Ben het met je eens.. ben er toevallig in november geweest en vind het wel een mooi cluppie.. enige minpuntje is de schuldenberg die ze hebben, dat geldt sowieso voor alle Spaanse clubs.. oneerlijke concurrentie met clubs uit andere landenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb wel sympathie voor die club. Ze hebben financieel minder middelen dan Real Madrid en Barcelona maar doen toch zeker leuk mee. En tja, ik heb vorig jaar de sfeer meegemaakt buiten het da Luz tussen de Atletico fans, dat zal ook wel een beetje bijdragen
Het is verder niet dat ik echt een supporter van Atletico ben (van geen enkele club meer eigenlijk) maar ze mogen van mij best kampioen worden.
Al boeit het me ook niet heel veel als het Barcelona wordt.
Tja, zulke schulden hoeven clubs in Nederland niet te hebben. Maar ja, bij Real Madrid en Barcelona komt ook gewoon gigantisch veel binnen, waardoor het gedoogd wordt. Doen wij niets aan helaas.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben het met je eens.. ben er toevallig in november geweest en vind het wel een mooi cluppie.. enige minpuntje is de schuldenberg die ze hebben, dat geldt sowieso voor alle Spaanse clubs.. oneerlijke concurrentie met clubs uit andere landen
Daarom kijk ik Skyquote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:32 schreef chufi het volgende:
Sierd hou eens op met zeuren om een rode kaart
HAHAHAHA KOEKOEK KOEKOEK!quote:
Hoezo? ze kunnen toch gewoon dag erna richting vliegen als het moet, cl finale op 6 juni daarentegen...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:59 schreef Nober het volgende:
30 mei, Copa del Rey finale
11 juni, Copa América
Gaat dat nog een probleem worden?
Talentje hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |