Ja, dat is waar. Veel posts achter elkaar van jezelf lukt dan niet op rij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed oefenen, maar als er meer posten zal het anders
eens zien hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
quoten gaat waarschijnlijk sneller, dan heb gelijk het invoer scherm
Dat ben ik met je eens. Alleen 1,2,3 typen schiet niet op en alleen een quote ook niet zonder tekst van jezelf.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:33 schreef ChocoFan het volgende:
maar vind het toch anders, dat quoten, tenzij je er tekst bij tikt. Dan kan het weer wel.
Maar dat is mijn mening hoor, ieder moet doen wat ie wilt.
Kloptquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Alleen 1,2,3 typen schiet niet op en alleen een quote ook niet zonder tekst van jezelf.
En in Abo zijn ze zich al aan het beraden om een eventueel nieuw record weer terug te pakken.quote:
Klopt, 1,2, of drie of a b c, ook niet echt zoals ik het zou willen zien. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk, en waar gaat het nu eigenlijk precies om, een topic snel vullen. dan is het wel logisch dat mensen de snelste manier kiezen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Alleen 1,2,3 typen schiet niet op en alleen een quote ook niet zonder tekst van jezelf.
Precies, het is allemaal een beetje vermaak en niet normaal op mijn leeftijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, 1,2, of drie of a b c, ook niet echt zoals ik het zou willen zien. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk, en waar gaat het nu eigenlijk precies om, een topic snel vullen. dan is het wel logisch dat mensen de snelste manier kiezen.
Lekker boeiend ook allemaal.
Wat is wel normaal op jouw leeftijd dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Precies, het is allemaal een beetje vermaak en niet normaal op mijn leeftijd.
Nou, nu je dat zo zegt: de meeste mensen die ik ken van mijn leeftijd zijn druk bezig met bellen naar anderen en wisselen ook info uit waar je eigenlijk niets aan hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is wel normaal op jouw leeftijd dan?
En als je dat weet, zeg dan ff wat normaal is op mijn leeftijd. Wel fijn om te weten misschien.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |