Doe eens lezen, ik kan 1 x 2 abo's weg geven, niet 2 x 1.quote:
Psychologie mag er ook wel bij hoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe eens lezen, ik kan 1 x 2 abo's weg geven, niet 2 x 1.
Nee, nog niet, er hebben wel al meerdere liefhebbers gepost, maar het is voor mij niet duidelijk dat ze ook 2 tijdschriften willen.quote:
Oke super! Nu maar duimen. 😃quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, nog niet, er hebben wel al meerdere liefhebbers gepost, maar het is voor mij niet duidelijk dat ze ook 2 tijdschriften willen.
Dus ik ga de code verloten onder Juup en jou en users die nog laten weten dat ze 2 tijdschriften willen.
Degene die eerder gereageerd hebben en alsnog 2 tijdschriften willen moeten zich nog maar een keer melden.
Wat zijn de voorwaarden van het abonnement?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:39 schreef Deisyy het volgende:
http://www.postcodeloteri(...)keuze-informatie.htm
Er zijn geen voorwaarden, je ontvangt het afgesproken aantal nummers en daarna wordt het automatisch beëindigd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat zijn de voorwaarden van het abonnement?
Okee, dan heb ik wel interesse.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Er zijn geen voorwaarden, je ontvangt het afgesproken aantal nummers en daarna wordt het automatisch beëindigd.
Voor die 2 zou ik ook wel interesse hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:32 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Ik heb ook interesse (voor NG en Quest).
Je vergeet fredquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Tot nu toe:
Spijkerbroek
Spaardertje
Marsan
Maareentje
Juup
Ik wacht nog even tot morgenmiddag 12.00 om de eerdere posters nog een kans te geven en dan ga ik het verloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |