Oh wat gemist?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
had ik weer bijna het haar van mo gemist door dit topic. de vorige dan tenminste.
Lijkt me welquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, anders verdwijnen er weer berichten, kweet niet of dat uitmaakt voor de telling.
Ik zag aan een langhaar smilyquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
het haar van mo, had jij dat ook nog niet gezien dan. hij deed weer een 1 sec pic,
Waarschijnlijk wel. Wel rekening mee houden dat het hier 40+ isquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wilde in eerste instantie tubgirl posten, maar dat levert mij wel een ban op vrees ik
Dus uitkijken voor eventuele hartaanvallen etc?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Wel rekening mee houden dat het hier 40+ isEn fok en regels en zo.
Zou het, mag hopen dat dat pas na de 50 of 60 gebeurt door zulke dingen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus uitkijken voor eventuele hartaanvallen etc?![]()
Waarom niet vrouwvrouwvrouw?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
Zo kom je wel aan een fiks aantal postjes in een subforum ja, manmanman
Ja, dat is waar. Veel posts achter elkaar van jezelf lukt dan niet op rij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed oefenen, maar als er meer posten zal het anders
eens zien hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
quoten gaat waarschijnlijk sneller, dan heb gelijk het invoer scherm
Dat ben ik met je eens. Alleen 1,2,3 typen schiet niet op en alleen een quote ook niet zonder tekst van jezelf.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:33 schreef ChocoFan het volgende:
maar vind het toch anders, dat quoten, tenzij je er tekst bij tikt. Dan kan het weer wel.
Maar dat is mijn mening hoor, ieder moet doen wat ie wilt.
Kloptquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Alleen 1,2,3 typen schiet niet op en alleen een quote ook niet zonder tekst van jezelf.
En in Abo zijn ze zich al aan het beraden om een eventueel nieuw record weer terug te pakken.quote:
Klopt, 1,2, of drie of a b c, ook niet echt zoals ik het zou willen zien. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk, en waar gaat het nu eigenlijk precies om, een topic snel vullen. dan is het wel logisch dat mensen de snelste manier kiezen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Alleen 1,2,3 typen schiet niet op en alleen een quote ook niet zonder tekst van jezelf.
Precies, het is allemaal een beetje vermaak en niet normaal op mijn leeftijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, 1,2, of drie of a b c, ook niet echt zoals ik het zou willen zien. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk, en waar gaat het nu eigenlijk precies om, een topic snel vullen. dan is het wel logisch dat mensen de snelste manier kiezen.
Lekker boeiend ook allemaal.
Wat is wel normaal op jouw leeftijd dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Precies, het is allemaal een beetje vermaak en niet normaal op mijn leeftijd.
Nou, nu je dat zo zegt: de meeste mensen die ik ken van mijn leeftijd zijn druk bezig met bellen naar anderen en wisselen ook info uit waar je eigenlijk niets aan hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is wel normaal op jouw leeftijd dan?
En als je dat weet, zeg dan ff wat normaal is op mijn leeftijd. Wel fijn om te weten misschien.![]()
![]()
ik heb karina meteen even gevraagd dit topic te reeksenquote:
Juist, het is alleen de manier waarop je het doet, wij gebruiken fok.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, nu je dat zo zegt: de meeste mensen die ik ken van mijn leeftijd zijn druk bezig met bellen naar anderen en wisselen ook info uit waar je eigenlijk niets aan hebt.![]()
Mag ik jouw leeftijd weten?
Het scheelt wel een handeling, maar Fok! reageert niet snel op alt s.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaten graven gaat sneller denk ik.
Hmm, op uw leeftijd is het de gewoonte rond deze tijd van het jaar om onafgebroken te checken welke plantjes er in de aanbieding zijn die over een tijdje de tuin in kunnen. In vergelijking met andere mensen van die leeftijd dan hè.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, het is alleen de manier waarop je het doet, wij gebruiken fok.![]()
40.
Alt s doet het niet bij mij, ik moet tab tab enter doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het scheelt wel een handeling, maar Fok! reageert niet snel op alt s.
Nee, dat gaat 'm ook niet worden dus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het scheelt wel een handeling, maar Fok! reageert niet snel op alt s.
Blij dat ik niet hetzelfde ben als andere leeftijdsgenoten dan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, op uw leeftijd is het de gewoonte rond deze tijd van het jaar om onafgebroken te checken welke plantjes er in de aanbieding zijn die over een tijdje de tuin in kunnen. In vergelijking met andere mensen van die leeftijd dan hè.
Dat moet je allemaal ook nog eens zien te onthouden. Dat gaat waarschijnlijk 3 posts goed.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alt s doet het niet bij mij, ik moet tab tab enter doen.
Dat vermoeden had ik al ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Blij dat ik niet hetzelfde ben als andere leeftijdsgenoten dan.
Ik ben zelf ook totaal anders dan leeftijdsgenoten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Blij dat ik niet hetzelfde ben als andere leeftijdsgenoten dan.
Nou vertel 's dan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook totaal anders dan leeftijdsgenoten.
Ik kwam er per ongeluk achter een tijd terug. Die sneltoetsen dan, geen idee hoe, want tab tab enter, is nogal apart om in te tikken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat moet je allemaal ook nog eens zien te onthouden. Dat gaat waarschijnlijk 3 posts goed.
Heerlijk toch.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook totaal anders dan leeftijdsgenoten.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kwam er per ongeluk achter een tijd terug. Die sneltoetsen dan, geen idee hoe, want tab tab enter, is nogal apart om in te tikken.Komen we weer op dat stukje raar.
Dat had ik ook pas met mijn telefoon.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat kan je beter hebben dan je WiFi per ongeluk uitschakelen, zonder dat je weet hoe het kwam. Zat ik daar zo van, WTF? Geen verbinding meer...
![]()
Bleek 253 jaar later dat ik met de 'fn' toets en draadloos had zitten kloten.
Jij moet zondag toch echt wat sneller gaan posten. Even dooroefenen nog, want dit gaat veel te traag.quote:
Nee, dat we dit doen heeft een andere reden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Al ruim 2 uur bezig. Dat wordt gegarandeerd een succes.
Kingstown heeft nog steeds geen duidelijke uitleg gegevenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat we dit doen heeft een andere reden.
Je kan bij Kt het beste om cijfers onderbouwing vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kingstown heeft nog steeds geen duidelijke uitleg gegeven
Zeker wel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:19 schreef DKUp het volgende:
Kingstown heeft nog steeds geen duidelijke uitleg gegeven
Die moet je dus voorkomen, dat kost tijd!!quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:24 schreef jekomterwelhinter het volgende:
je krijgt een waarschuwing bij te snel posten...
Ik vind het meer iets voor ONZquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker wel.40+ / Deelnemers gezocht voor recordpoging
Lezen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die moet je dus voorkomen, dat kost tijd!!
Goed planquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je zondag nou wil saboteren moet je veel gifjes plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |