Wat ben ik een motherfucking oenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
het leven is kut want ik zit in een put
je hoofd lijkt op een mannefakking peer.quote:
Wie, wat & waarom.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Misschien moet Vitalyzdtv maar eens een kont insmeren met pindakaas ipv nutella
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:02 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Een fles smirnoff iceecht hardcore. En dan dagenlang in bed liggen omdat ie ziek is
______!
Het BNN-gehalte rijst de spreekwoordelijke pan uit.quote:
Hahaha om 7:25quote:Op maandag 14 maart 2016 22:06 schreef slangpie het volgende:
Die gast is momenteel zijn lichaam aan het molesteren. Plaatst nu filmpjes van hoe die traint thuiskerel weet totaaaal niet wat ie doet.. Kijk maar eens op zn facebookaccount
Kick! zegquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gezien één van zijn platen "Gratis wiet" heet, carrièreswitch wellicht?:
Wat een gast
quote:Op maandag 14 maart 2016 22:06 schreef slangpie het volgende:
Die gast is momenteel zijn lichaam aan het molesteren. Plaatst nu filmpjes van hoe die traint thuiskerel weet totaaaal niet wat ie doet.. Kijk maar eens op zn facebookaccount
Loop niet zo te haten, man. Rapper Sjors rules.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:06 schreef slangpie het volgende:
Hij woont wel in rolluik city of ligt dat aan mij? En dat stopwoordje yeahquote:Op maandag 14 maart 2016 22:06 schreef slangpie het volgende:
Vraag het hem, zijn mailadres staat op zijn site. Kun je gelijk een shirt kopen met een Lamborghini eropquote:Op maandag 14 maart 2016 22:46 schreef Djnormandy het volgende:
Doet hij express zo dom? Of is er echt iets met hem?
Gaat onder de naam gangsterman.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:43 schreef MrSalazar het volgende:
Waar is MC Martin? is een betere vraag.
Pff ben blij dat ik normaal leven heb. De hood is niks voor mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 00:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hij zit momenteel vast voor een overval op de plaatselijke McDonalds. Voor de streedcreds.
Hij heeft 1 ding goed begrepen: oefening baart kunst. En zijn pa is ook bij elk optreden mee hèquote:Op dinsdag 15 maart 2016 00:28 schreef hmmmz het volgende:
Hij was vandaag nog te zien in een filmpje van Geenstijl in een Telsa.
http://www.dumpert.nl/med(...)n_tesla_model_s.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |