SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Er als een autist vanuit gaan dat als jij alleen FIFA speelt andere dat ook maar doenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:18 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
nee, een console voor 400eu kopen om alleen fifa op te spelen, dat is pas:')
Ik denk echt dat Dost heel kut is, maar verder wel een mooi teamquote:
Diego ?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alves is gewoon bijna verdubbeld in een week, als enige toch van de meeste
92 finishing, 99 heading acc, 91 shot power, 85 volley, 89 strength en 94 positioning. Die kerel moet wel een soort god zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Dost heel kut is, maar verder wel een mooi team
Van 100k naar 140k toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alves is gewoon bijna verdubbeld in een week, als enige toch van de meeste
Wie zegt dat ik het over andere heb dan? Ik ga geen console kopen om alleen fifa op te spelen.. speel wel shooters maar die ga ik niet op de console spelen want toetsenbord+muis>controllers dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er als een autist vanuit gaan dat als jij alleen FIFA speelt andere dat ook maar doen
Omg jij begrijpt mijquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:27 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over andere heb dan? Ik ga geen console kopen om alleen fifa op te spelen.. speel wel shooters maar die ga ik niet op de console spelen want toetsenbord+muis>controllers dan.
quote:
Van 80 naar 145 jaquote:
Veel mensen die hem duur ingekocht hebben voor de crash denk ik. had hem zelf ook voor 100K t stuk ingekocht.quote:
Ik heb er een paar voor 80, maar ook een paar voor 100 of zelfs 110.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Veel mensen die hem duur ingekocht hebben voor de crash denk ik. had hem zelf ook voor 100K t stuk ingekocht.
Sabrinaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef DannyDeko het volgende:
Lekker nummertje hier op de radio hoor. "Boys boys boys".
Met die mooie clip met dat vrouwtje waarvan dr topje steeds afglijdt.
Clip op de radio, apartquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef DannyDeko het volgende:
Laros*quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Leros Duarte naar PSVBlijkbaar een groot talent, nooit van gehoord
Hij gaat naar PSV niet naar Ajax. Dat wij al onze sterspelers van Sparta halen is onderhand wel bekend tochquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
MOTM Coutinho alsnog "gewoon" ge-DSL'd voor 630k![]()
Ongekend. Voor die prijs kan ik er bijna 3 terugkopenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Nice, en wat een mongolen zijn er toch
Ik ken dat nummer eigenlijk alleen door de clip hehequote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef DannyDeko het volgende:
Ik zou er toch even mee wachtenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ongekend. Voor die prijs kan ik er bijna 3 terugkopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |