht weer worden aangehaald? Ja ik vond van wel.
Vanavond kwamen een vriendin van mij en ik toevallig op dit gespreksonderwerp (Onopgeloste Zaken) uit. Nieuwsgierig dat we waren gingen we op onderzoek uit, met bovenstaande status update van Peter Verhey tot gevolg.
Kan Peter misschien nu wel uitleggen wat er is gebeurd? Zal c.a. 2 maanden duren voordat hij dit leest en we (hopelijk) een antwoord krijgen.
p.s. ik volg deze reeks al vanaf het begin en heb genoten van FokIT. Het klopt inderdaad dat ik sinds vandaag lid ben geworden. Leek me verstandig om dat even te melden.
En vooral; waarom?quote:Op woensdag 2 december 2015 07:47 schreef Leandra het volgende:
Waar heeft de rechter eigenlijk uitspraak over gedaan?
Dat vroeg ik me ook af. Welke zaak is er nou daadwerkelijk voor de rechter gekomen en met welke aanklachtquote:Op woensdag 2 december 2015 07:47 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat dit Emmelie zelf isquote:Op woensdag 2 december 2015 00:51 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Leuk dat je weer een nieuw account hebt aangemaakt op het topic opnieuw te kicken.
Valse aangifte denk ik?quote:Op woensdag 2 december 2015 07:47 schreef Leandra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |