abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150314203
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com _O_

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Situatie in het topic op dit moment:

pi_150314215
We moeten gewoon snel Memphis verkopen zolang mensen nog aan zijn WK denken, want sinds zijn blessure is het niet veul meer
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_150314234
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
We moeten gewoon snel Memphis verkopen zolang mensen nog aan zijn WK denken, want sinds zijn blessure is het niet veul meer
Trekt wel bij
pi_150314243
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat is wel zeker waar. En snel Guardado halen voordat we andere spelers verkopen omdat ze anders weten dat er miljoenen in de kas zitten.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_150314296
quote:
Soulzender Radio 6 wordt vermoedelijk door de NPO koudgemaakt. Waarschijnlijk zal op 1 januari 2016 de laatste uitzending plaatsvinden.

Radio 6 heeft een luisteraandeel van 0,3 procent, wat neerkomt op tussen de 150.000 en de 200.000 luisteraars. Volgens de NPO is dat 'stabiel', maar zijn de kosten van tegen de 3 miljoen euro per jaar een te grote last.
Bohh dus er luisteren zeker 50 miljoen mensen naar de Nederlandse Radio _O_
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:22:32 #6
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_150314407
250K eerste wat ik zou doen is een Budget fransen team maken en budget Serie A team . kun je om en om wisselen. Mocht je nog wat geld over hebben nog wat discard IFs misschien voor de handel. en misschien wat budget over houden voor dealtjes handel.

Langzaam upgraden met je bij elkaar gehandelde coins.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_150314428
250K, eerst wat ik zou doen?
Voor 3 euro een miljoen erbij halen.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_150314432
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

250k is een mooi bedrag, daar kun je gelijk een aardig team van maken. Ik zou er trouwens 2 teams van maken, zo dat je om en om met ze kunt spelen, en het andere team (op de bank/als wissel) kunt laten uitrusten. Zo hoef je geen fitness cards te gebruiken; je andere team rust intussen vanzelf uit.
Show je team eens :)
SPOILER
die 92 is Ronaldo gehuurd :') :') :') :') :') :') :') :')

edit; wissels onder andere een Remy, Chamberlain, Reina
Zie!
pi_150314453
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:23 schreef johnson555 het volgende:

[..]

SPOILER
Een hybrid zelfs _O_
Klasse
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_150314472
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:23 schreef Kamikazie het volgende:
250K, eerst wat ik zou doen?
Voor 3 euro een miljoen erbij halen.
Dit ja :P
Elke dag
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:26:38 #11
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_150314507
quote:

[..]

SPOILER
Kompany is een prima verdediger, maar er zijn goedkopere alternatieven die ook prima voldoen. Hou je weer wat coins over. Ik ben niet zo'n fan van de 442-formatie, maar dat is aan jezelf. Misschien je tweede team in een andere opstelling laten spelen, kun je zelf uitvogelen wat fijn is. Verder zou ik die Sissokho eruit halen. Cabella is tig keren beter, en ook spotgoedkoop.

En die wissels dumpen: je wisselposities gebruiken om je tweede team weer fit te laten worden.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_150314521
Of gewoon die mattie van je nog wat extra vragen als hij toch miljoenen uitpoept alsof het niks is.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_150314553
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
Of gewoon die mattie van je nog wat extra vragen als hij toch miljoenen uitpoept alsof het niks is.
Alsof hij Rik met jokers is !
Elke dag
pi_150314580
Jeuj mijn eerste Candreva Gedsl'd voor 350k _O_ En dat 10 minuten voordat hij afliep
Elke dag
pi_150314594
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:28 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Alsof hij Rik met jokers is !
Zou rik ook rikken?
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_150314640
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:24 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Een hybrid zelfs _O_
Klasse
Hybrid is? :P

quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Kompany is een prima verdediger, maar er zijn goedkopere alternatieven die ook prima voldoen. Hou je weer wat coins over. Ik ben niet zo'n fan van de 442-formatie, maar dat is aan jezelf. Misschien je tweede team in een andere opstelling laten spelen, kun je zelf uitvogelen wat fijn is. Verder zou ik die Sissokho eruit halen. Cabella is tig keren beter, en ook spotgoedkoop.

En die wissels dumpen: je wisselposities gebruiken om je tweede team weer fit te laten worden.
formatie kan veranderen uiteraard, word mij vaak 433 (4) geadviseerd dus alles kan getest worden :)
ik heb nog 125k over, company was idd duurste.

wat bedoel je met wissels dumpen?

quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
is een verslaafde en koper denk ik dan :P peopt ze natuurlijk niet, maar hij wilde me al te graag steunen :P
Zie!
pi_150314674
quote:

[..]

SPOILER

edit; wissels onder andere een Remy, Chamberlain, Reina
Heb hier een paar hybrids die wel lekker spelen. Moet je volgens mij wel redden met je budget, geen idee hoe de prijzen momenteel zijn.

SPOILER
pi_150314706
Prijzen zijn overigens best aant stijgen atm
Elke dag
pi_150314730
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:32 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Heb hier een paar hybrids die wel lekker spelen. Moet je volgens mij wel redden met je budget, geen idee hoe de prijzen momenteel zijn.

SPOILER
Die laatste met die IF's haalt hij toch nooit ? :P
Of wel? :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:34:12 #20
356424 PrideoftheSouth
pi_150314734
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:30 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Een team met meerdere nationaliteiten en competities.

quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:30 schreef johnson555 het volgende:

[..]

[..]

formatie kan veranderen uiteraard, word mij vaak 433 (4) geadviseerd dus alles kan getest worden :)
ik heb nog 125k over, company was idd duurste.

wat bedoel je met wissels dumpen?
433(4) is ook mijn persoonlijke favoriet ja. Die zou ik als eerst proberen. Ik bedoel dat je straks een team A hebt, en een team B. Als je met team A speelt, zorg je dat de spelers van team B op de bank zitten, zodat ze uitrusten (weer 99 fitness krijgen), of herstellen van blessures. En als je met team B speelt, zorg je dat de spelers van team A op de bank zitten. Dat scheelt je relatief dure fitness en blessurekaartjes. En koop geen packs, want dat is zonde van je coins.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_150314786
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:34 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Eerst zei hij 250k, dat moet wel lukken volgens mij. Met 125k zal het lastig worden, maar dan doe je gewoon een IF minder.

Eerste team met Cavani kost geen drol en speelt heerlijk. Kan ook nog Xavi op CAM zetten om nog meer geld te besparen.
pi_150314812
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:34 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

snelle check levert dat Melo en Sneijder al samen 100k zouden kosten :P

quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Een team met meerdere nationaliteiten en competities.

[..]

433(4) is ook mijn persoonlijke favoriet ja. Die zou ik als eerst proberen. Ik bedoel dat je straks een team A hebt, en een team B. Als je met team A speelt, zorg je dat de spelers van team B op de bank zitten, zodat ze uitrusten (weer 99 fitness krijgen), of herstellen van blessures. En als je met team B speelt, zorg je dat de spelers van team A op de bank zitten. Dat scheelt je relatief dure fitness en blessurekaartjes. En koop geen packs, want dat is zonde van je coins.
Ja zo oke dat begrijp ik wel ja.
Maar packs openen is altijd zo leuk :@ :@ :@
Zie!
pi_150314840
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:35 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Eerst zei hij 250k, dat moet wel lukken volgens mij. Met 125k zal het lastig worden, maar dan doe je gewoon een IF minder.

Eerste team met Cavani kost geen drol en speelt heerlijk. Kan ook nog Xavi op CAM zetten om nog meer geld te besparen.
ja klopt sorry bedoelde eigenlijk dat ik 250k had en daarmee mn eerst elftal had gezet, daarna had ik nog maar 125 k over ja :)
Zie!
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:37:28 #24
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_150314843
Iemand wilde toch een pack met 93 Robben zien?

Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:37:46 #25
356424 PrideoftheSouth
pi_150314851
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand wilde toch een pack met 93 Robben zien?

[ afbeelding ]
Nou ik niet. Maar toch bedankt.
NAC Breda
Rèsbaarge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')