Lemelerveldquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:00 schreef underground1009 het volgende:
Morgen een eeeeeechte dikke bak, een Suzuki Swift met niet minder dan 94 pkGrunn - Lemelerveld
Ik heb met 5 maten voor 4 weken / 5000km een sharan geshortleased bij Van Mossel voor zo een roadtrip, we waren voor 500 euro klaar. Busjes bij verhuurders zitten al vaak tegen de 1500 pleurie aan.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:47 schreef kweenie1 het volgende:
Nog even off-topic:
Ik ga met 3 vrienden van de zomer een roadtrip doen ala Berlijn, Praag, Wenen, München, Bazel en dan naar huis en daarvoor willen we dus een auto huren. Iemand hier ervaring mee of tips voor een goeie (goedkope) verhuurder.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:07 schreef Amoeba het volgende:
Mijn stropdas en ik shinen van baasheid.
Het is echt te lastig om die dingen op goede lengte te knopen. Hij hangt nu net onder de riem.quote:
Het scheelt nog geen cm pik, en als ik m'n schouders recht tot halverwege de riem.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:58 schreef Viezze het volgende:
Ja als je geen das kan knopen doe hem dan ook niet om, zeker niet voor zoiets als AR/EW
quote:
Stoerquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:15 schreef Viezze het volgende:
[..]
Amoeba als hij gaat hiken:
[ afbeelding ]
Welke bedrijf dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:27 schreef Reistijdiger het volgende:
Mijn bedrijf wilt me niet meer, ben te duur geworden
Een bekend chauffeurs/hiker bedrijfquote:
Swiftquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:02 schreef underground1009 het volgende:
Die Swift reed nog best redelijk voor een autootje met een tamme 1.2 en een whopping 90 pkNu met koffie en wifi nog heel even wachten op de bus naar Dalfsen en dan weer richting het hoge noorden
Mijn 0.6 soes is anders wel rapquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Swift![]()
Die 1.2 vind ik alleen niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |