Ratten zijn hetquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of wordt ze compleet afgesloten:"Mevrouw heeft zelf aangegeven geen pakket meer van ons af te willen nemen volgens onze administratie.".
Nou ja, dan ga ik gewoon naar een anderquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of wordt ze compleet afgesloten:"Mevrouw heeft zelf aangegeven geen pakket meer van ons af te willen nemen volgens onze administratie.".
"U staat op de zwarte lijst, blijkbaar hebt u bij UPC een pakketupgrade gedaan en daar niet voor betaald, wanbetalers sluiten we niet aan *klik*." .quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, dan ga ik gewoon naar een ander
Hitsige donderstenen dat het zijn!quote:
He fucks anything that moves. When he comes to my house the fish stop swimming.quote:
Oh myquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
He fucks anything that moves. When he comes to my house the fish stop swimming.
Verstandige beesten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sushi time!!!quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En volgende week 4 dagen weekend.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Bijna weekend! Mag ook wel weer na wel twee dagen werken.
Ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
De Holodomor heb ik gewoon gehad tijdens geschiedenis. Misschien is het per school dan anders?
Checkquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden het bij geschiedenis grotendeels over politiek
Ik had er een keer over gelezen in een boek over de Rostov Ripperquote:
Ziek?quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:57 schreef Samzz het volgende:
Yes, lichtvlekjes voor m'n ogen aan het dansen.
Wat ben je nu aan het lezen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er een keer over gelezen in een boek over de Rostov Ripper![]()
Lezen is leerzaamIk ben nu ook weer zo'n prettig boek aan het lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik ook niet. Maar ik heb dan ook zo min mogelijk geschiedenis gevolgd en bij de lessen die ik toch moest volgen zo slecht mogelijk opgelet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |