Sprak vannacht een meisje aan in de kroeg, een van de eerste dingen die ze zei was: ik woon in Amsterdamquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:55 schreef Saisai het volgende:
Wat zijn Amsterdammers ontzettend onbeschoft en ongemanierd vergeleken met Groningers
Kunnen alle Groningers niet gewoon in Amsterdam komen wonen om de boel op te vrolijken?

En gehosseld?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Sprak vannacht een meisje aan in de kroeg, een van de eerste dingen die ze zei was: ik woon in Amsterdam

Neequote:

Je hoeft er niet te wonen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:55 schreef Saisai het volgende:
Wat zijn Amsterdammers ontzettend onbeschoft en ongemanierd vergeleken met Groningers
Kunnen alle Groningers niet gewoon in Amsterdam komen wonen om de boel op te vrolijken?

Wat een onzin.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:55 schreef Saisai het volgende:

Penis in haar moutharea gestopt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Sprak vannacht een meisje aan in de kroeg, een van de eerste dingen die ze zei was: ik woon in Amsterdam

Foebel is voor tokkies.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:11 schreef Ruif het volgende:
Groningers!
Ik wil eigenlijk even tafelvoetballen met een gezellig persoon in de Vera. Mijn vrienden en vriendinnen hebben daar helaas niet altijd zin in. Ik snap dat niet, tafelvoetballen is zowel interactief als sfeerverhogend. Dus wie wil binnenkort even afspreken?

Hell yeah!, tafelvoetbal is awesome. Doe het nog af en toe in de Streetlife, als ik anderen er voor kan porren. Ik wist helegaar niet dat ze tafelvoetbaltafels in de vera hebben. Ik vind 1v1 trouwens niet zo tof, gewoon met z'n vieren is het leukst.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:11 schreef Ruif het volgende:
Groningers!
Ik wil eigenlijk even tafelvoetballen met een gezellig persoon in de Vera. Mijn vrienden en vriendinnen hebben daar helaas niet altijd zin in. Ik snap dat niet, tafelvoetballen is zowel interactief als sfeerverhogend. Dus wie wil binnenkort even afspreken?

Hangt er maar net vanaf hoe je dat ziet en wie je treft. Wel merk ik dat in Amsterdam wat meer op mezelf ben. Komt waarschijnlijk door de drukte en de hoeveelheid toeristen. Vind het allebei leuke stedenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:55 schreef Saisai het volgende:

quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:31 schreef yosander het volgende:
[..]

Ach ja, voor mij was op fietsafstand van werk een vereiste. Het bedrag dat aan huur betaal zou ik anders dubbel en dwars kwijt zijn aan het OV dus dat was een makkelijke keuze voor mij. Ben wel goed terecht gekomen maar moeilijk was het allemaal wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:40 schreef 2dope het volgende:
Zo vaak gezien dat mensen koste wat kost in A'dam moesten wonen omdat het cool is, en dan tegen de hoofdprijs in een pauperhutje van 9m² belanden of ergens in een kutwijk in Noord. Maar hey, je woont wel in Amsterdam!
Heerlijke stad om in te vertoeven hoor, daar niet van, maar door sommigen wel erg overgewaardeerd.

Amsterdam zuidoostquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:23 schreef Saisai het volgende:
Ik weiger ook om in een bezemkast te wonen voor de hoofdprijs. Ik woon dan ook op een steenworp afstand van mijn werk in Zuidoost in een appartement van 100m2.
Aangezien er nog steeds geen werk is in Groningen, denk ik dat het volgende station Haarlem gaat worden.

Want? Enig idee hoe groot zuidoost is?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:32 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ach ja, voor mij was op fietsafstand van werk een vereiste. Het bedrag dat aan huur betaal zou ik anders dubbel en dwars kwijt zijn aan het OV dus dat was een makkelijke keuze voor mij. Ben wel goed terecht gekomen maar moeilijk was het allemaal wel.
Of ik het nu weer zou doen? Ik denk het niet. Een leuk plekje vinden is lastig en volgens mij is iets huren ook 10% duurder geworden
Kopen is toch beter.
[..]
Amsterdam zuidoost
Mij niet gezien.

Ja, ik weet prima hoe groot het isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
Want? Enig idee hoe groot zuidoost is?

en waarom "mij niet gezien"?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja, ik weet prima hoe groot het is
Qua locatie was het een beetje slecht gelegen voor mij.

Gaan we daarna wel studentes hosselen dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:11 schreef Ruif het volgende:
Groningers!

Al een huis op het oog, koorts?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gaan we daarna wel studentes hosselen dan?

Wil je dan wel tyfusgehandicapte roepen?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:21 schreef nietzman het volgende:
Ik liep, hij fietste. Met een noodgang. Samen met die andere 'tard achterop. Volgende keer scheld ik wel achter 'm aan.

One luffquote:Op maandag 23 maart 2015 11:21 schreef nietzman het volgende:
Is wel het minste wat ik voor jullie kan doen.
En er zal maar net een man in een rolstoel aan de andere kant van de weg staanquote:Op maandag 23 maart 2015 11:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wil je dan wel tyfusgehandicapte roepen?

Ik zou een bezemsteel tussen zijn spaken rammenquote:Op maandag 23 maart 2015 11:21 schreef nietzman het volgende:
Ik liep, hij fietste. Met een noodgang. Samen met die andere 'tard achterop. Volgende keer scheld ik wel achter 'm aan.

Mooi huisje. Jammer van de locatie. Zuiderweg 191 staat ook te koop. Weet niet of die op Funda staat.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooh.
Beetje oppknappen: http://www.funda.nl/koop/groningen/huis-48308225-zuiderweg-16/

Staat ook op Fundaquote:Op maandag 23 maart 2015 18:03 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Mooi huisje. Jammer van de locatie. Zuiderweg 191 staat ook te koop. Weet niet of die op Funda staat.
 !
 !

Ddenk dat hij deze bedoelt: http://www.funda.nl/koop/groningen/huis-48303735-zuiderweg-199/quote:

Ohja, sorry. Verkeerde huisnummerquote:Op maandag 23 maart 2015 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ddenk dat hij deze bedoelt: http://www.funda.nl/koop/groningen/huis-48303735-zuiderweg-199/
 199 idd.
 199 idd.

Staat best een goede tafel bij de Vera, al is het bij de Streetlife ook wel leuk. Ik vind 2v2 ook het mooist:Dquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hell yeah!, tafelvoetbal is awesome. Doe het nog af en toe in de Streetlife, als ik anderen er voor kan porren. Ik wist helegaar niet dat ze tafelvoetbaltafels in de vera hebben. Ik vind 1v1 trouwens niet zo tof, gewoon met z'n vieren is het leukst.

Ik kan soms wel een wingman gebruikenquote:Op zondag 22 maart 2015 11:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gaan we daarna wel studentes hosselen dan?

quote:

Ik moet hem nog tegenkomen. Gaat nog leuk worden dan!!
 Ik moet hem nog tegenkomen. Gaat nog leuk worden dan!!Dat is al gedaan.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wil je dan wel tyfusgehandicapte roepen?

quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hell yeah!, tafelvoetbal is awesome. Doe het nog af en toe in de Streetlife, als ik anderen er voor kan porren. Ik wist helegaar niet dat ze tafelvoetbaltafels in de vera hebben. Ik vind 1v1 trouwens niet zo tof, gewoon met z'n vieren is het leukst.
Nou nog één en we kunnenquote:

Amsterdamquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik woon er omdat hier wél werk is. Ik moet toch m'n bammetjes kunnen kopen.

Alsof je chicks kunt hosselenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon doen, help ik je wel met chick hosselen

Ik kan alles jonguhquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:36 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Alsof je chicks kunt hosselen

Is het een wedstrijd?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:17 schreef Etsu het volgende:
Nog deelnemers aan het Bierfestival in Groningen over 2 weken?

Ik ga op 10 april. Hou van bier, dus lijkt me een goeie plek voor het uitoefenen van mijn weekendhobby.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:17 schreef Etsu het volgende:
Nog deelnemers aan het Bierfestival in Groningen over 2 weken?

Ik ook 10 april.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:03 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik ga op 10 april. Hou van bier, dus lijkt me een goeie plek voor het uitoefenen van mijn weekendhobby.

Er is minimaal één (serieus) ongeluk per week daar.
 Er is minimaal één (serieus) ongeluk per week daar.  

Man man man kwam amper vooruit vanmorgenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:33 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen de horror storm des doods overleefd?

Ik had toen de storm op haar hoogtepunt was weinig moeite om de halve stad te doorkruisen. Enige oppassen was rond gebouwen waar plots de wind achter vandaan kon komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Man man man kwam amper vooruit vanmorgen

Ziekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:18 schreef nikky het volgende:
[ afbeelding ]
Cascadeplein. Muurtje hield het niet meer.

Sjezus. En dan de camera wegdraaien zodra er wat gebeurt...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:37 schreef Baran09 het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=147222
Ook niet niets...

Hier in de tuin 4 tuinstoelen...daarna opgevouwen en weer onder de tafel gelegdquote:

Vond het meevallen eigenlijk met autorijden. Onze auto vangt wel redelijk wat wind, maar tijdens het rijden geen last gehad. Juist bij het stil staan voelde ik de wind.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Was al lastig genoeg gisteren. Beide handen aan het stuur en dan vlieg je nog elke kant op.

Jeetje. Klein 'voordeel' is wel dat niet het halve land plat ligt.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:25 schreef Lienekien het volgende:
Hebben jullie ook meegekregen dat er gisteren én vandaag iemand onder de trein is gekomen tussen Groningen en Groningen-Noord? Ter hoogte van waar Sarasi woont, volgens mij.
Ik vind het maar tragisch. Want daar is toch geen overgang, dus het moet wel opzet zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |