Ooit in het verleden heb ik eens gepost dat 1 enquête leuk is (vooral als dat van een medeforumgebruiker is, waar je dus al een band mee hebt omdat je elkaar vaker hebt zien posten), twee is ook nog leuk, bij 3 ga je denken "wanneer stopt het", maar daarna krijg je het gevoel van "volgens mij is FOK ergens als dumpplek voor enquêtes neergegooid".quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:31 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik wilde de respondenten extra motiveren om de vragenlijst in te vullen, vandaar dat ik dat met mijn begeleider heb afgesproken.
Ik heb ook al een flink aantal enquêtes ingevuld gedurende mijn studie. Voor sommigen is het misschien super irritant, begrijp ik, maar mijn onderzoek is niets waard zonder jullie.
Ik heb al eerder vermeld dat ik vaker op fok zit, meestal om de reacties te lezen. Ik ben al heel de dag aan het rondneuzen in topics, denk zeker dat ik vaker ga reageren.
Maar ik begrijp de irritatie wel, misschien sta ik ietwat te naïef in het leven, ik dacht dat mensen mij wel zouden helpen. Kleine moeite. Ik zou iig wel 10 minuten vrij kunnen maken als ik iemand kan helpen afstuderen.
Bedankt voor je uitgebreide post trouwens.
En die mening wordt zeker gewaardeerd! Zoals ik al zei, ik heb echt jaren als orderpicker gewerkt, met alle plezier.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:44 schreef frederik het volgende:
[..]
Ooit in het verleden heb ik eens gepost dat 1 enquête leuk is (vooral als dat van een medeforumgebruiker is, waar je dus al een band mee hebt omdat je elkaar vaker hebt zien posten), twee is ook nog leuk, bij 3 ga je denken "wanneer stopt het", maar daarna krijg je het gevoel van "volgens mij is FOK ergens als dumpplek voor enquêtes neergegooid".
Dat gevoel is natuurlijk niet positiever geworden als je bedenkt dat dat de insteek was van een post uit het verleden, en er sindsdien nog vele enquêtes langs geweest zijn. En dan willen de goedwillenden wel eens leiden onder de kwaadwillenden.
mening van een orderpicker/algemeen logistiek medewerker
Dankje!! Ik zal voortaan uitkijken met de Engelse termen, dat is me nu wel duidelijk geworden haha.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:54 schreef karton2 het volgende:
Ingevuld, succes met het afstuderen!
+ fatsoenlijke enquete
+ meeposten in het topic
- Engelse termen in de OP
Laat die Engelse termen gaan joh, kwaad is allang geschiet blijkbaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:58 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Dankje!! Ik zal voortaan uitkijken met de Engelse termen, dat is me nu wel duidelijk geworden haha.
Of weet je wat, ik ga mijn bericht gelijk even aanpassen!
Haha ja hands-on is het meest overschatte begrip ooit. Meeten kan je wel mee leven toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:04 schreef karton2 het volgende:
[..]
Laat die Engelse termen gaan joh, kwaad is allang geschiet blijkbaar.
Het doet mij denken aan die Engelse termen in de manager (mennezjur) wereld; hands-on, meeten, crunchen en al die andere onzin
Te vaak gehoord helaas, maar nu ga ik slapen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:09 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Haha ja hands-on is het meest overschatte begrip ooit. Meeten kan je wel mee leven toch?
discriminatiequote:Op woensdag 4 maart 2015 18:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Verdomme, word ik als vampier weer buitengesloten hoor..
Thnx!quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:06 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Ook maar ingevuld, boel 'weet niet' in moeten vullen. Succes ermee!
Oh, dat had je gewoon kunnen vragen, mijn kennis staat op een zeer laag pitje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:39 schreef Glucosamine het volgende:
[..]
Haha het is juist de bedoeling dat de test een totale score voor kennis van voeding (sorry, ik mag geen nutrition knowledge zeggen) bepaalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |