Bij mijn oma deden ze ze alle twee tegelijk. Één keer narcose en zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:04 schreef crv het volgende:
en het leuke is.....over drie weken moet der andere hand
tien????quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
Eén...tweeeee...drieeeee....vieeeer...
Goede pizza?quote:
smaakte lekker, weet ff niet welke, stond in de oven toen ik binnenkwamquote:
Ik sliep net al even toen ik uk in bed zou leggen. Had ze er een gezellig samenslapen van gemaaktquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:37 schreef Buurpoes het volgende:
Poe, ik ben best moe van de hele week...
Voorlopig lijkt dat de slimste keuzequote:
Mij ook welquote:
Ja ja ja ja!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar ik lig veilig onder een stapel dekens![]()
Iedereen weet toch dat als je netjes onder de dekens blijft en ook niets laat uitsteken over je bedrand heen dat je dan veilig bent?
Prrrrrrrrrrrr?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:02 schreef fietsie het volgende:
-neemt vandaag vrij van het spinnen. morgen maar weer-
Fietsie-spinnen, met benen. *prrrrr* doe ik meestal vanzelf als ik een warm dekentje hebquote:
Nou ja, ik weet niet of die memo al is aangekomen bij The Bastards hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar ik lig veilig onder een stapel dekens![]()
Iedereen weet toch dat als je netjes onder de dekens blijft en ook niets laat uitsteken over je bedrand heen dat je dan veilig bent?
Kan ik ze niet gewoon even naar dit topic verwijzen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of die memo al is aangekomen bij The Bastards hoor![]()
Anders misschien even online een bericht sturen zodat zij het ook weten voor ze naast je bedje staan?
Echt?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fietsie-spinnen, met benen. *prrrrr* doe ik meestal vanzelf als ik een warm dekentje heb
Denk niet dat ze zo slim zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ik ze niet gewoon even naar dit topic verwijzen?
Okequote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zo slim zijn.
Wat wel helpt is je lampje aan laten. Dan schrikken ze
Volgens mij komen ze morgen avond pas. Ergens tussen 10 en half 1, dus daarna ben je weer veiligquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke![]()
Maar hoe laat mag het lampje weer uit?Enig idee hoe lang die bastards blijven?
Okequote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze morgen avond pas. Ergens tussen 10 en half 1, dus daarna ben je weer veilig
Heb je alles nog op tijd afgekregen van de week?quote:
Jupquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je alles nog op tijd afgekregen van de week?
Goed gedaan danquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup![]()
Ik ben goed op weg en alles, dus morgen weer verder eraan werken. Eigenlijk zou ik dat vandaag al doen, maar ik kon me vandaag niet focussen dus verder gekomen dan m'n aantekeningen van donderdag uitschrijven ben ik niet
Neuj valt mee gelukkigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed gedaan dan
Een dagje rust even mag toch ook wel? Of moet je nu veel meer gaan doen dit weekend?
Dat is wel heel lekker ja. Dan kan je er net wat rustiger aan werken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj valt mee gelukkigDe deadline is nu ook over het volgende weekend heen getild. Het moest eigenlijk donderdag af, en dat had ik ook wel gered, maar nu heb ik dus wat extra dagen dus kan ik een iets normaler studietempo aannemen
![]()
En inderdaad 1 dagje niks doen vond ik wel kunnen![]()
Gisteravond een hele leuke avond uit gehad waar ik echt aan toe was, en vandaag de hele dag bij de kachel gezeten
Nee, ik vond dat ik het wel had verdiendquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel heel lekker ja. Dan kan je er net wat rustiger aan werken.
En avond en een dagje dus, lekker van genieten en niet schuldig voelen hoor
Jaaa, je hebt er hard genoeg voor gewerktquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik vond dat ik het wel had verdiend
Nooooo!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Wil vrouwlief enthousiast een wolkentaart maken nokt de mixer er mee
damn BBC en MM zijn al dicht...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:52 schreef Koen66 het volgende:
dan helpt je haar en klop je met de hand?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:52 schreef Koen66 het volgende:
zouden mijn pogingen positief te zijn aanstekelijk werkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nooooo!
Is ze een keer enthousiast...
doen we nu ook alquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dan helpt je haar en klop je met de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |