wie die neuk is dat¿quote:
Voederbietel. In dit topic lachen we hem uit. Ik begin:quote:
ik wist dat je mannelijke contouren hebt, maar zo erg...quote:
het is niet aardig om lelijke mensen uit te lachen matipquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voederbietel. In dit topic lachen we hem uit. Ik begin:
ahahahahahaaaaahahahahaha die voeder wat een kop ;pa;p;d
Heb je al koffie op?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:28 schreef voederbietel het volgende:
Ze hebben alle posts in de FB ook maar gelijk verwijderd.
*TARDIS.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:28 schreef wise het volgende:
[..]
het is niet aardig om lelijke mensen uit te lachen matip
aaahhahahaha o die lolquote:
Nee, ga zo een kopje zetten. Heb eerst even mijn weg gewerkt door een knackbroodje met geitenkaas en honing.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
aaahhahahaha o die lol
Wie is dat in de OP?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voederbietel. In dit topic lachen we hem uit. Ik begin:
ahahahahahaaaaahahahahaha die voeder wat een kop ;pa;p;d
Leugens.quote:
Klinkt goed. Ik zette een kopje, rook eraan en rende gelijk naar de wc, zo sterk was ie.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ga zo een kopje zetten. Heb eerst even mijn weg gewerkt door een knackbroodje met geitenkaas en honing.
Het beeld van hem bij jou zeker? sinds wanneer mag je userfoto's te pas en te onpas plaatsen dan zonder ban? ik ben niet voor een gat te vangen heurquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik. MYMYMEMEMEM poste die gisteren avond spontaan.
zelfde mongool, dus..quote:
Was een toevalstreffer maar daardoor nemen de modjes het niet serieus.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het beeld van hem bij jou zeker? sinds wanneer mag je userfoto's te pas en te onpas plaatsen dan zonder ban? ik ben niet voor een gat te vangen heur
Geloof er niks van.. maar goed, om ontopic te blijven:quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was een toevalstreffer maar daardoor nemen de modjes het niet serieus.
Ik ben blij dat niemand het geloofd, dat maakt de impact kleiner.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geloof er niks van.. maar goed, om ontopic te blijven:
Hahahawat een kuttekopmelkmuil
![]()
gvdquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:33 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog een foto voor de mensen die het niet geloven.
beetje herpa durp facequote:
Zou je wel willen hé.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
Oh geen fokker dusanders was die al wel weggehaald en de plaatser gebanned.
Jaquote:
Die waren er ook, maar ja toen nam de jeugd het over.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er moeten echt regels komen voor de kwaliteit van TT en OP
oh sorry hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die waren er ook, maar ja toen nam de jeugd het over.
Voor een krantenwijk moet je NOG vroeger op.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:08 schreef wise het volgende:
[..]
hi, hoezo staat je zo vroeg op¿
Ohja, de krantenwijk
Minus "goede"quote:
Nou eh.. Dichter naar werk verhuisd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Baan kwijtgeraakt? Nieuw rooster?
zal ik jou eens werkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor een krantenwijk moet je NOG vroeger op.
Ga eens werken
Werkvleesquote:
jouw werkvleesquote:
Nee niet specifiek ofzo... of het nu wel of niet gebeurd.. carequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:33 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog een foto voor de mensen die het niet geloven.
Hahahahaquote:
quote:
Daar weet jij heul niks van afquote:
Hey capiquote:
Is het nou een fokker of niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee niet specifiek ofzo... of het nu wel of niet gebeurd.. care
[..]
[..]
Hahahaha![]()
ach idd, zo hebben alle mensen met ballen die wel een pic plaatsen dit meegemaakt, ik ook hoor.
[..]![]()
Bara!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar weet jij heul niks van af
[..]
Hey capi
nog nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar weet jij heul niks van af
haha lekker opzichtig er niet om caren tochquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee niet specifiek ofzo... of het nu wel of niet gebeurd.. care
[..]
[..]
Hahahaha![]()
ach idd, zo hebben alle mensen met ballen die wel een pic plaatsen dit meegemaakt, ik ook hoor.
[..]![]()
We mogen geen capi's meer als huisdier houdenquote:
"nooit niet."quote:
En al die andere flikkertjes lachen maar die posten zelf geen foto uiteraardquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
Hahahaha![]()
Ben er nog niet over uit.quote:
Sjatoch zo rollen we.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:46 schreef Matip het volgende:
[..]
haha lekker opzichtig er niet om caren toch![]()
brabandt¿ Laat dan maar hangenquote:
hey downiequote:
hahaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En al die andere flikkertjes lachen maar die posten zelf geen foto uiteraard.
ik weetsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We mogen geen capi's meer als huisdier houden
Nee precies. Zwakke mongooltjes zijn het en niet serieus te nemen in welke vorm of manier ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ge moe oe muil houwequote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:47 schreef wise het volgende:
[..]
brabandt¿ Laat dan maar hangen, de tering
niet weten hoe voederbietel eruit zietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaZou echt grof geld betalen voor een foto van jou
Hoeveel?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaZou echt grof geld betalen voor een foto van jou
Ik ben ontroostbaarquote:
kan wel met een speciale vergunning btwquote:
Nou omdat ik zo'n loyale kerel ben:quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou omdat ik zo'n loyale kerel ben:
[ afbeelding ]
Ik ga gelijk een weilandje met een waterval kopenquote:
Wie ?quote:
poolhazen moet je ook nemen, die rocken net zo bazig als capi'squote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga gelijk een weilandje met een waterval kopen
Ja meneerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
poolhazen moet je ook nemen, die rocken net zo bazig als capi's
MMGAYCMVVBAJKSKBquote:
sws niet, wij zijn die lekkere boys fniedanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen.
Ik weet zeker dat MYMEMEMEM niet zo lekker zichzelf is.
Ja nee okequote:
hey vriend wanneer gaan we weer skatequote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha snapjequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja meneer
En superveel cavía's
je eyeliner is echt wackquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja xdquote:
Jaaaa dat filmpje ken ikquote:
denk het nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja xd
[..]
Jaaaa dat filmpje ken ik![]()
Ik vraag me wel eens af of er cavia's geplet worden
Capi's zijn best lomp.. :Squote:
denk het wel.quote:
cavi's ookquote:
wat heb je gedaan danquote:
oooh, dan maak ik dus nog wel een kansquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ge moe oe muil houweik woon toch niet in brabant jonge geak
ja gewoon foto van je pik sturen ;$quote:
Klopt, een pootje in je gezicht is geen uitzondering hierquote:
Kans op wat? Een prijzenpakket?quote:
had schoonmaakmiddel gedronken je lichaam maakt dan zelf ghb aan stond op zo'n website moest ik naar het ziekenhuis om maag leeg te pompen, kutouders snappen er niets vanquote:
via via gehoord dat er een fokker was die echt een kiekje van zijn pielemuis maakte en dat stuurde naar een andere fokkerquote:
Je kunt gewoon zeggen dat dat BT was hoor, weet iedereen hier.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
via via gehoord dat er een fokker was die echt een kiekje van zijn pielemuis maakte en dat stuurde naar een andere fokker
Daar heeft voederbietel al een ban voor uitgezeten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
via via gehoord dat er een fokker was die echt een kiekje van zijn pielemuis maakte en dat stuurde naar een andere fokker
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, een pootje in je gezicht is geen uitzondering hier
de bejaarde caaf hier, heeft soms bloeduitstortingen in haar ogen omdat de andere caafs zo lomp zijn, maar still gonig strong, minimaal 7 nu, en pas helemaal van onder tot boven opgehaald ivm tumor en cystes, en 3 dagen later gewoon alweer up and atom, harde beestjes welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, een pootje in je gezicht is geen uitzondering hier
ik ben al drie kloons verder maar hij weet me telkens te vinden met z'n lulquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Daar heeft voederbietel al een ban voor uitgezeten.
dat doen er best nog wel was, met deze UI denken sommigekalpzakken dat ik vrouw ben, en soms krijg ik dick pics en underwear pics...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |