editquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:56 schreef fathank het volgende:
waarom zet je dan de link van ib00d in je op?
Suc6!quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
En dat bepaal jij
Vanaf nu bestellen we alles bij iBOOD.
wow je edit alle kanten opquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:58 schreef Byte_Me het volgende:
adviesprijzen zijn nooit realistisch... dat ligt niet aan iBood
1 van de puntenquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:58 schreef Byte_Me het volgende:
adviesprijzen zijn nooit realistisch... dat ligt niet aan iBood
De hunt is ook 1 grote oplichterij..quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:16 schreef muhahaha het volgende:
Al tijden niks meer besteld sinds de nieuwe layout, De aanbiedingen zijn geen aanbiedingen meer
iBOEIT het niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:21 schreef Elan het volgende:
Specifieke bedrijven zwartmaken gaat middels dit soort TT's tegen de policy in.
Verder onterechte klacht.
dacht dat jij niet kon fietsen, maar was in de war met werkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Echte bazen fietsen door en wind naar de winkel en betalen daar in keiharde euromunten.![]()
Suffe hipsters bestellen dingen online.
Klopt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
dacht dat jij niet kon fietsen, maar was in de war met werken
Stoer hoor geld uitgeven van je uikeringquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Echte bazen fietsen door en wind naar de winkel en betalen daar in keiharde euromunten.![]()
Ah dat is het, dan snap ik wel dat men zo op je haat. Je misbruik van de verzorgingsstaat en je pedoseksuele neigingen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt.
Ik kan hele afstanden fietsen, maar werken word ik depressief van.
Beter dan de zure rechtse knor uithangen die het aldoor heeft over 'de hardwerkende Nederlander' en 'zuurverdiende centen'.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Stoer hoor geld uitgeven van je uikering
Haten op is geen Nederlands en vrijwel niemand haat mij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah dat is het, dan snap ik wel dat men zo op je haat. Je misbruik van de verzorgingsstaat en je pedoseksuele neigingen.
fixed.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Echte bazen schooiers fietsen door weer en wind naar de winkel discountsuper/action/primark en betalen daar in keiharde euromunten.![]()
Ik bedoel maar....wat 'n kneus 1ste rang...quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
En dat bepaal jij
Vanaf nu bestellen we alles bij oplichters.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Begin januari wat besteld bij iScammers, zij adverteerden destijds met een levertermijn, ik mijn bestelling geplaatst, zij konden de levertijd niet nakomen (net als de vorige keren dat ik iets besteld had daar), bestelling geannuleerd, ik moet nu nog mijn geld krijgen..quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb daar ooit iets besteld waarvan een onderdeel al snel kapot ging en toen ik dit terugkoppelen aan ze stuurden ze mij door naar het bedrijf waar het vandaan kwam geloof ik. Of het normaal is of niet boeit mij geen reet maar sinds die tijd was ik er dus klaar mee.
Ook altijd 7 euro verzendkosten.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:56 schreef gianni61 het volgende:
al meerdere keren probleemloos bij gekocht
Niet als je het geen probleem vind als je het product pas 2 maanden later krijgt en als er dan wat met het product aan de hand is, suc6 met de strijd tegen iScammers!quote:
Echte bazen betalen niet met euro's.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Liechtensteinse Rappen dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:35 schreef vaduz het volgende:
Jammer dat die zo slecht internationaal geaccepteerd worden.
je bedoelt haatclub....quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Haten op is geen Nederlands en vrijwel niemand haat mij.
Ik heb een enorme fanclub hier op FOK!
was iedereen maar zo naïef, dan was de wereld een stuk beterquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb echt nauwelijks vijanden hier op FOK!, dus nee, je stelling is onjuist.
Gelukkig, dan geef ik het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
was iedereen maar zo naïef, dan was de wereld een stuk beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |