abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150302613
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:31 schreef Glucosamine het volgende:

[..]

Ja snap ik, ik wilde de respondenten extra motiveren om de vragenlijst in te vullen, vandaar dat ik dat met mijn begeleider heb afgesproken.
Ik heb ook al een flink aantal enquêtes ingevuld gedurende mijn studie. Voor sommigen is het misschien super irritant, begrijp ik, maar mijn onderzoek is niets waard zonder jullie.
Ik heb al eerder vermeld dat ik vaker op fok zit, meestal om de reacties te lezen. Ik ben al heel de dag aan het rondneuzen in topics, denk zeker dat ik vaker ga reageren.
Maar ik begrijp de irritatie wel, misschien sta ik ietwat te naïef in het leven, ik dacht dat mensen mij wel zouden helpen. Kleine moeite. Ik zou iig wel 10 minuten vrij kunnen maken als ik iemand kan helpen afstuderen.
Bedankt voor je uitgebreide post trouwens.
Ooit in het verleden heb ik eens gepost dat 1 enquête leuk is (vooral als dat van een medeforumgebruiker is, waar je dus al een band mee hebt omdat je elkaar vaker hebt zien posten), twee is ook nog leuk, bij 3 ga je denken "wanneer stopt het", maar daarna krijg je het gevoel van "volgens mij is FOK ergens als dumpplek voor enquêtes neergegooid".
Dat gevoel is natuurlijk niet positiever geworden als je bedenkt dat dat de insteek was van een post uit het verleden, en er sindsdien nog vele enquêtes langs geweest zijn. En dan willen de goedwillenden wel eens leiden onder de kwaadwillenden.
mening van een orderpicker/algemeen logistiek medewerker :)
pi_150302773
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:44 schreef frederik het volgende:

[..]

Ooit in het verleden heb ik eens gepost dat 1 enquête leuk is (vooral als dat van een medeforumgebruiker is, waar je dus al een band mee hebt omdat je elkaar vaker hebt zien posten), twee is ook nog leuk, bij 3 ga je denken "wanneer stopt het", maar daarna krijg je het gevoel van "volgens mij is FOK ergens als dumpplek voor enquêtes neergegooid".
Dat gevoel is natuurlijk niet positiever geworden als je bedenkt dat dat de insteek was van een post uit het verleden, en er sindsdien nog vele enquêtes langs geweest zijn. En dan willen de goedwillenden wel eens leiden onder de kwaadwillenden.
mening van een orderpicker/algemeen logistiek medewerker :)
En die mening wordt zeker gewaardeerd! Zoals ik al zei, ik heb echt jaren als orderpicker gewerkt, met alle plezier.
Ik snap het probleem heel goed, maarja, al die vijandigheid vond ik wat overtrokken.
pi_150302904
Ingevuld, succes met het afstuderen!

+ fatsoenlijke enquete
+ meeposten in het topic
- Engelse termen in de OP
pi_150303017
quote:
6s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:54 schreef karton2 het volgende:
Ingevuld, succes met het afstuderen!

+ fatsoenlijke enquete
+ meeposten in het topic
- Engelse termen in de OP
Dankje!! Ik zal voortaan uitkijken met de Engelse termen, dat is me nu wel duidelijk geworden haha.
Of weet je wat, ik ga mijn bericht gelijk even aanpassen!
pi_150303049
Frederik, ik kan niet antwoorden op je DM's. Ik doe dit straks als je klaar bent met de enquête, goed?
pi_150303087
geen punt
pi_150303175
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:58 schreef Glucosamine het volgende:

[..]

Dankje!! Ik zal voortaan uitkijken met de Engelse termen, dat is me nu wel duidelijk geworden haha.
Of weet je wat, ik ga mijn bericht gelijk even aanpassen!
Laat die Engelse termen gaan joh, kwaad is allang geschiet blijkbaar.
Het doet mij denken aan die Engelse termen in de manager (mennezjur) wereld; hands-on, meeten, crunchen en al die andere onzin :'(
pi_150303176
Frederik, bij de vraag over het zoutgehalte van producten gaat het om vlees dat nog niet bereid is. Scherp, had ik rekening mee moeten houden.
pi_150303297
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:04 schreef karton2 het volgende:

[..]

Laat die Engelse termen gaan joh, kwaad is allang geschiet blijkbaar.
Het doet mij denken aan die Engelse termen in de manager (mennezjur) wereld; hands-on, meeten, crunchen en al die andere onzin :'(
Haha ja hands-on is het meest overschatte begrip ooit. Meeten kan je wel mee leven toch?
pi_150303361
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:09 schreef Glucosamine het volgende:

[..]

Haha ja hands-on is het meest overschatte begrip ooit. Meeten kan je wel mee leven toch?
Te vaak gehoord helaas, maar nu ga ik slapen.
Houdoe!
pi_150303392
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Verdomme, word ik als vampier weer buitengesloten hoor.. ;(
discriminatie
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:06:09 #87
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_150309841
Ook maar ingevuld, boel 'weet niet' in moeten vullen. Succes ermee!
pi_150311350
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:06 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Ook maar ingevuld, boel 'weet niet' in moeten vullen. Succes ermee!
Thnx!
pi_150333344
Denken de waarheid op fok! te kunnen vinden :') _O-
pi_150334783
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:39 schreef Glucosamine het volgende:

[..]

Haha het is juist de bedoeling dat de test een totale score voor kennis van voeding (sorry, ik mag geen nutrition knowledge zeggen) bepaalt.
Oh, dat had je gewoon kunnen vragen, mijn kennis staat op een zeer laag pitje. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')