Zij wel een pic en ik niet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je had beloofd hierover te zwijgen
Ik hou ook bewust jouw tieten in mijn DM geheim.
quote:
Dat snap ik. Andere kant moet je maar geen chick kiezen die bier drinkt.quote:
Haha klopt, alcohol is aids.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:03 schreef PeZu het volgende:
Drniks mis met recreatief deus gebruik bte is alcohol dat ook gewoon
Stuur me je 06 nummer in DM. Dan gaan we chillequote:Op woensdag 4 maart 2015 18:03 schreef Flippiee het volgende:
Nieuw topic en dan eigen naam TT
[..]
Zij wel een pic en ik niet?
[..]
[..]
Dat snap ik. Andere kant moet je maar geen chick kiezen die bier drinkt.
MWUUAAHHAHAHA ik wist dat je die afbeelding ging doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deze shit werkt nog steeds niet man
pixel is nu getraumatiseerdquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
MWUUAAHHAHAHA ik wist dat je die afbeelding ging doen
je standaard pi is soms verwarrendquote:
Neem mij een keer mee naar Ado.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur me je 06 nummer in DM. Dan gaan we chille
Ja je zegt nu wel stoer doen we! Maar zometeen DM ik echt mijn 06, lach je mij hard uit omdat je het te druk met je kind en vrouw gaat krijgen en zie ik nooit ado met jouquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja doen we! Stuur me dan die DM
wanhopiggggquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja doen we! Stuur me dan die DM
Dat is toch niet bestquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[ [url=
[..]
[img]https://www.sat4all.com/forums/uploads/monthly_10_2011/post-870-1318257850,5975.jpg]afbeelding[/url] ]
DOen we het voor mijn VRIENDIN dat kind eruit poeptquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja je zegt nu wel stoer doen we! Maar zometeen DM ik echt mijn 06, lach je mij hard uit omdat je het te druk met je kind en vrouw gaat krijgen en zie ik nooit ado met jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |