abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:58:41 #1
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_150308136
Ja, soms vind ik vacatures die bij mij passen. Maar de afstand is dan echt meer dan 60 km bijvoorbeeld. Hoe beargumenteer je zoiets dat je alsnog kans kan maken op een gesprek? Ik heb namelijk helemaal geen zin om enkel afgewezen te worden "vanwege de afstand". Ik wil godverdomme werken mang
pi_150308174
'Ik ben eventueel bereid om te verhuizen'.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_150308185
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:00 schreef Five_Horizons het volgende:
pi_150308461
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:58 schreef hairybeardyman het volgende:
Ja, soms vind ik vacatures die bij mij passen. Maar de afstand is dan echt meer dan 60 km bijvoorbeeld. Hoe beargumenteer je zoiets dat je alsnog kans kan maken op een gesprek? Ik heb namelijk helemaal geen zin om enkel afgewezen te worden "vanwege de afstand". Ik wil godverdomme werken mang
Wat maakt dat nou uit? Ik heb ook opdrachten op 70+ km zitten. 40 minuutjes in de trein en onderweg kan je ook werken. Geeft je motivatie voor de inhoud van de baan aan, als je dat er voor over hebt. ;)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_150308824
quote:
Dit.
Of het (terecht) minder gebruikte 'ik vind het heerlijk om in de file te staan'. ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_150308915
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:18 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou uit? Ik heb ook opdrachten op 70+ km zitten. 40 minuutjes in de trein en onderweg kan je ook werken. Geeft je motivatie voor de inhoud van de baan aan, als je dat er voor over hebt. ;)
Inderdaad. Ik (en velen met mij) reis elke dag heen en weer tussen Rotterdam en Utrecht, ruim 60 kilometer. Laptopje mee, filmpje/serie kijken of inderdaad wat werken. :)
pi_150309017
Als je de afstand/reistijd niet had willen accepteren, had je niet gesolliciteerd.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_150309375
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:58 schreef hairybeardyman het volgende:
Zeg dat je afziet van reiskostenvergoeding.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_150309400
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je de afstand/reistijd niet had willen accepteren, had je niet gesolliciteerd.
Zo simpel ziet een werkgever dat niet (altijd).
Die zijn soms - terecht - bang dat de reistijd na verloop van tijd tegen gaat vallen.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_150309505
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:49 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Zo simpel ziet een werkgever dat niet (altijd).
Die zijn soms - terecht - bang dat de reistijd na verloop van tijd tegen gaat vallen.
Dan geef je aan dat je nu nóg meer moet reizen en dat het je helpt om uitgerust op je werk aan te komen (en ondertussen voorbereidende of afrondende werkzaamheden voor die dag uit te voeren).
pi_150309515
quote:

[..]

Ik ben wel eens afgewezen, na 2 gesprekken, omdat ik te ver weg woonde. Ik woonde in de zelfde stad als de voorganger op die functie die in zijn proeftijd weg was gegaan omdat hij een baan dichterbij vond. Ja, ik denk ook dat ze dat gewoon makkelijke argumentatie vonden, maar toch.
  donderdag 5 maart 2015 @ 11:58:58 #12
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_150309649
Ik ben zelf wel eens afgewezen omdat ik te dichtbij woonde. Ze waren bang dat als ze iemand aan zouden nemen die heel dichtbij woont dat diegene altijd te laat zou komen. Als je op loopafstand woont ga je namelijk al gauw te laat van huis omdat je er toch zo bent. En ik kon die reden eigenlijk wel begrijpen.
pi_150309803
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:53 schreef Skv het volgende:

[..]

Dan geef je aan dat je nu nóg meer moet reizen en dat het je helpt om uitgerust op je werk aan te komen (en ondertussen voorbereidende of afrondende werkzaamheden voor die dag uit te voeren).
Dan moet dat gegeven van nú wel passen bij je CV.

In mijn geval werd de discussie verder ook niet echt gevoerd, ze hebben het simpelweg zwaar meegewogen.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_150310298
Ik zou nooit voor een baan kiezen waarbij ik afhankelijk zou zijn van de trein. Dan liever met de auto. Met de NS weet je het nooit of het wel rijdt.
pi_150310305
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:53 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik ben wel eens afgewezen, na 2 gesprekken, omdat ik te ver weg woonde. Ik woonde in de zelfde stad als de voorganger op die functie die in zijn proeftijd weg was gegaan omdat hij een baan dichterbij vond. Ja, ik denk ook dat ze dat gewoon makkelijke argumentatie vonden, maar toch.
Hmm, ik ben twee keer aangenomen op voorwaarde dat ik dichterbij zou komen wonen. Maar dat was ook 200+ kilometer dus wel logisch.
pi_150310350
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik zou nooit voor een baan kiezen waarbij ik afhankelijk zou zijn van de trein. Dan liever met de auto. Met de NS weet je het nooit of het wel rijdt.
Wat een onzin. Met de auto kan je ook pech krijgen of in de file staan. Trein is juist prettig als je een verbinding hebt zonder overstap (en het liefst ook instapt bij het startpunt van de trein). Dan heb je de ruimte om te zitten en te werken en stap je vlakbij je bestemming weer uit. Ik verkies trein boven een leaseauto.
pi_150310424
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:20 schreef Skv het volgende:

[..]

Hmm, ik ben twee keer aangenomen op voorwaarde dat ik dichterbij zou komen wonen. Maar dat was ook 200+ kilometer dus wel logisch.
Het leek mij ook niet het enige argument, aangezien ze mij wel op gesprek hebben uitgenodigd en mijn woonplaats toen echt wel bekend was. Maar het was het enige argument dat ze mij gaven.
pi_150310486
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:58 schreef GwaiLow het volgende:
Ik ben zelf wel eens afgewezen omdat ik te dichtbij woonde. Ze waren bang dat als ze iemand aan zouden nemen die heel dichtbij woont dat diegene altijd te laat zou komen. Als je op loopafstand woont ga je namelijk al gauw te laat van huis omdat je er toch zo bent. En ik kon die reden eigenlijk wel begrijpen.
WTF? Was dan wel een functie waarbij het heel belangrijk was precies op tijd te komen neem ik aan?
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:26:45 #19
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_150310506
Heb inmiddels al gereageerd met de zin "dat ik bekend ben met de omgeving omdat ik er al eerder had gewoond en geen problemen zie om te verhuizen."
pi_150310741
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:26 schreef hairybeardyman het volgende:
Heb inmiddels al gereageerd met de zin "dat ik bekend ben met de omgeving omdat ik er al eerder had gewoond en geen problemen zie om te verhuizen."
dat je bereid bent om.. bedoel je dan toch?
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:36:44 #21
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_150310773
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:35 schreef Skv het volgende:

[..]

dat je bereid bent om.. bedoel je dan toch?
Uh ja.. dat.

Wtf brain?
pi_150310918
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:21 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat een onzin. Met de auto kan je ook pech krijgen of in de file staan. Trein is juist prettig als je een verbinding hebt zonder overstap (en het liefst ook instapt bij het startpunt van de trein). Dan heb je de ruimte om te zitten en te werken en stap je vlakbij je bestemming weer uit. Ik verkies trein boven een leaseauto.
De NS rijdt vaker niet, dan dat je auto niet zou kunnen rijden vanwege pech. Met files moet je uiteraard rekening houden en eventueel eerder vertrekken.
pi_150311297
quote:
Wat een belachelijk dommme redenering. Ik weet niet wat ik schokkender vind: dat je om die reden afgewezen werd of dat jij het wel begrijpen kan.
  donderdag 5 maart 2015 @ 13:02:22 #24
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_150311509
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:54 schreef manifold het volgende:

[..]

Wat een belachelijk dommme redenering. Ik weet niet wat ik schokkender vind: dat je om die reden afgewezen werd of dat jij het wel begrijpen kan.
Nou, vroeger op de middelbare school hadden wij kinderen in die klas zitten die echt pal naast de school woonde, en sommige een paar deuren verder, en die kwamen bijna altijd iets te laat binnen. Kijk, als je wat verder weg woont calculeer je nog wat tegenslag in het verkeer in waardoor je nog eerder weg gaat en dus bijna altijd te vroeg bent.

Uiteraard zal ik altijd keurig op tijd op mijn werk zijn, ook al woon ik heel dichtbij. Maar daardoor begreep ik de redenering wel.
pi_150312006
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:02 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Nou, vroeger op de middelbare school hadden wij kinderen in die klas zitten die echt pal naast de school woonde, en sommige een paar deuren verder, en die kwamen bijna altijd iets te laat binnen. Kijk, als je wat verder weg woont calculeer je nog wat tegenslag in het verkeer in waardoor je nog eerder weg gaat en dus bijna altijd te vroeg bent.

Uiteraard zal ik altijd keurig op tijd op mijn werk zijn, ook al woon ik heel dichtbij. Maar daardoor begreep ik de redenering wel.
Vroeger op de middelbare school maakte ik ook niet altijd mijn huiswerk, dan keek ik af bij de klasgenoot naast me of gebruikte ik een spiekbriefje, of soms had ik geen zin in Duits en spijbelde ik het laatste uur of schreef ik zelf een afspraak in de afsprakenkaart van m'n orthodontist. Ook hadden we een trucje waardoor je koffie uit de koffieautomaat kon krijgen zonder er twee kwartjes voor te betalen...

Maar ja, dat was de middelbare school en natuurlijk totaal niet te vergelijken met het hebben van een serieuze baan want daar doe je dat soort dingen allemaal niet. Nogmaals, dat jij in die redenering meegaat begrijp ik totaal niet...
  donderdag 5 maart 2015 @ 15:41:43 #26
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_150316828
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

De NS rijdt vaker niet, dan dat je auto niet zou kunnen rijden vanwege pech. Met files moet je uiteraard rekening houden en eventueel eerder vertrekken.
:') Vooral jezelf wijs maken ja. Blijft altijd heel typisch dat mensen die niet of nauwelijks met de trein reizen altijd het hardste brullen over de NS.
pi_150326675
quote:

[..]

Er zijn ook mensen die met hun handen werken,hoe gaan die in de trein werken?
Zoals bijvoorbeeld een vuilnisman,stratenmaker,hovenier,witgoedmonteur,straatveger.....maar zulke mensen komen in jouw kennisenkring natuurlijk niet voor.
pi_150327180
Zeg dat je een helikopter ter beschikking hebt.
pindazakje
pi_150328255
Ik denk dat je het beter niet kunt beargumenteren en juist sterke punten moet belichten.
pi_150330952
Zeg dat je aan het oriënteren bent op een woning in .... (dorp/stad wat dichterbij). Als ze er ooit naar vragen later, zeg dat je je ideale woning nog niet gevonden hebt.
.
pi_150332821
quote:
Ik ben zelf wel eens afgewezen omdat ik te dichtbij woonde. Ze waren bang dat als ze iemand aan zouden nemen die heel dichtbij woont dat diegene altijd te laat zou komen. Als je op loopafstand woont ga je namelijk al gauw te laat van huis omdat je er toch zo bent.
Vrouwelijke recruiter zeker?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_150332959
Ik vind eigenlijk alles binnen 1 uur afstand wel te doen. Waarom aangeven dat je dan wilt verhuizen?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_150333147
quote:
Ik ben ooit ergens op gesprek geweest die vroegen of ik wilde verhuizen. Ze boden me een jaarcontract. Als ik bereid was om te verhuizen.

Ik heb gezegd dat ik bij een vast contract bereid ben, maar bij een jaarcontract zeer zeker niet.

Vang je maar een beer. Gesprek afgekapt. Oprotten met die ongein. Met je jaarcontract :r }:| :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150333913
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik ben ooit ergens op gesprek geweest die vroegen of ik wilde verhuizen. Ze boden me een jaarcontract. Als ik bereid was om te verhuizen.

Ik heb gezegd dat ik bij een vast contract bereid ben, maar bij een jaarcontract zeer zeker niet.

Vang je maar een beer. Gesprek afgekapt. Oprotten met die ongein. Met je jaarcontract :r }:| :')
Voor een doorsnee beroep is het van beiden kanten zeer begrijpelijk.
pi_150334460
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:29 schreef eight het volgende:

[..]

Voor een doorsnee beroep is het van beiden kanten zeer begrijpelijk.
Was niet echt heel doorsnee. Ook niet echt special ofzo, maar niet je standaard 9 tot 5 kantoorbaantje wat elke lul kan :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150342124
Verhuizen voor je werk :')

Vast contract of niet. Dat gaat gewoon niet gebeuren.
pi_150342183
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Verhuizen voor je werk :')

Vast contract of niet. Dat gaat gewoon niet gebeuren.
Ook niet als je anders met een uitkering thuis zit? Ik vind het juist wel getuigen van motivatie.
Ligt natuurlijk wel heel erg aan je persoonlijke situatie. Ben je ongebonden of heb je een gezin, eventueel met werkende partner? Dat scheelt nogal.

Overigens vind ik de genoemde 60km wel meevallen. Da's prima te overzien en daarvoor zou ik niet verhuizen.
Schip ahoy!
pi_150342231
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:22 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Ook niet als je anders met een uitkering thuis zit?
Nee, ik ga gewoon wel reizen. De tijd dat mensen jarenlang bij dezelfde werkgever zitten is gewoon voorbij. Als een werkgever mij 5 jaar lang werk kan garanderen, wil ik er over nadenken.

Daarnaast: verhuizen. Hoe ga je dat doen vanuit een uitkering als je daarmee dus gebonden bent aan sociale huur met bijbehorende wachtlijsten?
  vrijdag 6 maart 2015 @ 08:26:23 #39
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_150342242
Ik rij dagelijks 65 km. Bij het gesprek werd daar even naar verwezen. Maar ik heb het geluk dat ik op mijn cv ook een werkkring heb staan waar ik dagelijks ruim 100 km voor reed, dus kon ik zeggen dat ik wist hoe het was en er geen probleem mee heb. Werd gewoon geaccepteerd en ik kreeg de baan.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_150342256
Je komt niet altijd vanuit een bijstandspositie hè. Je kan ook vanuit een baan verhuizen. En dan met WG onderhandelen over onkostenvergoeding.
Dat kan ook voor w/w-verkeer natuurlijk, maar ik snap best dat ergens een grens is. Vooral de jongere doelgroep, die nog niet zo lang klaar is met hun opleiding, zal flexibel moeten zijn om aan de bak te komen en niet thuis te komen zitten.
Schip ahoy!
pi_150342281
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
Je komt niet altijd vanuit een bijstandspositie hè. Je kan ook vanuit een baan verhuizen.
Ik heb het niet over een bijstandsuitkering. Gewoon de WW.

quote:
En dan met WG onderhandelen over onkostenvergoeding.
Het gaat me niet om een onkostenvergoeding. Het gaat me om de beschikbaarheid van huizen.

quote:
Dat kan ook voor w/w-verkeer natuurlijk, maar ik snap best dat ergens een grens is. Vooral de jongere doelgroep, die nog niet zo lang klaar is met hun opleiding, zal flexibel moeten zijn om aan de bak te komen en niet thuis te komen zitten.
Ja, ik ga toch reizen. Ik rij momenteel ook dagelijks 125km enkele reis.

Ik ga niet m'n sociale leven opzij zetten voor een werkgever.
  Moderator vrijdag 6 maart 2015 @ 08:48:51 #42
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_150342496
Ik werk ook gedetacheerd, momenteel op 96km afstand van mijn huis, voor dit project. Ik heb deze vraag ook gekregen maar omdat ik al 10 jaar lang dit werk doe heb ik door heel NL gezeten. Als ik op de navi <100km zie staan heb ik t gevoel dat ik al bijna thuis ben.

Dat heb ik op mijn huidige project bij het gesprek ook zo gebracht, hoppa weg weerstand :)
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:43:00 #43
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_150348796
Ik vind 60 km eerlijk gezegd helemaal niet zo'n extreme afstand dat het een probleem zou kunnen zijn of dat je er zelfs voor zou willen verhuizen.
Ik ken zat mensen die dagelijks 75-125 km rijden naar hun werk. (Enkele reis)
Maar goed ik ken ook mensen die 5 km van hun ouders vandaan woonden en verhuisden omdat afstand een probleem was. Wat je ver noemt is ook maar betrekkelijk, ik vind 60 km niet ver.
*O*
pi_150349628
Ik zit vaker aan de andere kant van de tafel en ik vind het een voordeel als iemand niet heel dichtbij huis woont. Dan kan degene ook afschakelen van werk naar privé en vv.
Dit zelfde geldt ook voor mij.
Ik heb op 5 minuten afstand gewerkt en nu werk ik op dik 60 minuten afstand. Ik vind dit laatste veel fijner. Autorijden is voor mij dan ook ontspanning. Dat laatste zou je kunnen benoemen in je gesprek.
Let wel: niet iedere werkgever geeft je een vergoeding van 100% voor allemaal de km. Vaak is er een limiet van 40 km ofzo.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:12:03 #45
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_150361816
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:14 schreef Zoev het volgende:
Ik zit vaker aan de andere kant van de tafel en ik vind het een voordeel als iemand niet heel dichtbij huis woont. Dan kan degene ook afschakelen van werk naar privé en vv.
Ik heb op 5 minuten afstand gewerkt en nu werk ik op dik 60 minuten afstand. Ik vind dit laatste veel fijner. Autorijden is voor mij dan ook ontspanning. Dat laatste zou je kunnen benoemen in je gesprek.
Let wel: niet iedere werkgever geeft je een vergoeding van 100% voor allemaal de km. Vaak is er een limiet van 40 km ofzo.
Ik woon toch liever wel dichtbij huis, hoor. Hoe dichter hoe beter.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 6 maart 2015 @ 20:01:04 #46
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_150364076
"ik ben in het bezit van een auto met hoge topsnelheid en kan de 60km woonwerkverkeer voldoende snel afleggen.'
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_150380953
quote:
Heb je je met zo'n reden laten afschepen? Ik had daar geen genoegen mee genomen, want volgens mij mogen ze dat soort redenen helemaal niet aanvoeren.
pi_150382435
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 11:15 schreef diederikkie het volgende:

[..]

Heb je je met zo'n reden laten afschepen? Ik had daar geen genoegen mee genomen, want volgens mij mogen ze dat soort redenen helemaal niet aanvoeren.
En van wie mogen ze dat soort redenen dan wel niet aanvoeren? Ik vind het juist een hele goede strategie, als een sollicitant zich daarmee laat afschepen wil je hem waarschijnlijk toch niet in je bedrijf hebben...
pi_150383279
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:25 schreef manifold het volgende:

[..]

En van wie mogen ze dat soort redenen dan wel niet aanvoeren? Ik vind het juist een hele goede strategie, als een sollicitant zich daarmee laat afschepen wil je hem waarschijnlijk toch niet in je bedrijf hebben...
Vanuit een soort van wet gelijke behandeling wellicht. Je mag sollicitanten op basis van heel veel dingen niet afwijzen, zoals geslacht, zwangerschap, religie etc. Ik kan me voorstellen dat reisafstand tot op zekere hoogte ook geen grond van afwijzing mag zijn.

Tweede deel van jouw stukje slaat natuurlijk nergens want staat natuurlijk volledig los van waar we het hier over hebben.
pi_150388837
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 13:01 schreef diederikkie het volgende:

[..]

Vanuit een soort van wet gelijke behandeling wellicht. Je mag sollicitanten op basis van heel veel dingen niet afwijzen, zoals geslacht, zwangerschap, religie etc. Ik kan me voorstellen dat reisafstand tot op zekere hoogte ook geen grond van afwijzing mag zijn.

Tweede deel van jouw stukje slaat natuurlijk nergens want staat natuurlijk volledig los van waar we het hier over hebben.
Want reisafstand is inderdaad vergelijkbaar met zaken als religie, geslacht, en zwangerschap... :?
pi_150404058
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:10 schreef manifold het volgende:

[..]

Want reisafstand is inderdaad vergelijkbaar met zaken als religie, geslacht, en zwangerschap... :?
Het gaat hier om de vraag of een werkgever mag discrimineren op reisafstand en in dit geval zelfs op een te korte reisafstand. Ik denk dat dat over het algemeen niet mag. Al helemaal niet als iemand juist heel dichtbij woont. Dat jij niet begrijpt dat ik wat voorbeelden geef om het in een soort van rijtje te plaatsen van zaken die niet direct iets zeggen over hoe goed je je werk kan doen... Tsja
  zaterdag 7 maart 2015 @ 23:33:00 #52
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_150404776
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 13:01 schreef diederikkie het volgende:

[..]

_O-

Not sure if serious.
pi_150405698
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:33 schreef Zelva het volgende:

[..]

_O-

Not sure if serious.
Jij zou het niet raar vinden om afgewezen te worden omdat je te dichtbij Je werk woont?

Ot, http://www.vacature.com/f(...)omdat-ik-te-ver-woon

Wel Belgisch maar zal hier ook wel gelden...
  zondag 8 maart 2015 @ 00:07:00 #54
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_150406096
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:57 schreef diederikkie het volgende:

[..]

Jij zou het niet raar vinden om afgewezen te worden omdat je te dichtbij Je werk woont?
Dat zou ik heel raar vinden ja.

quote:
Ot, http://www.vacature.com/f(...)omdat-ik-te-ver-woon

Wel Belgisch maar zal hier ook wel gelden...
Maar het is dus geen discriminatie, precies zoals in je Belgische link ook staat. En dat geldt hier in Nederland ook.

Pro-tip: lees eerst je bron eens goed door voor je hem als 'bewijsmateriaal' aandraagt.
pi_150411503
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:14 schreef Zoev het volgende:
Minder reistijd = meer energie voor het werk
pi_150414382
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 00:07 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dat zou ik heel raar vinden ja.

[..]

Maar het is dus geen discriminatie, precies zoals in je Belgische link ook staat. En dat geldt hier in Nederland ook.

Pro-tip: lees eerst je bron eens goed door voor je hem als 'bewijsmateriaal' aandraagt.
Ik postte die bron juist om on-topic aan te geven dat ik ernaast zat. Je mag er vanuit gaan dat ik de bron gewoon goed lees.

Ben wel blij dat we het met elkaar eens zijn dat het vreemd is dat daarop blijkbaar onderscheid gemaakt wordt. Ik snap dus ook niet dat je dan eerst "not sure if serious" zegt.

[ Bericht 1% gewijzigd door diederikkie op 08-03-2015 12:02:27 ]
  zondag 8 maart 2015 @ 12:00:44 #57
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_150414623
Maar 60 km? Ik ben op dit moment aan het solliciteren en heb m'n criterium op <100 km enkele reis gesteld. Lekker even ontspannen in de auto, radio aan, afschakelen van het werk op weg naar huis.
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')