ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen.
Op donderdag 5 maart 2015 08:23 schreef Ireyon het volgende: Vergeet ook niet even naar de oude loopbrug te lopen, kan je een mooi plaatje van boven het spoor schieten
Weet niet of ik daar ook nog tijd voor heb.. Ben al een kwartier kwijt dankzij ProRail en ik wil vandaag wel vroeg op werk zijn.
Op donderdag 5 maart 2015 08:23 schreef Ireyon het volgende: Vergeet ook niet even naar de oude loopbrug te lopen, kan je een mooi plaatje van boven het spoor schieten
Als je er nog op kan, de brug is nu buiten gebruik.
Op donderdag 5 maart 2015 08:55 schreef Fiorano het volgende: Ergens tussen Barneveld Zuid en Ede Wageningen staat een valleilijntrein defect... Levert behoorlijk vertraging op.
Ja durf je het aan joh? Weet je zeker dat je geen aids, tyfus en hepatitis A t/m F krijgt van al die moderne nieuwigheid?
Als ik eraan dood ga heb ik er zelf nog het minste last van
2 van de 3 draaideuren zijn inmiddels buiten dienst in de hal. Verder ziet het er mooi uit met die gewelfjes en zo. En de pianist speelde ook wat anders dan Yann tiersen. Geen idee wat dan maar hij had bladmuziek bij zich dus ik neem aan dat het niet de eerste de beste prorailkoekenbakker was. Maar het is een giga tochthol, zowel die hal zelf als de perrons. Verder leuk om een keer gezien te hebben, maar ik zal er niet snel nogeens uitstappen denk ik
Dat is toch wel een serieus probleem aan het worden met die Protossen
Niet alleen met de Protos, maar met alle moderne treinen. De treinen gaan veel efficiënter met de energie om, waardoor de bovenleiding niet meer warm wordt als er een trein passeert. Hierdoor smelt het ijs niet meer van de bovenleiding.
Niet alleen met de Protos, maar met alle moderne treinen. De treinen gaan veel efficiënter met de energie om, waardoor de bovenleiding niet meer warm wordt als er een trein passeert. Hierdoor smelt het ijs niet meer van de bovenleiding.
Er moet iets op verzonnen gaan worden.
Niet helemaal.
Door de rijp maakt de stroomafnemer soms wel en soms niet contact en door die dipjes gaat de elektronica in de trein over de zeik.
Op donderdag 5 maart 2015 10:03 schreef b2py het volgende: Wat heeft dit voor gevolgen? Krijgen we nieuwe gunning of wordt Abellio uitgesloten en komt Arriva met een veel kutter aanbod te rijden?
Dat is een goede vraag. Met deze vaststelling in de hand zie ik Arriva wel bezwaar maken tegen de gunning.
Op donderdag 5 maart 2015 10:13 schreef Belastinginspecteur het volgende: Ja, maar als Arriva een zelfde prijs was berekend had men meer geld gehad voor dienstverlening en dus ook meer punten kunnen scoren.
Ze gaan geen 200/250 punten goedmaken met paaltjes..