En qua niveau? Spannende wedstrijd tegen winstanley?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat is een Noord-Ier, die zie je wel eens verschijnen op de World Grand Prix
Als Deano niet goed gooit, zie ik hem er zomaar uitvliegenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:03 schreef icloud het volgende:
[..]
En qua niveau? Spannende wedstrijd tegen winstanley?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:03 schreef icloud het volgende:
[..]
En qua niveau? Spannende wedstrijd tegen winstanley?
quote:Ik schreeuw pipe persoonlijk naar de finales, die pedo heeft nergens recht op, hij mag zijn ballen afsnijden dat is zijn recht
Over pedodarter jelle klaasen
De Dekker battle. Wordt er nog iets live uitgezonden van de overgebleven partijen of blijft het hierbij voor ronde 2?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Mike De Decker v Jan Dekker
Deze wedstrijd wordt zo gespeeld.
William O'Connor v Dean Winstanleyquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:33 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
De Dekker battle. Wordt er nog iets live uitgezonden van de overgebleven partijen of blijft het hierbij voor ronde 2?
Ryan zoontje van ?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
William O'Connor v Dean Winstanley
Ryan Harrington v Price/Padgett/S White/Tedstone
Een 'Britse' Noord-Ier of een 'Ierse' Noord-Ier zoals Dolan?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat is een Noord-Ier, die zie je wel eens verschijnen op de World Grand Prix
Daarvoor moet je niet bij mij zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Een 'Britse' Noord-Ier of een 'Ierse' Noord-Ier zoals Dolan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |