Dat lijkt mij nog een werelddeal. Vooral omdat de enige potentiële koper Ronald Koeman is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gezien de huidige situatie/vorm mag je blij zijn als je voor Vilhena+Boetius samen 6-7 miljoen krijgt
Als je 385 kansen nodig hebt is elk team lastig. Gelukkig dat Bassie nog weleens wat doorlaatquote:
Bassie zal z'n broek wel weer laten zakken als het 3-0 staatquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je 385 kansen nodig hebt is elk team lastig. Gelukkig dat Bassie nog weleens wat doorlaat
Op zich....quote:
quote:
Morendo is sowieso een van de grootstse trolls op dit forum, doet er verder niet toe in hoeverre hij wel of geen punt heeft. Overigens heeft die pizzabakker in het verleden natuurlijk wel aardig met 'm lopen leuren in pastaland.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich....
Er is verder toch geen interesse geweest in Vilhena
Deze man weet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nog een werelddeal. Vooral omdat de enige potentiële koper Ronald Koeman is.
Uiteraard, Raiola is daar een meester in , maar zelfs toen nooit iets concreets uitgekomen toch.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Morendo is sowieso een van de grootstse trolls op dit forum, doet er verder niet toe in hoeverre hij wel of geen punt heeft. Overigens heeft die pizzabakker in het verleden natuurlijk wel aardig met 'm lopen leuren in pastaland.
Boeitius eindigt ergens bij Cambuur, past zo in het rijtje Cabral en Biseswar, spelen een paar leuke wedstrijden en zodra ze binnen zijn kunnen ze er niks meer vanquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard, Raiola is daar een meester in , maar zelfs toen nooit iets concreets uitgekomen toch.
Daarbij aflopend contractje, en Boetius moet je helemaal niet willen verkopen in deze vorm krijg je er niks voor.
Eén wedstrijd speelt hij slecht. De 10 ervoor als een baas. Hoe is de rest van je geheugen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:23 schreef Elan het volgende:
Wie zou Clasie nou willen hebben in deze vorm
Het verschil is dat Boetius wel heel graag wil, maar het er gewoon niet meer uitkomt. Niks mis met z'n karakter.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Boeitius eindigt ergens bij Cambuur, past zo in het rijtje Cabral en Biseswar, spelen een paar leuke wedstrijden en zodra ze binnen zijn kunnen ze er niks meer van
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Bassie zal z'n broek wel weer laten zakken als het 3-0 staat
Kleine kans dat je er tussen komt op X inderdaad, beste optie is zodra de seizoenkaarten in de verkoop gaan je aan te melden en dan maar hopen. Je zou ook even kunnen bellen naar de klantenservice.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:23 schreef RootAbyss het volgende:
Hey,
Ik had eventjes een vraagje
Ik wil al jaren ontzettend graag elke wedstrijd in het stadion zitten, maar reiskosten (moet 2/2,5 uur reizen) worden me te veel als ik elke thuiswedstrijd zou gaan.
Nu krijg ik vanaf juni een studentenov en ik zet die naar het weekend, en dan kan ik eindelijk een seizoenskaart kopen
Ik had even een vraagje, ik zou heel graag op de Gerard Meijer tribune willen zitten in vak x.
Nu heb ik vernomen dat daar seizoenskaarthouders zitten die hun kaart meestal verlengen (of niet?) en het dus moeilijker is om een seizoenskaart daar te bemachtigen?
Kan iemand dat vertellen aan mij? En hoe kan ik een seizoenskaart daar bemachtigen als ze weer worden verkocht?
Dankjewel!
Je hebt waarschijnlijk geen schijn van kans om direct op X te komen. Allereerst verlengen veel mensen op dat vak gewoon hun SK, maar hebben mensen op andere vakken ook nog voor jou de kans om overplaatsing naar dat vak aan te vragen. Dat er dan dus iets overblijft voor mensen die een nieuwe aanvraag doen, dat zit er eigenlijk niet in.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:23 schreef RootAbyss het volgende:
Hey,
Ik had eventjes een vraagje
Ik wil al jaren ontzettend graag elke wedstrijd in het stadion zitten, maar reiskosten (moet 2/2,5 uur reizen) worden me te veel als ik elke thuiswedstrijd zou gaan.
Nu krijg ik vanaf juni een studentenov en ik zet die naar het weekend, en dan kan ik eindelijk een seizoenskaart kopen
Ik had even een vraagje, ik zou heel graag op de Gerard Meijer tribune willen zitten in vak x.
Nu heb ik vernomen dat daar seizoenskaarthouders zitten die hun kaart meestal verlengen (of niet?) en het dus moeilijker is om een seizoenskaart daar te bemachtigen?
Kan iemand dat vertellen aan mij? En hoe kan ik een seizoenskaart daar bemachtigen als ze weer worden verkocht?
Dankjewel!
Is al iets langer niet zo dan één wedstrijd (o.a. Heracles, Roma, Utrecht)quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:46 schreef Sejt het volgende:
[..]
Eén wedstrijd speelt hij slecht. De 10 ervoor als een baas. Hoe is de rest van je geheugen?
Tegen Roma was ie uitstekendquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Is al iets langer niet zo dan één wedstrijd (o.a. Heracles, Roma, Utrecht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |