abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150339647
Ik ga nu dus ongeveer 3 maanden met m'n vriendin, we hebben al best veel gedaan op seksueel gebied, haar moeder is daarvan ook op de hoogte, haar vader niet. Nu willen we al vanaf dat we anderhalve maand met elkaar wat hadden bij elkaar slapen, gewoonweg omdat het handig is om dan niet nog om 12 uur s' nachts haar thuis te moeten brengen of dat we dan nog over straat moeten terwijl we dood op zijn.

Zo waren we laatst naar het strand gegaan, lange wandeling gedaan e.d. en we waren aan het einde van de dag helemaal kapot, maar zij moest natuurlijk naar huis toe, nu was ze iets te laat thuis omdat we rustig aan deden op de fiets en de tijd namen, werden die ouders helemaal boos dat ze niet op tijd was ook niet gezien de omstandigheden, dat mocht niet baten.

Nu 3 weken geleden op Valentijnsdag heb ik haar een kaartje gestuurd waar ook op stond dat we na onze activiteit samen zouden kunnen logeren hier, haar moeder had die kaart ook gelezen en zij heeft mij op Facebook ( :') ) gecontacteerd dat zij en haar man het nog te vroeg vonden in de relatie om dit toe te staan, dan denk ik oke maar waarom dan, je weet dat we seks hebben gehad, wat zou dan een mogelijke redenering kunnen zijn?

Nu zou ik graag persoonlijk van die ouders willen horen waarom dit niet wordt toegelaten, en dan hoop ik wat meer te krijgen dan een "omdat wij dat vinden", want in principe is het alleen maar makkelijker als zij hier slaapt of ik daar.

Haar man is ook redelijk streng, en kan ook flink pissig worden (als ik er niet ben), op dochterlief als ze tegen hem in gaat, dus heb ik voorgesteld om een keer met die ouders en haar rond de tafel te zitten en erover te praten, en waar ze nou precies bang voor zijn o.i.d. en dan hoop ik niet dat haar vader kwaad wordt o.i.d. want dat is natuurlijk geen fatsoenlijke manier van praten. Ik ben trouwens bijna 18 en m'n vriendin is een paar maanden 16.

Wat zeggen jullie?
pi_150339755
Tsja.. Misschien moet je haar vader even de tijd geven om aan het idee te wennen, jullie hebben nog maar drie maanden...
  vrijdag 6 maart 2015 @ 00:35:17 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150339763
Ik denk dat je die ouders maar beter een beetje te vriend kunt houden. Het lijkt me wat voorbarig om al met je schoonouders rond de tafel te gaan zitten om te bespreken dat je met hun dochter wilt slapen.

Houd het nog eens drie maanden vol en kijk dan nog eens.
The love you take is equal to the love you make.
pi_150339782
Die pa moet nog even wennen dat der kleine meid volgepompt word
Ik zwaai naar dieren.
pi_150339801
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:35 schreef Lienekien het volgende:
Het lijkt me wat voorbarig om al met je schoonouders rond de tafel te gaan zitten om te bespreken dat je met hun dochter wilt slapen.
:D :'(
pi_150339837
Lastig, zoals t er op lijkt weet de vader van je vriendin nog niet dat jullie seks hebben. En haar moeder wil dat graag zo houden om een bepaalde reden?

Dan lijkt me dat je er weinig tegen kunt doen of je moet de bom droppen bij de vader dat je zn dochter doet. Maar of dat helpt. Of stiekem, maar dat is ook geen best idee.
Dus dan maar geduld hebben.

Btw TS jouw ouders zijn er wel cool mee?
"Without music, life would be a mistake" ~ Nietzsche
pi_150339849
Vooral lekker blijven pushen kerel. Dan verbieden ze binnenkort de hele relatie en kom je niet meer binnen. Ze is 16. Wen er maar aan dat je nog ff moet wachten.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_150339911
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Tsja.. Misschien moet je haar vader even de tijd geven om aan het idee te wennen, jullie hebben nog maar drie maanden...
Klopt, 3 maanden lijkt ook misschien kort, maar wij zijn elkaar zo'n 4 keer per week, dan wil ik opzich wel wachten, alleen 3 maanden vind ik dan toch al een hele tijd ( ook al zal dat voor buitenstaanders anders zijn )
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:35 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat je die ouders maar beter een beetje te vriend kunt houden. Het lijkt me wat voorbarig om al met je schoonouders rond de tafel te gaan zitten om te bespreken dat je met hun dochter wilt slapen.

Houd het nog eens drie maanden vol en kijk dan nog eens.
Nouja het is gewoon omdat ik benieuwd ben waarom het niet zou mogen, ik ben niet van plan om er fel tegenin te gaan, ik ben gewoon benieuwd.
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:39 schreef CloudBreaker het volgende:
Lastig, zoals t er op lijkt weet de vader van je vriendin nog niet dat jullie seks hebben. En haar moeder wil dat graag zo houden om een bepaalde reden?

Dan lijkt me dat je er weinig tegen kunt doen of je moet de bom droppen bij de vader dat je zn dochter doet. Maar of dat helpt. Of stiekem, maar dat is ook geen best idee.
Dus dan maar geduld hebben.

Btw TS jouw ouders zijn er wel cool mee?
Dat ga ik niet doen, dat is ook niet aan mij, daar zal hij vanzelf wel of niet achterkomen, maar samen douchen lijkt me al een goede indicatie dat er dingen gaande zijn. Mijn ouders vinden het prima, maarja ik ben een jongen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:39 schreef delano.888 het volgende:
Vooral lekker blijven pushen kerel. Dan verbieden ze binnenkort de hele relatie en kom je niet meer binnen. Ze is 16. Wen er maar aan dat je nog ff moet wachten.
Ik push niet, wil gewoon verheldering, hele relatie verbieden lijkt me een beetje hypocriet en zwak.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 00:46:19 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150339954
Je zegt dat je verheldering wilt. Je kunt hooguit aan je vriendin vragen of zij het met haar ouders bespreekt. Moet je je toch eens voorstellen hoe jij dat gesprek zou moeten voeren met je schoonouders. Waarom zouden ze jou uitleg of verantwoording schuldig zijn?
pi_150339997
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:46 schreef Lienekien het volgende:
Je zegt dat je verheldering wilt. Je kunt hooguit aan je vriendin vragen of zij het met haar ouders bespreekt. Moet je je toch eens voorstellen hoe jij dat gesprek zou moeten voeren met je schoonouders. Waarom zouden ze jou uitleg of verantwoording schuldig zijn?
Zijn ze niet, zou alleen wel sympathiek zijn, en niet onder het motto van "wij vinden dat zonder reden". Ik heb m;n vriendin gevraagd of ze een gesprek wilt beginnen, alleen zij is nogal bang voor de reactie van dr pa omdat die nogal een kort lontje heeft en ze geen zin heeft in ruzie.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 00:49:36 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150340014
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:48 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Zijn ze niet, zou alleen wel sympathiek zijn, en niet onder het motto van "wij vinden dat zonder reden". Ik heb m;n vriendin gevraagd of ze een gesprek wilt beginnen, alleen zij is nogal bang voor de reactie van dr pa omdat die nogal een kort lontje heeft en ze geen zin heeft in ruzie.
Ze hebben heus hun redenen, wil niet zeggen dat ze die met jou willen bespreken.
pi_150340029
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze hebben heus hun redenen, wil niet zeggen dat ze die met jou willen bespreken.
Wederzijds respect mag best, als zij mij iets persoonlijks zouden vragen waarom ik bijvoorbeeld niet zou willen dat hun dochter bij mijn grootouders over de grond komt ( om even een voorbeeld te noemen ), dan zou ik toch ook niet zeggen dat ik hun geen verantwoording schuldig ben?

En ze hoeven het niet te bespreken, zou alleen wel netjes zijn.

Verder vind ik het behoorlijk onpersoonlijk om dergelijke informatie via Facebook Messenger aan mij te vertellen, ipv in het echt.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 00:51:57 #13
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_150340054
'Te vroeg' is hier dan dus toch de reden?
pi_150340065
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:51 schreef Scuidward het volgende:
'Te vroeg' is hier dan dus toch de reden?
Waarom te vroeg? Is dan de weerlegging
  vrijdag 6 maart 2015 @ 00:52:34 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150340067
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:50 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Wederzijds respect mag best, als zij mij iets persoonlijks zouden vragen waarom ik bijvoorbeeld niet zou willen dat hun dochter bij mijn grootouders over de grond komt ( om even een voorbeeld te noemen ), dan zou ik toch ook niet zeggen dat ik hun geen verantwoording schuldig ben?

En ze hoeven het niet te bespreken, zou alleen wel netjes zijn.
Dat lijkt me toch amper een vergelijk.

En nee, ik vind niet dat het 'netjes' zou zijn als ze het met je zouden bespreken. Jullie hebben drie maanden verkering, dat is peanuts.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 00:52:57 #16
203089 Scuidward
pi_150340073
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:52 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Waarom te vroeg? Is dan de weerlegging
Omdat 3 maanden geen 12 zijn?
pi_150340082
Ts. Bekijk het even alsof jij de vader bent. Je hebt een 16 jarige dochter en er komt een 18 jarige gast over de vloer die maar al te graag regelmatig je dochter vol pompt. Hoe voel je je dan? Juist. Dat voorkom je liever.
pi_150340094
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch amper een vergelijk.

En nee, ik vind niet dat het 'netjes' zou zijn als ze het met je zouden bespreken. Jullie hebben drie maanden verkering, dat is peanuts.
Jij mag dat amper een vergelijk vinden, ik vind dat het wel iets met respect te maken heeft. Als zij mij dat niet willen vertellen prima, maar dan ben ik hun over andere dingen ook geen uitleg schuldig, mochten ze mij iets vragen waar ik niet over wil antwoorden.
pi_150340107
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:52 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Omdat 3 maanden geen 12 zijn?
Dan accepteer ik dat. Maar dit is gewoon gemindfucked worden omdat je niet weet hoelang ze nodig hebben om eraan te wennen.
pi_150340116
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:54 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dan accepteer ik dat. Maar dit is gewoon gemindfucked worden omdat je niet weet hoelang ze nodig hebben om eraan te wennen.
_O- dat weten ze zelf misschien nog niet eens :{
  vrijdag 6 maart 2015 @ 00:55:48 #21
203089 Scuidward
pi_150340123
quote:

[..]

Dus het antwoord 'te vroeg' reken jij niet goed maar je accepteert het wel als ze zeggen wanneer het wel mag?

In dat geval kan je beter wachten tot ze 18 is.
pi_150340124
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:53 schreef delano.888 het volgende:
Ts. Bekijk het even alsof jij de vader bent. Je hebt een 16 jarige dochter en er komt een 18 jarige gast over de vloer die maar al te graag regelmatig je dochter vol pompt. Hoe voel je je dan? Juist. Dat voorkom je liever.
Als die vent gewoon een goede gozer is, en niet een random mongool van het vmbo kader met een baan als vrachtwagenchauffeur die elke dag z'n joint opsteekt, en je weet al dat ze seks hebben, waarom nog verbieden?
  vrijdag 6 maart 2015 @ 00:55:51 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150340125
quote:

[..]

Jij mag dat amper een vergelijk vinden, ik vind dat het wel iets met respect te maken heeft. Als zij mij dat niet willen vertellen prima, maar dan ben ik hun over andere dingen ook geen uitleg schuldig, mochten ze mij iets vragen waar ik niet over wil antwoorden.
Je hoeft je van mij niks aan te trekken, maar ik denk dat je echt op een verkeerd spoor zit. Het is hun dochter, het is jouw vriendinnetje. Dat is niet gelijkwaardig. Zij hebben zeggenschap en verantwoordelijkheid over haar, dat heb jij niet.
pi_150340129
Ik dacht dat jij zo'n straatbaas was? :')
-XOXO-
pi_150340151
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:55 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Als die vent gewoon een goede gozer is, en niet een random mongool van het vmbo kader met een baan als vrachtwagenchauffeur die elke dag z'n joint opsteekt, en je weet al dat ze seks hebben, waarom nog verbieden?
Dus als jij naar jezelf kijkt vind je jezelf een goede gozer? Je hebt een goede opleiding, kleed en spreekt netjes, enz? Of zijn er toch wat punten die die man liever anders had gezien in zijn ideale schoonzoon denk je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')