Is ook niet erg als je minder goed wordt naarmate je ouder bentquote:Op zondag 8 maart 2015 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar toen werd hij ook beter gebruikt, ligt dus niet alleen aan hem
Functioneert gewoon prima nu toch? Voegt wel wat toequote:Op zondag 8 maart 2015 13:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ze hem niet in het systeem vinden passen. Er gaan zelfs geruchten dat ze hem met Aguëro willen ruilen in de winter van volgend jaar.
Daar zijn de meningen bij Barcelona over verdeeld. Ze willen iemand die beter is op de kleine ruimte.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Functioneert gewoon prima nu toch? Voegt wel wat toe
allemaal gelul denk ik, hij doet het gewoon goed, niet vergeten dat hij ook laat in is gestaptquote:Op zondag 8 maart 2015 13:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ze hem niet in het systeem vinden passen. Er gaan zelfs geruchten dat ze hem met Aguëro willen ruilen in de winter van volgend jaar.
Dat kan ik opzich wel begrijpen.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen bij Barcelona over verdeeld. Ze willen iemand die beter is op de kleine ruimte.
Het zou me niks verbazen als Laporte voorzitter wordt. Die maakt zo'n grote transfer maar al te graag ongedaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
allemaal gelul denk ik, hij doet het gewoon goed, niet vergeten dat hij ook laat in is gestapt
Ze kunnen sowieso weinig doen op dat gebiedquote:Op zondag 8 maart 2015 13:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Laporte voorzitter wordt. Die maakt zo'n grote transfer maar al te graag ongedaan.
Dat maakt Laporte ook niet veel uit, die ziet liever eigen jeugd.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze kunnen sowieso weinig doen op dat gebied
Natuurlijk maakt het hem wel uit, je gaat geen bewezen beslissende speler wegdoen als je er geen andere voor terug kan halenquote:Op zondag 8 maart 2015 13:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat maakt Laporte ook niet veel uit, die ziet liever eigen jeugd.
Buiten dat dit maximaal zes maanden zo zal zijn valt te betwisten of het minder zou gaan met bijvoorbeeld Pedroquote:Op zondag 8 maart 2015 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt het hem wel uit, je gaat geen bewezen beslissende speler wegdoen als je er geen andere voor terug kan halen
Dat is een ander verhaal, de kracht van Laporte was dat hij het voetbal overliet aan mensen die er verstand van hebben, dat is met de voorzitters erna wat anders.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Buiten dat dit maximaal zes maanden zo zal zijn valt te betwisten of het minder zou gaan met bijvoorbeeld Pedro
Suarez is toch wel 10 klasses beter dan die Pedroquote:Op zondag 8 maart 2015 13:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Buiten dat dit maximaal zes maanden zo zal zijn valt te betwisten of het minder zou gaan met bijvoorbeeld Pedro
Dat is ook wel zo, alleen in de filosofie van Barcelona zou Pedro beter passen. Ik zeg niet dat ik het eens met het bestuur zou zijn mochten ze Suarez verkopen. Ik ben het er wel mee oneens dat ze hem ooit gekocht hebben.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez is toch wel 10 klasses beter dan die Pedro
Van mij had Suarez ook gewoon bij Liverpool mogen blijven, daar niet vanquote:Op zondag 8 maart 2015 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, alleen in de filosofie van Barcelona zou Pedro beter passen. Ik zeg niet dat ik het eens met het bestuur zou zijn mochten ze Suarez verkopen. Ik ben het er wel mee oneens dat ze hem ooit gekocht hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |