Dat is natuurlijk wel een beetje een vereiste, anders zegt het heel weinigquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn last.fm is niet helemaal fair. Ik heb de laatste 3 jaar drie liedjes gedraaid omdat ik m gisteren weer aan spotify heb gekoppeld
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik schrik van mijn eigen score.. en Der Ring is zo hoog omdat ik een Limp Bizkit op repeat heb laten staan en toen een paar uur van huis ben gegaan en alleen de speakers heb dicht gedraaid
Ja als je fucking veel Foo Fighters luistert dan is dat ook hoog.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal![]()
Moet zeggen dat die van mij wel redelijk okee is, in lijn met hoe ik denk dat m'n smaak is. Pinkpop wel onverwacht hoog, maar volgens Last.fm door:
[ afbeelding ]
Is dus mee te leven
de zoon van Prince staat zeker in je lijstje?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn last.fm is niet helemaal fair. Ik heb de laatste 3 jaar drie liedjes gedraaid omdat ik m gisteren weer aan spotify heb gekoppeld
2x Slowdive en 1x Ride.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
de zoon van Prince staat zeker in je lijstje?
Niks mis mee johquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2x Slowdive en 1x Ride.
Van vroeger dingen als Nightwish en Within Temptation. Toen ik nog een klein Mexje was
Vind ik nu wel. Ik luisterde ook heel veel power metalquote:
Iedereen heeft zo zijn jeugdzondes, ik heb hier Get Rich Or Die Tryin' nog liggen van 50 Centquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik nu wel. Ik luisterde ook heel veel power metal
Vind ik nu een beetje homoseksueel.
Mwah, mijn jeugdzondes gaan nog wel verder. Ik heb ook CD's van K-otic en Gigi d'agostino liggen maar toen was ik 10. Leuker is dat ik mijn gehele top 5 aan favoriete bands, op de Pixies na, ooit aan de kant heb geschoven als verwerpelijke muziek. En bij mijn favoriet wel vier jaar lang.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn jeugdzondes, ik heb hier Get Rich Or Die Tryin' nog liggen van 50 Cent
Nicequote:Op donderdag 5 maart 2015 14:49 schreef Arn0 het volgende:
http://www.last.fm/festivals/+place/Europe
Deze link is wat handiger om snel een overzicht te krijgen
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:49 schreef Arn0 het volgende:
http://www.last.fm/festivals/+place/Europe
Deze link is wat handiger om snel een overzicht te krijgen
HAHA MEXI GAAT NAAR PINKPOPquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
T in the Park, met jullie veilige lineup, staat bij mij echt heel hoog
Lowlands 80%
Pinkpop 78%
BKS 62%
Nou jaaaa.
Nee, ik wijs dat The Script bij mij top 15 staat aan als hoofdschuldigequote:
Ik heb een weekje zitten luisteren op kantoor. En zijn toch wat dingen omhoog gegaan:quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Even een weekendje wat (voor mij) nieuwe muziek geluisterd, en nu de top 10![]()
1. Rock Werchter 100%
2. Hellfest 97%
3. Graspop 96%
4. Hurricane 95%
Best Kept Secret 95%
6. BBC Radio 1's Big Weekend 94%
7. Pinkpop 92%
8. Download 91%
Der Ring cs. 91%
10. Rock am Ring 88%
|
Forum Opties | |