Ik moest ook lachen. Stukje over mij mag blijven staan al vind ik het niet heel creatief.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:04 schreef Sarasi het volgende:
Haha Amoeba, I approve.Vooral dat stukje over irritatie.
Eerst bashen op dat ding, dan je eigen motor de grond laten kussen en dan verwachten dat je op mijn motor mag rijden ja?quote:
Neuh. Stoep afgereden en gelijk remmen voor het kruispunt. Stuur stond nog wat te ver uitgedraaid. Remfoutje. Schade is een klein puntje op de lak, werk ik vd week wel ff bij.quote:
Vertaling: ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Neuh. Stoep afgereden en gelijk remmen voor het kruispunt. Stuur stond nog wat te ver uitgedraaid. Remfoutje. Schade is een klein puntje op de lak, werk ik vd week wel ff bij.
Ik ben niet gevallen, de motor wel.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:21 schreef Viezze het volgende:
Nee zeggen, en vervolgens uitleggen hoe je bent gevallen
Gaaaaafquote:
Dit is een A2 motor. 35kW precies. Topsnelheid is 175km/h en geloof me, dat ding trekt prima op. Dus ik vermaak me hier sowieso wel twee jaar mee en waarschijnlijk nog wel een stukje langer.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:38 schreef underground1009 het volgende:
[..]
GaaaaafIk wou dat ik ook al kon beginnen met motorrijles
Maar goed, of wachten tot m'n 24ste voor direct A, of voor m'n 24ste al maar vastzitten aan A2 eerst...
AR chauffeurt ook motoren.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:23 schreef Drilboor het volgende:
Hallo jongens, dit is een studentenchauffeur topic. Studenten met auto's. Als het hier over motoren door blijft gaan roep ik een moderator in ja.
Niet op zwaar beginnen als het mocht say whatquote:Op maandag 9 maart 2015 16:17 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dit is een A2 motor. 35kW precies. Topsnelheid is 175km/h en geloof me, dat ding trekt prima op. Dus ik vermaak me hier sowieso wel twee jaar mee en waarschijnlijk nog wel een stukje langer.Ik zou nog niet op zwaar beginnen als het mocht, eerlijk gezegd.
Daarom. Er is zoveel meer ontopic nu!quote:Op maandag 9 maart 2015 16:26 schreef Drilboor het volgende:
[..]
Ja en jullie moeten ook post bezorgen, verkeerregelen en putjesscheppen. Man man man.
Daarnaast neuk ik je ook de moeder.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:26 schreef Drilboor het volgende:
[..]
Ja en jullie moeten ook post bezorgen, verkeerregelen en putjesscheppen. Man man man.
Als vol vermogen zeker. Of alleen omdat jij zo weinig weegt dat de topsnelheid met 10km/h omhoog gaat? Want onbegrensd loopt die van jou ~190km/h, als het goed is.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet op zwaar beginnen als het mocht say what
Die van mij loopt 180, ssht.
ach, diegene die ik waarschijnlijk over ga nemen loopt ook maar 220 ofzo. Dat beetje topsnelheid...quote:Op maandag 9 maart 2015 16:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet op zwaar beginnen als het mocht say what
Die van mij loopt 180, ssht.
Laatst nog 180 over de A2 gereden met dat ding.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als vol vermogen zeker. Of alleen omdat jij zo weinig weegt dat de topsnelheid met 10km/h omhoog gaat? Want onbegrensd loopt die van jou ~190km/h, als het goed is.![]()
En ja, ik zou niet direct zwaar willen. Wat moet ik daarmee? Nog eerder en harder op m'n bek vliegen?
Kortom, je hebt de begrenzing eruit gesloopt?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Laatst nog 180 over de A2 gereden met dat ding.
neequote:Op maandag 9 maart 2015 16:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Kortom, je hebt de begrenzing eruit gesloopt?
Doe dat eens ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:33 schreef Amoeba het volgende:
Zal eens een keer een app mijn topsnelheid op basis van GPS laten meten. Dat kan prima op de Boschdijk hiero.
Steken onder de gordel dit.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Doe dat eens ja.Probeer 'm dan wel recht te houden hè? Één asfaltknuffel per maand is het quotum.
Ga jij nu maar naar CUL dikke.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:38 schreef Drilboor het volgende:
Ik dacht dat het motorrijders topic in PTA was.
Ik word aan het eind van de zomer 24, dus zit er dik in dat ik over een jaar rond deze tijd mijn rijbewijs ga halen. Dan heb ik dus geen limiet, maar no way dat ik vanaf jaar 1 een motor met hondermiljoenmiljard kW ga rijdenquote:Op maandag 9 maart 2015 16:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En ja, ik zou niet direct zwaar willen. Wat moet ik daarmee? Nog eerder en harder op m'n bek vliegen?
Juist, dat vind ik dus ook. En 35kW is zat vermogen om fiks lol mee te hebben hoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:43 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik word aan het eind van de zomer 24, dus zit er dik in dat ik over een jaar rond deze tijd mijn rijbewijs ga halen. Dan heb ik dus geen limiet, maar no way dat ik vanaf jaar 1 een motor met hondermiljoenmiljard kW ga rijdenDaar is mijn leven toch net iets te leuk voor
Nee hoor. Ik loop maar te kutten.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:43 schreef Drilboor het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit de kast gestapt?
Ja en dit ziet er niet uit maar dat wist je alquote:Op maandag 9 maart 2015 16:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Juist, dat vind ik dus ook. En 35kW is zat vermogen om fiks lol mee te hebben hoor.Bovendien is het beestje wat ik gekocht heb echt behoorlijk lief, hij vergeeft heel veel en waarschuwt op tijd. Dus daar moet ik aardig op kunnen leren rijden, is de bedoeling. En als ik 'm dan houd, wil ik er stiekem wel zoiets van maken. Frame zwart, veel geel erbij... Alleen die zwarte strepen ga ik dan wel anders doen.
[ afbeelding ]
Ik ook hoor lieverd.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik loop maar te kutten.
Vanochtend nog d'n motor meegenomen naar VDU (VW/LEXUS/AUDI) dealer op de Wekkerstraat in Eindhoven, ze hebben daar zo'n brug die naar dat platform gaat. Altijd leuk om daarboven een rondje te rijden.
Wisselrit enzo.
Als het mij ook maar enigzins boeide wat jij van mijn motor vond, had ik wel een ducati gekocht.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja en dit ziet er niet uit maar dat wist je al
De hypocrisie hier.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:49 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als het mij ook maar enigzins boeide wat jij van mijn motor vond, had ik wel een ducati gekocht.
Waarom een oranje motor, en als je vindt dat je motor lief is zou ik toch effe langs een zielenknijper gaan als je dat soort gedachtes hebt.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Juist, dat vind ik dus ook. En 35kW is zat vermogen om fiks lol mee te hebben hoor.Bovendien is het beestje wat ik gekocht heb echt behoorlijk lief, hij vergeeft heel veel en waarschuwt op tijd. Dus daar moet ik aardig op kunnen leren rijden, is de bedoeling. En als ik 'm dan houd, wil ik er stiekem wel zoiets van maken. Frame zwart, veel geel erbij... Alleen die zwarte strepen ga ik dan wel anders doen.
[ afbeelding ]
Ze noemt hem al 'Eend'.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:50 schreef Drilboor het volgende:
[..]
Waarom een oranje motor, en als je vindt dat je motor lief is zou ik toch effe langs een zielenknijper gaan als je dat soort gedachtes hebt.
Geel.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:50 schreef Drilboor het volgende:
[..]
Waarom een oranje motor, en als je vindt dat je motor lief is zou ik toch effe langs een zielenknijper gaan als je dat soort gedachtes hebt.
Mensen die een voertuig met 2 wielen hebben moeten gewoon iets compenseren. Meestal iets heeeeel kleins.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:53 schreef Amoeba het volgende:
Denken dat je over voertuigen praat als het meer dan twee wielen heeft.
Ach, het kan altijd erger. Er zijn zelfs mensen die Smart rijden en erover opscheppen.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:54 schreef Drilboor het volgende:
[..]
Mensen die een voertuig met 2 wielen hebben moeten gewoon iets compenseren. Meestal iets heeeeel kleins.
Dat komt omdat die mensen gewoon geen compensatie drang hebben.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:58 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger. Er zijn zelfs mensen die Smart rijden en erover opscheppen.
Vertel eens. Wat wil ik zo graag compenseren dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 17:00 schreef Drilboor het volgende:
[..]
Dat komt omdat die mensen gewoon geen compensatie drang hebben.
Nicequote:
Je wilt een Brabander zijn terwijl je in Groningen woont.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Vertel eens. Wat wil ik zo graag compenseren dan?
Tuurlijk, zware rijbewijs halen dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nice
Ik ga binnenkort beginnen. Morgen even achteraan bellen waar en wanneer er plek is.
Maar ik ga wel gelijk voor vol vermogen denk ik. Heb niet voor niets gewacht tot ik 24 ben hehe.
Gelukkig is jouw mening echt preferabel boven die van experts.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tuurlijk, zware rijbewijs halen dan.Maar als je eerste motor direct een zware jankende brok pk's wordt, vind ik je ietwat onverstandig.
quote:Op maandag 9 maart 2015 17:34 schreef Fiorano het volgende:
Jezus ongesteld topic hier ineens joh. Manmanman
Een gozer van 1.93 en bijna 100 kilo is natuurlijk wat anders dan een hoogstwaarschijnlijk iets kleiner meisje, niet verkeerd bedoeldquote:Op maandag 9 maart 2015 16:17 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dit is een A2 motor. 35kW precies. Topsnelheid is 175km/h en geloof me, dat ding trekt prima op. Dus ik vermaak me hier sowieso wel twee jaar mee en waarschijnlijk nog wel een stukje langer.Ik zou nog niet op zwaar beginnen als het mocht, eerlijk gezegd.
Dat ook natuurlijk. Met mijn 1m61 zou het erg veel lijken op zelfkastijding.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:05 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Een gozer van 1.93 en bijna 100 kilo is natuurlijk wat anders dan een hoogstwaarschijnlijk iets kleiner meisje, niet verkeerd bedoeld
Tevens natuurlijk gewoon beginnen met een 1200cc HarleyAls ik de loterij win
Oh reken maar op ontslag danquote:Op maandag 9 maart 2015 20:35 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb alweer niks.Morgenochtend maar even bellen want sinds ik me heb verslapen vorige week ben ik drie dagen beschikbaar geweest en drie dagen niet gebeld. En ik begin me nu lichtelijk zorgen te maken.
Dank voor het optimisme.quote:
Gelijk een 1500 goldwingquote:Op maandag 9 maart 2015 17:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tuurlijk, zware rijbewijs halen dan.Maar als je eerste motor direct een zware jankende brok pk's wordt, vind ik je ietwat onverstandig.
2 weken geleden had ook maar 0 dagen werk uit de 3. Voor morgen ook niks btw.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:35 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb alweer niks.Morgenochtend maar even bellen want sinds ik me heb verslapen vorige week ben ik drie dagen beschikbaar geweest en drie dagen niet gebeld. En ik begin me nu lichtelijk zorgen te maken.
Welkom in het leven in het noordenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:12 schreef yosander het volgende:
[..]
2 weken geleden had ook maar 0 dagen werk uit de 3. Voor morgen ook niks btw.
Voor m'n eigen gemoedsrust bel ik er morgen toch gewoon even over. Anders ga ik het me blijven afvragen. Maar bedankt voor de geruststelling.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:12 schreef yosander het volgende:
[..]
2 weken geleden had ook maar 0 dagen werk uit de 3. Voor morgen ook niks btw.
Voordeel is dat zódra je een rit hebt je vaak er wel even zoet mee bentquote:
Snap ik, benieuwd wat ze zeggenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Voor m'n eigen gemoedsrust bel ik er morgen toch gewoon even over. Anders ga ik het me blijven afvragen. Maar bedankt voor de geruststelling.
Ksst. Lief doen.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw mening echt preferabel boven die van experts.
Dat is het mooie ja hahaquote:Op maandag 9 maart 2015 23:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Voordeel is dat zódra je een rit hebt je vaak er wel even zoet mee bent
TOUCHEquote:Op maandag 9 maart 2015 23:35 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ksst. Lief doen.
Oh, en jezelf 'expert' noemen als je in staat bent om praktisch ieder vervoersmiddel waar je op zit/in zit weet te beschadigen...
Ik bedoelde met 'experts' de lui die de regels voor A1/A2/A rijbewijzen gemaakt hebben. Dat Sarasi daar anders over denkt is haar goed recht natuurlijk, maar dat maakt het niet bijzonder waardevol.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:35 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ksst. Lief doen.
Oh, en jezelf 'expert' noemen als je in staat bent om praktisch ieder vervoersmiddel waar je op zit/in zit weet te beschadigen...
Alleen jammer dat hij mijn post op een volslagen andere wijze interpreteert.quote:
Dit.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Voor m'n eigen gemoedsrust bel ik er morgen toch gewoon even over. Anders ga ik het me blijven afvragen. Maar bedankt voor de geruststelling.
Dit is gewoon een vrouwen ding denk ik. Lekker laten gaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit.
Ik had in de zomervakantie 5 dagen achtereenvolgens geen werk en daarna iedere dag weer wel. Komt heus wel weer.
Want verslapen is onmenselijk? Alsof de wereld vergaat zeg. Je kunt daarheen bellen, lacht de planning zich ook weer eens rot.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:12 schreef Sarasi het volgende:
Ja zeg, stel je voor dat ik er enorm van baal dat ik me verslapen heb, het zwaar kut voor ze vindt en ermee zit dat mij is verteld dat ze flink pissig waren. Dat zou toch haast onmenselijk zijn van me.
18 aprilquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:05 schreef yosander het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar de AutoRai?
Waar woon je?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:47 schreef kweenie1 het volgende:
Nog even off-topic:
Ik ga met 3 vrienden van de zomer een roadtrip doen ala Berlijn, Praag, Wenen, München, Bazel en dan naar huis en daarvoor willen we dus een auto huren. Iemand hier ervaring mee of tips voor een goeie (goedkope) verhuurder.
Kan je niet een LM lief aankijken?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:47 schreef kweenie1 het volgende:
Nog even off-topic:
Ik ga met 3 vrienden van de zomer een roadtrip doen ala Berlijn, Praag, Wenen, München, Bazel en dan naar huis en daarvoor willen we dus een auto huren. Iemand hier ervaring mee of tips voor een goeie (goedkope) verhuurder.
Yes, 23 aprilquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:05 schreef yosander het volgende:
Als ik tijd heb wel ja, maar m'n agenda stond alweer schrikbarend vol...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:05 schreef yosander het volgende:
Denk niet dat zij echt iets daarom geven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:41 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Kan je niet een LM lief aankijken?
Ik zou eens kijken bij een Duitse verhuurder. Kijk eens op sixt.de, die hebben meestal prima prijzen. Scheelt behoorlijk in vergelijking met de Nederlandse verhuurders. Met z'n vieren in een Ford Focus voor 33,- per dag inclusief 2400 vrije kilometersquote:Op maandag 9 maart 2015 23:47 schreef kweenie1 het volgende:
Nog even off-topic:
Ik ga met 3 vrienden van de zomer een roadtrip doen ala Berlijn, Praag, Wenen, München, Bazel en dan naar huis en daarvoor willen we dus een auto huren. Iemand hier ervaring mee of tips voor een goeie (goedkope) verhuurder
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:11 schreef Sarasi het volgende:
Zorgen gemaakt om niks. Er is niet eens een notitie van.Ik ben weer helemaal gerustgesteld en vrolijk.
Dat vind ik, oprecht, fijn voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:11 schreef Sarasi het volgende:
Zorgen gemaakt om niks. Er is niet eens een notitie van.Ik ben weer helemaal gerustgesteld en vrolijk.
Dankje. Ik blijf toch een vrouw hè in dit soort dingen.quote:
Vertel mij wat, heb bijna vijf jaar een relatie ( Ja met een vrouw ja ). Dus weet er alles vanaf haha.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dankje. Ik blijf toch een vrouw hè in dit soort dingen.En nu weet ik zeker dat er niks aan de hand is, voelt prettiger.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:26 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Vertel mij wat, heb bijna vijf jaar een relatie ( Ja met een vrouw ja ). Dus weet er alles vanaf haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |