SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Dit. Daarom ben ik trouwens ook wat voorzichtiger met alcohol op bedrijfsborrels en dergelijke. Met vrienden en bekenden kan ik best een potje breken, maar ik neem niet het risico dat ik dingen zeg/doe in het bijzijn van collega's en leidinggevenden die achteraf tegen me kunnen werken. En ik heb wel wat voorbeelden gezien van mensen die te openhartig tegen hun baas werden met een slokkie opquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tis geen excuus sjon, wel een reden
Meestal is het eerst een rede, en gebruiken ze het daarna als excuus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tis geen excuus sjon, wel een reden
De laatste keer dat ik "vreemd ging" was ik 14. Toen kon ik drank nog niet als reden aandragen voor mijn escapadesquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Meestal is het eerst een rede, en gebruiken ze het daarna als excuus.
Ik ben wel eens dronken maar dat is nog nooit een reden geweest om vreemd te gaan. weet niet hoe dat bij jou zit.
kleine POTS was een player?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik "vreemd ging" was ik 14. Toen kon ik drank nog niet als reden aandragen voor mijn escapades
Ik ga niet vreemdquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Meestal is het eerst een rede, en gebruiken ze het daarna als excuus.
Ik ben wel eens dronken maar dat is nog nooit een reden geweest om vreemd te gaan. weet niet hoe dat bij jou zit.
ik 17 toen ik met mijn buurmeisje had gezoendquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik "vreemd ging" was ik 14. Toen kon ik drank nog niet als reden aandragen voor mijn escapades
Ja en zijn nichtje wilt nog steeds geen contact met hemquote:
Nee joh. Je kent dat wel: vriendinnetje thuis, met je ouders op de camping ergens in Frankrijk. Leuk buurmeisje in de caravan ernaast, beetje uitdagen en zoenen in het zwembad. En dan erna door je ouwelui wijs worden toegesproken dat je zo niet met meisjes omgaat. En ze achteraf gelijk moeten geven, en het vervolgens nooit meer doenquote:
Goede opvoeding en een wijze levenslesquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee joh. Je kent dat wel: vriendinnetje thuis, met je ouders op de camping ergens in Frankrijk. Leuk buurmeisje in de caravan ernaast, beetje uitdagen en zoenen in het zwembad. En dan later door je ouwelui wijs worden toegesproken dat je zo niet met meisjes omgaat. En ze achteraf gelijk moeten geven, en het vervolgens nooit meer doen
ssst.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en zijn nichtje wilt nog steeds geen contact met hem
Zo is het. Ik weet niet eens zeker of ik wel 14 was (het kan ook 13 ofzo zijn geweest), maar die les heb ik goed in mijn oren geknooptquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede opvoeding en een wijze levensles
Toen is hij overgestapt op vrouwen ipv meisjes, daarmee mocht het blijkbaar welquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede opvoeding en een wijze levensles
Spreek voor jezelf Sjon.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Toen is hij overgestapt op vrouwen ipv meisjes, daarmee mocht het blijkbaar wel
ja, als er iemand is om het aan te nemen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:56 schreef RijstbaI het volgende:
Als je op maandag iets (per aangetekende post) verzend zou het vandaag toch wel aan moeten komen?
Ho Ho Ho ik ben na mijn 18e nog nooit vreemd geweestquote:
iedere dag in je leven johquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ho Ho Ho ik ben na mijn 18e nog nooit vreemd geweest
Als er op dat moment niemand thuis was gooien ze toch altijd een briefje in de bus? Of is dat alleen bij pakkettenquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja, als er iemand is om het aan te nemen.
Je bent 19 manquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ho Ho Ho ik ben na mijn 18e nog nooit vreemd geweest
Volgens mij wel notificatie ja, maar weet ik niet zeker. Moet haast wel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:59 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Als er op dat moment niemand thuis was gooien ze toch altijd een briefje in de bus? Of is dat alleen bij pakketten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |