quote:Op maandag 9 maart 2015 09:54 schreef Puala het volgende:
Zo, even de knapste man van de Betuwe opgehaald
Morgenquote:Op maandag 9 maart 2015 08:44 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Mag/kan je er al iets meer over zeggen?
Haha, beetje ambities behouden hequote:
Het komt in ieder geval niet ongelegen dat Apple op het moment een event aan het houden isquote:
Een D_A iWatch fotografeer-concerten-als-een-DA app!?quote:Op maandag 9 maart 2015 18:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het komt in ieder geval niet ongelegen dat Apple op het moment een event aan het houden is
Goede naam sowieso!quote:Op maandag 9 maart 2015 18:23 schreef freud het volgende:
[..]
Een D_A iWatch fotografeer-concerten-als-een-DA app!?
Met als bonus features de Kensington tracker 😋quote:
Oh lekker sportiefquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:57 schreef Flipmoehoe het volgende:
werken, vanavond nog ff stukje mountainbiken.
vast gehaktballen maken voor morgen, want schoonouders komen eten
dat was het wel zo'n beetje!
gisteren leuke dag gehad met je kleine neefje?
haha ik ken het, vooral de eerste maanden is het helemaal rekenen met al die flesjes die ze krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh lekker sportiefEn gehaktballen, geheim recept?
![]()
JazekerHet was wel raar. Hij kreeg een fles en was een uurtje happy. En daarna gillen/huilen voor een half uur/45 min en daarna lag hij 3 kwartier om zich heen te kijken. Om daarna een kwartier voor hij de volgende fles mocht weer in slaap te vallen en amper wakker te krijgen. Dus al met al nog best met het manneke bezig geweest, maar wel fijn.
Volgende week komt hij weer en dan heb ik een afspraak bij de huisarts staan voor mezelf. Dus dat vind ik wel even spannend eigenlijk.
ik wil dezelfde kruiden er ook wel uit een grotere bus ingooien hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:18 schreef Ener-G het volgende:
Dan maak je je ballen zelf, gooi je er een 'zakje gehaktkruiden' in
ketjap is ook erg zout, lekker boeiendquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:24 schreef Ener-G het volgende:
Je weet dat 95% van die bus gewoon puur zout is, wat je voor een absurd bedrag aanschaft ten opzichte van een gewone kilo zout?
Heerlijk als je je om zulke dingen niet druk hoeft te maken in het levenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:24 schreef Ener-G het volgende:
Je weet dat 95% van die bus gewoon puur zout is, wat je voor een absurd bedrag aanschaft ten opzichte van een gewone kilo zout?
Ze klinken goed! En ik gok dat 75% van de mensen wel zoiets in hun bal stopt. Wij zelf thuis ook en met de juiste mix met andere kruiden zijn ze heerlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:28 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ketjap is ook erg zout, lekker boeiend
Maak eerst de ballen maar eens en dan kom dan weer "klagen"![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |