quote:
Heb vandaag nog lekker koffie gedronken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Koffie voor sletten. Rijmt niet, klopt wel.
laat me jouw lichaamswarmte voelen, ik verlang naar jequote:Op donderdag 5 maart 2015 23:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sta je nog op perron 4? Is vijf minuten lopen, pik ik je even op
heb vandaag geen koffie kunnen drinken door mn verstandskiezen, morgen inhalenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb vandaag nog lekker koffie gedronken.
Mis wel een sigaret bij iedere kop koffie die ik drink.
Hey, waar was je nou al die tijd?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:27 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik loop nu naar het meeting point jongens
je kan koffie ook beter door je keel drinkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb vandaag geen koffie kunnen drinken door mn verstandskiezen, morgen inhalen
zo flauwquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je kan koffie ook beter door je keel drinken
hey post pics dang ;$ ;$quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal die troep even gaan fixen ja.
Jij mag ook wel trouwens, mijn hele show is afgekeurd door Fokkie ik mag geen metal doenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef Uccie het volgende:
bedankt Hoink!
Het is Pixelbitty die gaat draaien overigens.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:26 schreef Matip het volgende:
[..]
laat me jouw lichaamswarmte voelen, ik verlang naar je
Ik klink als een zeekoe met TBCquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jij mag ook wel trouwens, mijn hele show is afgekeurd door Fokkie ik mag geen metal doen
Heb 'r gewoon gepakt hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef Remqo het volgende:
dat interview over Franks feest, Tardis vs mapima
Ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef Plukdester het volgende:
moet ik liedjes schrijven voor volgende week?
Niet luisteren en gewoon doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jij mag ook wel trouwens, mijn hele show is afgekeurd door Fokkie ik mag geen metal doen
Butthurt fokkie be butthurt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik klink als een hamster met aidsquote:
houses valt daarbij in het nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]nog nooit zo het lichaam van een andere man gewild
was geen tiojd voorquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:30 schreef VanderWoodsen het volgende:
Heeft plukdester nog een nummer gezongen?
Prima, jij wint en de heren horen jou het liefst!quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik klink als een hamster met aids
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet niet eens meer wat ik hierop moet zeggen.
Ik zou je aan de hand van je stem wel doen hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik klink als een hamster met aids
Ik heb jou nog nooit gehoord anders.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Prima, jij wint en de heren horen jou het liefst!
Lagertha heeft seks met die vieze ziener.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
hartelijk bedankt hoink
en nu is het Vikings tijd
Ben jij DJ? Zit er een tardis geluid in je show?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Prima, jij wint en de heren horen jou het liefst!
ohhh ik heb het gevoel dat ik echt de enige voor jou benquote:
Nou dat zeg ik, zeekoe met tbcquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gehoord anders.
niet zo jaloers tegenstribbelen, het is voorbijquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
voederbietel is voor mij toch de enige.
Klinkt best geil.quote:
Ja, en dat geluid zou ik wel kunnen fixenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij DJ? Zit er een tardis geluid in je show?
auw het brandtquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
niet zo jaloers tegenstribbelen, het is voorbij
Slaap lekker maat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:31 schreef remi1986 het volgende:
bedankt hoink en iedereen die in de uitzending was. Heb me weer prima vermaakt!
Ik zeg welterusten
dat klopt, ik vergeet alles en iedereenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:31 schreef Matip het volgende:
[..]
ohhh ik heb het gevoel dat ik echt de enige voor jou ben![]()
Stoer, op welke avonden draai je? Want ik ben er nu vandoor en ik zou het wel graag horenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en dat geluid zou ik wel kunnen fixen
gaan wij elkaar wel insmeren met tony chocolonely dan ;$ ;$quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat klopt, ik vergeet alles en iedereen![]()
ik ga morgen m'n stage afzeggen en ik kom naar je toe
enige wat?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
voederbietel is voor mij toch de enige.
Meestal in het weekend, maar we hebben een rooster bij Gutter in de OP, daar komt het op.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stoer, op welke avonden draai je? Want ik ben er nu vandoor en ik zou het wel graag horen![]()
slaap zequote:Op donderdag 5 maart 2015 23:31 schreef remi1986 het volgende:
bedankt hoink en iedereen die in de uitzending was. Heb me weer prima vermaakt!
Ik zeg welterusten
doeiquote:
Oh, zonde. Ach, c'est ça.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaat niet, zoekfunctie in de tool die we gebruiken is stuk
Slaap lekker bby.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:33 schreef Matip het volgende:
[..]
gaan wij elkaar wel insmeren met tony chocolonely dan ;$ ;$
Ik zou mezelf helemaal aan jou overgeven.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil matip voor mezelf. wacht maar.
niet zo hebberig, eerst voeder dan matip dan weer terug, het is kiezen, en je hebt ze zojuist allemaal verspeeld dus je mag eend hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil matip voor mezelf. wacht maar.
JA EHHHH GRAAG OF HELEMAAL NIET HOORquote:
ik ken nog wel iemandquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:35 schreef housesoftheholy het volgende:
zoek het maar uit, ik heb een irl lover nodig.
plaats een oproepje in kpd danquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:35 schreef housesoftheholy het volgende:
zoek het maar uit, ik heb een irl lover nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |