Oh mooi! Nu de vragen nog die onbeantwoord zouden zijn gebleven.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb even paar keer pauze gedrukt bij filmpje hieronder..
maar zie deze niet in de buurt staan, nu kan het ook nog op de andere locatie zijn..
Maar heb verder weinig info kunnen vinden dat deze erg dicht bij de locatie in kwestie waren.
[..]
http://video.foxnews.com/(...)rial/?#sp=show-clips
Deze bedoeld ze denk ik..
quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh mooi! Nu de vragen nog die onbeantwoord zouden zijn gebleven.
De nieuwslezer zegt bij die foto dat autoriteiten hebben bevestigt dat het om de rugtas ging van de bom .quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb even paar keer pauze gedrukt bij filmpje hieronder..
maar zie deze niet in de buurt staan, nu kan het ook nog op de andere locatie zijn..
Maar heb verder weinig info kunnen vinden dat deze erg dicht bij de locatie in kwestie waren.
Dit gaat over Boston en daar is het toch echt de msm en de autoriteiten die manipuleren , het zal wel verschillen waar het over gaat en wie er iets achter probeert te houden waar de deceptie vandaan komt en wie dat doet . We zoeken allemaal naar feiten en we hebben allemaal een mening .quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een tijd geleden kwam juist, zelfs in deze reeks, meen ik, naar voren dat die alternatieve media juist foto's aan het manipuleren waren en informatie aan manipuleren?
En we zoeken natuurlijk naar feiten, niet naar meningen..
Oh, dan kan dat eenzijdige gelul over onbeantwoorde vragen dus beschouwd worden als een ad hominem.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:21 schreef theguyver het volgende:
[..]staan er van mij ook nog tig open, maar die worden of omzeild of gewoon genegeerd.
of een tribalwarsje
Heb je een keer wat extra info een linkje hierbij?quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:27 schreef Summers het volgende:
[..]
De nieuwslezer zegt bij die foto dat autoriteiten hebben bevestigt dat het om de rugtas ging van de bom .
Ik vraag me idd al af of het feit dat het uit de msm kwam reden was om het wel of juist niet te geloven..quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je een keer wat extra info een linkje hierbij?
Want... die andere 2 was niet meer dan een foto maar geen melding DEZE NIET..
of iets in die geest..
Bronnetje er bij en dan kan ik het gewoon even nakijken natuurlijk..
maare andere vraag.. welke nieuwslezer? want eeeeehhhhh dat is toch MSM en toch al onbetrouwbaar dus waarom nu dan wel weer?
Ik zeg alleen dat de nieuwslezer dat zegt en als feit brengt in het officiele verhaal . Ik heb er niet bij gezegt dat het de waarheid is of dat ik het geloof .quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je een keer wat extra info een linkje hierbij?
Want... die andere 2 was niet meer dan een foto maar geen melding DEZE NIET..
of iets in die geest..
Bronnetje er bij en dan kan ik het gewoon even nakijken natuurlijk..
maare andere vraag.. welke nieuwslezer? want eeeeehhhhh dat is toch MSM en toch al onbetrouwbaar dus waarom nu dan wel weer?
-weg-op stoken zit niemand te wachtenquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat de nieuwslezer dat zegt en als feit brengt in het officiele verhaal . Ik heb er niet bij gezegt dat het de waarheid is of dat ik het geloof .
Waarom haal je dat aan dan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat de nieuwslezer dat zegt en als feit brengt in het officiele verhaal . Ik heb er niet bij gezegt dat het de waarheid is of dat ik het geloof .
Nee daarvoor is NWS.quote:
Omdat het voor de ware toedracht wel handig is dat de ontplofte rugzak foto overeenkomt met de rugzak van eventuele daders op alle video's en foto's .quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom haal je dat aan dan?
Als je het al niet geloofd of onbetrouwbaar vind kan het gewoon de prullenbak in!
Ja klopt maar kijk even ik zie hier op de foto andere mensen met soortgelijke rugtassen staan plus.. mensen zitten op een hoop ( reden voor veel gewonden) het zou ook kunnen zijn dat dit een rugtas van een omstander betreft, ik kan niet duidelijk uit de foto halen waar deze lag..quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:57 schreef Summers het volgende:
[..]
Omdat het voor de ware toedracht wel handig is dat de ontplofte rugzak foto overeenkomt met de rugzak van eventuele daders op alle video's en foto's .
Dit is de bronquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja klopt maar kijk even ik zie hier op de foto andere mensen met soortgelijke rugtassen staan plus.. mensen zitten op een hoop ( reden voor veel gewonden) het zou ook kunnen zijn dat dit een rugtas van een omstander betreft, ik kan niet duidelijk uit de foto halen waar deze lag..
daarom iets meer bron info iets meer informatie
dank u zeer beleefd, maar wie zijn deze 2 persoenen die Gelinkt worden aan deze tas stonden die ook op locatie in dit nieuwsbericht is alleen een foto van de tas te zien, en ook wat info komt voorij hoe ze aan al het video bewijs komen..Lees even goed in de doorloop blak onderin.quote:
Omdat zie al die onbeantwoorde vragen die in dit topic staan waar nog steeds geen antwoord op is gekomen..quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:11 schreef Tingo het volgende:
Er zijn tientallen,misschien honderden interviews./verhalen op 't MSM,meestal van 't zelfde groepje mensen/acteurs.
Dit is een van de ergste.
CNN Boston Bombing Hoax - Crisis Actress Adrianne Haslet-Davis - B Grade Actor Fireworks Acting Fail
Ik zie niet waarom we moeten deze soort zielige figuren geloven.
En ik snap niet waarom tis zo moeillijk te zien dat dit fake is.
Ze waren onderdeel van een team die ook aanwezig was , ik kan de foto iig nog niet linken aan een bestaande video of foto of een locatie maar ik gok dan op de tweede bom plek omdat dat volgens mij naast een cafe was en ik een soort van horecakrat zie .quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
dank u zeer beleefd, maar wie zijn deze 2 persoenen die Gelinkt worden aan deze tas stonden die ook op locatie in dit nieuwsbericht is alleen een foto van de tas te zien, en ook wat info komt voorij hoe ze aan al het video bewijs komen..Lees even goed in de doorloop blak onderin.
ow en nog een klein detail, waarom is het middelste plaatje klein .. heeft zijn buddy er naast niet gewoon de tas overgenomen?
soortgelijk ja , precies hetzelfde neequote:
zie video met alle locatiesquote:Dus nogmaals de vraag over die 2 personen die gelinkt zijn aan de tas in de foto.. waar stonden ze?
waar is de foto gemaakt is er een duidelijk bewijs dat zij die tas hebben achter gelaten?
deze was er ook nogquote:plus als ik nog even naar mijn foto hier boven kijk zijn er meer met een zwarte tas, en dit is maar een klein stukje van het gebied er zullen vast nog meer mensen met zo'n zwarte tas rondlopen.
Die soort handwonden heb ik niet gezien bij Boston.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Omdat zie al die onbeantwoorde vragen die in dit topic staan waar nog steeds geen antwoord op is gekomen..
dit bijvb in 30 seconden!
vana dag 1 het nieuws zo'n beetje gevolgd hiervan heb nog nooit iemand dreigementen horen uiten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze waren onderdeel van een team die ook aanwezig was , ik kan de foto iig nog niet linken aan een bestaande video of foto of een locatie maar ik gok dan op de tweede bom plek omdat dat volgens mij naast een cafe was en ik een soort van horecakrat zie .
[..]
soortgelijk ja , precies hetzelfde nee
[ afbeelding ]
Dan zou deze man ook interessant zijn als verdachte
[ afbeelding ]
[..]
zie video met alle locaties
[..]
deze was er ook nog
[ afbeelding ]
en deze en nog een paar . maar anywayz the fbi noemde de broers suspect 1 en twee en alle andere verdachten die op internet naar boven kwamen als mogelijke verdachten moesten me maar vergeten .
Deden ze trouwens ook bij Sandy Hook en dreigen erbij dat iedereen de officiele versie moest aanhouden , sinds wanneer dreig je daarmee ? Alleen als je liegt
Ja simpel, dit is maar een voorbeeld van een persoon die een zogenaamde wond kan uitbeelden doormiddel van makeup, dit filmpje is versneld en duurt 10+ minuten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die soort handwonden heb ik niet gezien bij Boston.
Ik heb ook geen overtuigende beelden van schrapnel bom wonden gezien.
Wat bedoel je precies met '30 seconden'?
Er is rook duidelijk te zien tot rond 2mins in deze film.
De meeste mensen heeft meteen weggerennen(verstandig gedrag als je denkt dat er bom is ontploft)dus waarom mensen denken dat er waren duizenden ooggetuigenissen weet ik niet.
Ook in deze film zie je dat meeste 'redders' waren bezig met 't kapot maken van de hekken(misschien waren de houten hekken daar om de hele plek en beetje af te zetten en dan als props voor de 'scene') Er is geen 'duizenden mensen' te zien bij 't scene.
Carlos the Hat is ook duidelijk te zien tot 't eind-bijna 3minuten....dan had ie nog tijd om Jeffrey Bauman te redden.Ik denk ' nah',maar als mensen willen 't allemaal geloven- fijn.
Excuses voor 't herhalen.
Dat de instructie 10 duurt wil niet zeggen dat het natuurgetrouw namaken van een wond ook maar 10 min. duurt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
vana dag 1 het nieuws zo'n beetje gevolgd hiervan heb nog nooit iemand dreigementen horen uiten.
heb tig beelden gezien en informatie voor bij zien komen.
NWS / Explosie bij marathon in Boston
Deze delen over het algemeen gevolgd en de FP de klopjacht die volgde van begin tot het eind, als je even na kijkt hoeveel verschillende foto's en filmpjes etc voorbij kwam!
In het delen komt ook duidelijk naar voren hoe het zat met verdachten..
Ook in de documentaire word het duidelijk weer gegeven waarom deze na een dag anderhalf dag verdacht werden.
Heb je alles gevolgd van begin tot eind, alle beelden gezien? alle foto's en dergelijke.. want er kwam heel duidelijk naar voren hoe deze 2 handelden.
[..]
Ja simpel, dit is maar een voorbeeld van een persoon die een zogenaamde wond kan uitbeelden doormiddel van makeup, dit filmpje is versneld en duurt 10+ minuten.
De rook trok op .. ja gezeik weer over de rook want toen kwamen er foto's en videos en dergelijk van de locatie dat duurde niet meer dan 30 seconden..
Du mijn vraag is... hoe prrop je die 10 minuten in 30 seconden?
Daarom Ik zit met het probleem hoe doe je dat..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat de instructie 10 duurt wil niet zeggen dat het natuurgetrouw namaken van een wond ook maar 10 min. duurt.
Het is een tijd geleden dat ik dit soort discussies gevolgd heb.. Daarom valt het des te meer op dat de false flag aanhangers nog steeds hetzelfde roepen, terwijl ze nog steeds niet konden verklaren hoe dit soort dingen in scene gezet konden worden en al helemaal niet waarom..
En waar moeten die acteurs opeens vandaan komen? En die moeten de mensen die daar toevallig waren vervangen en ze moeten er ook nog op lijken? En wat gebeurt er dan met die eerste groep mensen? En die mensen hebben geen vrienden of kennissen of familie die al of niet kunnen bevestigen dat ze gewond waren? En hoe zit het met de familie van de stand-ins?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarom Ik zit met het probleem hoe doe je dat..
Zijn er dan 2 locaties mja dat zorgt dan ook weer voor problemen..
Sorry Mijn simpele brein kan dat gewoon niet aan.. of ik denk te logisch na!
Ik heb 't niet over 10minuten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja simpel, dit is maar een voorbeeld van een persoon die een zogenaamde wond kan uitbeelden doormiddel van makeup, dit filmpje is versneld en duurt 10+ minuten.
De rook trok op .. ja gezeik weer over de rook want toen kwamen er foto's en videos en dergelijk van de locatie dat duurde niet meer dan 30 seconden..
Du mijn vraag is... hoe prrop je die 10 minuten in 30 seconden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |