Nee Pix denk ikquote:
Een zeer, zeer schappelijk aanbod.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
This is not working for us man
Onze levenspatronen zijn nu al verneukt. Neem jij morgen LV maar, dan klopt het weer soort van
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, ga je oogschaduw bijkleuren en snel!
Ik heb altijd zo'n deftig potlood streepje.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, ga je oogschaduw bijkleuren en snel!
Is dat geen leuke positie voor Fylax?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen oogschaduw hebben
Ga je eens snel melden als KLB-mod jij.
zou best grappig zijn denk ikquote:
Das wel chiquequote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n deftig potlood streepje.
Nee, wel voor deadprezquote:
Apart. Ik dacht dat FOK!kers allemaal 30cm hadden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n deftig potlood streepje.
Ik ga wel voor je pleiten dan, misschien helpt hetquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:15 schreef deadprez het volgende:
Maar ik heb vorig jaar sws al een mail gestuurd.
Pencildick jeweetquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Apart. Ik dacht dat FOK!kers allemaal 30cm hadden.
Moet je toch je id laten zienquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:15 schreef deadprez het volgende:
Maar ik heb vorig jaar sws al een mail gestuurd.
True. Maar die dikke auto maakt veel goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:16 schreef DrNick het volgende:
Ik wil niet eens mod zijn denk ik. Is me teveel werk.
Ongeloofwaardig antwoord.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:16 schreef DrNick het volgende:
Ik wil niet eens mod zijn denk ik. Is me teveel werk.
meh, vind het niet zo chill dat je je moet legitimeren om mod te wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga wel voor je pleiten dan, misschien helpt het
Wat zijn de verdere secundaire arbeidsvoorwaarden?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True. Maar die dikke auto maakt veel goed.
Hork.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat zijn de verdere secundaire arbeidsvoorwaarden?
Ik hoorde er vanavond voor t eerst over.quote:
Hmm.. zou ik nooit doen op FOK!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh, vind het niet zo chill dat je je moet legitimeren om mod te worden
Dat kan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik hoorde er vanavond voor t eerst over.
Ja dit is Uccie.quote:
Was wel 'n BIG deal.quote:
Smooth transition be smooth.quote:
Nee mic instelling weer wegquote:
Misschien kan Fokker89 je helpen via teamviewer?quote:
Heb ik niet, en Fokker en Mixxxquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Misschien kan Fokker89 je helpen via teamviewer?
Dat!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:24 schreef Sardu het volgende:
Vond de metal toch beter klinken dan deze vage remix.
Ja steeds als ik een nieuwe instelling probeerquote:
Uccccciiiiiiieeeeee FMquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja steeds als ik een nieuwe instelling probeer
wowquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben je al klaar met zeikenONZ / [Radio 49] #5688 DJ Gap fills the gaps
Ik heb nog twee van die dingen die je zo van de trap moet flikkerenquote:
Nou Jezus, zou je er bijna voor noten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben je al klaar met zeikenONZ / [Radio 49] #5688 DJ Gap fills the gaps
Van zo'n hoge trap van 450 tredesquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb nog twee van die dingen die je zo van de trap moet flikkeren.
I'm too drunk for this shitquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ogen dicht en spacen. Spaceman![]()
[ afbeelding ]
Liefde alles wel.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet zuster.
Iets van Pink Floyd? Iets willekeurigs, "doe maar wat" ofzo
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, hier liep hij heel even gelijk met het geluid
Ik las "klit" en moest lachen. Nu kan ik ook niet meer slapen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:50 schreef Viro het volgende:
Waar kan ik een kilt krijgen?
Kan niet slapen
Wat ben jij een vieze man zegquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik las "klit" en moest lachen. Nu kan ik ook niet meer slapen.
Whehehe my job here is donequote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik las "klit" en moest lachen. Nu kan ik ook niet meer slapen.
Dat zou jij nou nooit lezenquote:
Tune even in, zeg ik je weltrusten, val je vast zo om.quote:
Kom eraan, ff tunein radio installeren op mijn tel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tune even in, zeg ik je weltrusten, val je vast zo om.
Dan ben je te laat.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom eraan, ff tunein radio installeren op mijn tel.
Jij en?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:53 schreef Uccie het volgende:
Doe eens rustig, er zijn dames bij.......ergens
Kom je op het juiste moment mee, we zijn nu gewoon te vindenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom eraan, ff tunein radio installeren op mijn tel.
Mah brotha!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:50 schreef Viro het volgende:
Waar kan ik een kilt krijgen?
Kan niet slapen
Ja ik ben nog wel even wakker, maar praten is wat vermoeiend.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:57 schreef Fokker89 het volgende:
Uccie bedankt, je klinkt wat anders. Maaaaaar het was leuk
Been a long time since I smelled you here.quote:
Je klinkt nu niet meer als 15 jaarquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:58 schreef Uccie het volgende:
[..]volgende keer beter ja of niet, misschien is dit wel beter.
Kan wellicht ook. Maar op TuneIn zijn we sinds gisteren te vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:58 schreef Viro het volgende:
Btw luisterlink in OP kan je plakken in VLC app op je tel en het werkt
Indeed, i was missing the fishy smell.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Been a long time since I smelled you here.
Verdomde goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Indeed, i was missing the fishy smell.
Hoe is het met je?
Mooi om te horen. Hier gaat het super. Hier is het nog steeds elk weekend 420.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomde goed.blow wel minder sinds de stoner-sc dood is.
![]()
Met U ook alles goed?
Ik kom je halenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:06 schreef Viro het volgende:
Weer die enge man, voel me niet meer veilig in mijn bed
Ja 's weekends wil ik me er ook nog wel schuldig aan maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Hier gaat het super. Hier is het nog steeds elk weekend 420.
Eigenlijk moeten we stoner-sc reanimeren
Slayer - Raining Blood gaarnequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Slayer - Raining Blood gaarneIk wil gaarne keihard beuken omdat mijn huidige muziekspeler naar de vinkentering is gegaan
RIP Windows Media Player Classic wel jaquote:
Heb hier een stash liggen waar stoners van dromenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja 's weekends wil ik me er ook nog wel schuldig aan maken.
Valium is meer win!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:16 schreef Uccie het volgende:
Gelukkig heb ik rustgevende thee met valeriaan gezet...
Wat is valeriaan? Kan je het roken?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:16 schreef Uccie het volgende:
Gelukkig heb ik rustgevende thee met valeriaan gezet...
Vast wel, maar daar doe ik niet aan.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:18 schreef Uccie het volgende:
Wat een graftakkentyfusteringherrie is dit.
Dat is dan weer een prima idee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan paling ook roken. Just sayin'
welkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:18 schreef LompeHork het volgende:
Kan mijn folknummer nu ook worden gedraaid?
Mijn oren horen nu gewoon niets meerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:18 schreef LompeHork het volgende:
Kan mijn folknummer nu ook worden gedraaid?
KOmt ie weer met zijn 67 minquote:
Niet op de dijk in Volendam.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je staat alleen zo voor lul met een pakje van 25 in je borstzak.
Och, het is awesome, couldn't care lessquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
That sure is a wide selection you've got going there.
Ik wacht nog even een minuut of 2 met oordelen...ik ben eerder in die valkuil gevallen.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wacht nog even een minuut of 2 met oordelen...ik ben eerder in die valkuil gevallen.
Duiken er ineens gruntende mordor-dwergen op enzo.
Zie je, elven on speedquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wacht nog even een minuut of 2 met oordelen...ik ben eerder in die valkuil gevallen.
Duiken er ineens gruntende mordor-dwergen op enzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]ssssssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
[..]16:24? Je loopt een beetje op achter bro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik jong, ik verander die tags tochquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zwabber noten________________! dat zou ik nimmer doen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
16:24? Je loopt een beetje op achter bro.
No. Surely not.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zwabber noten________________! dat zou ik nimmer doen.
Slecht verhaal wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork bekijkt notes
Oh, die laatste note is wel van mij ja
De afbeeldingslink doet het ook niet meer, hij zou nu heel anders geïnterpreteerd kunnen worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork bekijkt notes
Oh, die laatste note is wel van mij ja
Laatste vrees ikquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:35 schreef DeZwabber het volgende:
Er staat me bij dat ik ooit kon lezen van wie die notes afkomstig waren. Geen idee of dat is omdat mijn rechten een beetje een rommeltje waren, of omdat ik weet van wie ze afkomen en het me gewoon inbeeld.
Kwam door je rechtenset inderdaad, kan nu niet meer geloof ik. Verder zijn notes sowieso niet boeiend.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:35 schreef DeZwabber het volgende:
Er staat me bij dat ik ooit kon lezen van wie die notes afkomstig waren. Geen idee of dat is omdat mijn rechten een beetje een rommeltje waren, of omdat ik weet van wie ze afkomen en het me gewoon inbeeld.
Goed ideequote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kwam door je rechtenset inderdaad, kan nu niet meer geloof ik. Verder zijn notes sowieso niet boeiend.
En verder wens ik iedereen een goede nacht toeik ga m'n bed opzoeken samen met LV, trusten!
Mwah, dat weet ik dus nog net zo niet.quote:
Wut.quote:Al heb ik op 1 april 2014, net als iedereen die in dat uur online waren (geen grap) alle notes kunnen inzien van iedereen
Was een fout toen op het forum, iedereen kon ineens alle notes van elke user bekijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik dus nog net zo niet.
[..]
Wut.
Neuh. En al helemaal als de helft gewoon bestaat uit dienstmededelingen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kwam door je rechtenset inderdaad, kan nu niet meer geloof ik. Verder zijn notes sowieso niet boeiend.
quote:En verder wens ik iedereen een goede nacht toeik ga m'n bed opzoeken samen met LV, trusten!
Bijna, maar dan zonder tekst.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:39 schreef Uccie het volgende:
Jezus, dacht even dat je het Avé maria aan het instarten was
Wat is het?quote:
Beetje uitvaart top 100 wel ja, maar achquote:
Dood gaan we tochquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beetje uitvaart top 100 wel ja, maar ach
Precies, liever niet vannacht, want ik moet nog afwassen.quote:
Jij ook alquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies, liever niet vannacht, want ik moet nog afwassen.
Misschien moet je er dan wel gewoon doorheen blijven praten. Ik heb ook nog steeds geen goeie bedjes gevonden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:44 schreef Fokker89 het volgende:
Ik had hem eigenlijk als bedje. Maar vond het wel leuk klinken, nu is het net of de kist uitgedragen wordt.
Ja, iets met KLB radio en zoquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:47 schreef Uccie het volgende:
Bedankt voor het draaien Fokker, slaap lekker straks
Bedankt voor de herinnering. De vaatwasser moet nog aanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies, liever niet vannacht, want ik moet nog afwassen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering. De vaatwasser moet nog aan![]()
Bedankt Fokker. Toch nog geluisterd vanuit bed
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:59 schreef hoink581 het volgende:
Damen und Herrn,
met dank aan Remi1986 zijn alle gesprekken van gisteren terug te beluisteren op de Soundcloud van Radio KLB.
https://soundcloud.com/radioklb
Ik leef.quote:
Nou inderdaad, ik ben wel brak hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Strompelend uit het aardappelveld gekropen?
Ik was gewoon half 8 wakkerquote:
Al weer beter? of nog brakkendquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was gewoon half 8 wakkeren toen maar weer gaan slapen na het eten.
Vanaf vandaag maar weer over op een normaal dagritme.
Gaat wel de goede kant op, beetje duizelig nog, wat wel irritant is.quote:
Kan je na het weekend weer aan de slagquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaat wel de goede kant op, beetje duizelig nog, wat wel irritant is.
Ja, gelukkig welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan je na het weekend weer aan de slag
Ik zou zeggen, doe er iets aan.quote:
Verkeerde subforum.quote:
Wayoooo zo laatquote:
Ja, maar ik krijg echt geen woorden uit mijn strot, dus ik haaf af vanavond.quote:
quote:
Ahhh sweetquote:
Heuj jijquote:
Wow kan datquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ahhh sweet
Ik blijk ineens een leven te hebben
Ja, het is engquote:
Ja, en dan weer zo doen.quote:
Dat heet mysterieus...of borderline, ben even vergeten welke.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, en dan weer zo doen.
Ik raak helemaal in de war joh.
Hoiquote:
Raakt?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, en dan weer zo doen.
Ik raak helemaal in de war joh.
A.k.a te veel moeite.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heet mysterieus...of borderline, ben even vergeten welke.
Volgens mij ben ik er niet helemaal bij of zoquote:
Meestal niet toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er niet helemaal bij of zo
Ik kan het ook zijn hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er niet helemaal bij of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |