Toen dacht ik nog dat ik een vrijgevochten persoonlijkheid had.quote:
1 van de laatste posts van strawberry-hill. Damn ik wil haar contacten!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:40 schreef strawberry_hill het volgende:
jullie hadden allemaal gelijk ! de hele wereld ik pas idd nergens happy topic ik verwijder binnenkort mijn account of ik val jullie niet meer lastig 1 van die 2..
veel plezier en succes
-x-
Op die leeftijd deed ik er alleen nog maar mee plassenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen dacht ik nog dat ik een vrijgevochten persoonlijkheid had.
Nu ben ik eigenlijk gewoon saai.
Doe. het. niet. die. is. gestoord. serieus.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:57 schreef pluff het volgende:
[..]
1 van de laatste posts van strawberry-hill. Damn ik wil haar contacten!Maar is vast kansloos, en al kan het dan wilt ze vast niet(want meisje en ik ben eng ofzo)
Ik niet volgens velen ofzo? Hebben we dat tenminste al met elkaar gemeen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe. het. niet. die. is. gestoord. serieus.
Nu doe je net alsof ik 14 was ofzo, ik heb netjes gewacht tot ik volwassen was.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op die leeftijd deed ik er alleen nog maar mee plassen
Telde dat ook mee dat je vond dat het tijd was om ontmaagd te worden?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik 14 was ofzo, ik heb netjes gewacht tot ik volwassen was.
Die post is van 2012, denk je dat ze hier ooit nog komt?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:00 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik niet volgens velen ofzo? Hebben we dat tenminste al met elkaar gemeen.
Je maakt mij alleen maar recalcitranter worden als je zegt "doe het niet"
Nee onvindbaar, kansloos, onmogelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die post is van 2012, denk je dat ze hier ooit nog komt?
Ja, het leek me wel tijd ervoor, ofzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:02 schreef pluff het volgende:
[..]
Telde dat ook mee dat je vond dat het tijd was om ontmaagd te worden?
Nou doe het dan maar lekker wel en kom er zelf achter.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:00 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik niet volgens velen ofzo? Hebben we dat tenminste al met elkaar gemeen.
Je maakt mij alleen maar recalcitranter worden als je zegt "doe het niet"
Nee ik doe alsof ik 18 wasquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik 14 was ofzo, ik heb netjes gewacht tot ik volwassen was.
Nou ze woonde in Delft. Dat maakt zoeken al makkelijker tochquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:03 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee onvindbaar, kansloos, onmogelijk.
Ik had ooit haar facebook profiel gevonden toen ze nog wel op fok was, maar ik durfde niets.
Gaat niet lukken. JE zou me wel helpen hoor als jij iets weet om haar te contacten. Misschien durf ik het nu wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou doe het dan maar lekker wel en kom er zelf achter.![]()
Ik wens je veel succes
Wauw dit meen je niet!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:13 schreef Faxie het volgende:
Tja ik weet ook hoe ze heet, maar ik ga niks zeggen
Tja gemeet he. Dan vraag je hoe iemand heetquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:15 schreef pluff het volgende:
[..]
Wauw dit meen je niet!![]()
Stuur idd maar niets want ik ga toch niets sturen omdat ik niet durf (waarheid en reverse psychology tegelijk)
Volgensmij plaag je mequote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja gemeet he. Dan vraag je hoe iemand heet
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slaap Zeefje slaap, daar buiten loopt een schaap
oh sorry. Maar je gaat je op een fokmeet toch niet voorstellen met voor en achternaam? Ze had een aparte voornaam? Zou je gegevens goed willen bewaren zodat als je ooit van gedachte verandert je ze niet ook kwijt bent?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |