Ik moet nog steeds Better Call Saul kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:21 schreef Divje het volgende:
Nee hoor
Nog steeds niet begonnen met DB Xenoverse.Afgelopen uren alleen maar streams en filmpjes gekeken van City Skylines. NERD. Heerlijk.
Scrummie! Wat verwacht jij de rest van het seizoen van LexGod ImmersGenot?
Wauw, ernstig!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds Better Call Saul kijken. En The Shining
. En nog zoveel meer. City Skylines zag er wel interessant uit ja, beetje Sim City maar dan beter toch?
En van Lex verwacht ik, zoals iedereen inmiddels mag ik hopen, he-le-maal niets. Die gozer kan er geen tyfus van. Van de rest verwacht ik overigens ook niets meer. Seizoen gaat als nachtkaars uit (is al eigenlijk), Rutten stopt nog voor 't einde, en we eindigen als 4e of 5e, spelen playoffs en gaan er daar ook gigantisch hard af, zoals gewoonlijk. Nu al zin in komend seizoen
Haha, nee idd. Geen tijdquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Wauw, ernstig!En daar heb je nu helemaal geen tijd voor
Skylines lijkt zoveel beter dan Simcity te wordenben seriously hyped.
Zoals je het nu beschrijft, besef ik pas wat voor deceptie dit seizoen lijkt te worden
Voor Macquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, nee idd. Geen tijd. Maar komt wel weer.
Ga het eens uit checken, klinkt wel goed. Vond Sim City vroeger baas. Maar mijn Macbook trekt Skylines vast niet.
En ja, maar misschien ben ik te negatief. Azijnzeikerd ik.
Ik heb:quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor Mac
Minimum:
Operating System: OS X 10.10 OS X 10.9 OS X 10.9 (64-bit)
Processor: Intel Core 2 Duo, 3.0GHz / AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz
RAM: 4GB
Graphics Card: nVIDIA GeForce GTX 260 512 MB / ATI Radeon HD 5670 512 MB
Hard Drive: 4 GB
Does not support Intel Integrated Graphics Card
Recommended:
Operating System: OS X 10.10 OS X 10.9 OS X 10.9 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-3470, 3.20GHz / AMD FX-6300, 3.5Ghz
RAM: 6GB
Graphics Card: nVIDIA GeForce GTX 660 2 GB / AMD Radeon HD 7870 2 GB
Hard Drive: 4 GB
Does not support Intel Integrated Graphics Card
Opzich vallen de eisen wel mee volgens mij..
Beetje negatief wel hoor! Misschien komt alles nog goed.
Hmm, als dat integrated graphics is wordt 't moeilijk volgens mijquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb:
2,4 GHz Intel Core i5
8 GB 1600 MHz DDR3
Video: Intel Iris 1536 MB
Wel SSD schijf, misschien dat dat nog iets helpt ;P
Zal 'm wel niet worden dus
sowieso, maar jullie praten altijd zo slecht over mij. Alsof ik een enge meesteres ben.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sowieso, maar jullie praten altijd zo slecht over mij. Alsof ik een enge meesteres ben.
ben een lieve
Waar praten wij slecht over jou dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sowieso, maar jullie praten altijd zo slecht over mij. Alsof ik een enge meesteres ben.
ben een lieve
gekkigheid eyquote:
jullie zeiden: denken dat wij naar 020 komenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar praten wij slecht over jou dan?
En je bent lief ja. En meesteres. Whip whip.
Die 2 dingen zei ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gekkigheid ey
[..]
jullie zeiden: denken dat wij naar 020 komenen dat ik bang ben en nog wat dingen in de laatste posts uit dat vorige topic
Je hebt gelijk. Sorry.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jullie zeiden: denken dat wij naar 020 komenen dat ik bang ben en nog wat dingen in de laatste posts uit dat vorige topic
Nee hoor. Doe ik nooit , en heb ik ook niemand anders zien doenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben een lieve
Dat spelletje neem ik niet zo serieus.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaat het nu wat beter met je gevoelige tanden Inso?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat spelletje neem ik niet zo serieus.
Ja, alleen van voortand nog beetje last maar kiezen niet meer gelukkig. Dus kan weer kauwenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat het nu wat beter met je gevoelige tanden Inso?
Dat is fijn. Dus het wordt beetje bij beetje beterquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, alleen van voortand nog beetje last maar kiezen niet meer gelukkig. Dus kan weer kauwen
trusten laviequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
Ik duik ook mijn bedje in. Drukke dag. Moe.
Truste liefies
neequote:Op woensdag 4 maart 2015 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je het eng?
Word je opgenomen en hoe lang?
Weet je al voor wat voor soort medicijn het is?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
en ja eerst inschrijven dan he
even overleggen of ik vijf dagen mag missen van school
zal wel niet
maar ja
was iets met chronische afwijkingen ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je al voor wat voor soort medicijn het is?
Dus dan ga jij alle bijverschijnselen aan den lijve ondervinden. Tenminste, de bijverschijnselen op heel korte termijn, want maar 5 dagen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was iets met chronische afwijkingen ofzo
quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus dan ga jij alle bijverschijnselen aan den lijve ondervinden. Tenminste, de bijverschijnselen op heel korte termijn, want maar 5 dagen.
Heb ik ook ooit over na zitten denken om dat te doen, wel lekker geld ja. Maar screenings zijn bijzonder streng dacht ik. Moest rookvrij zijn bijv. en dat was geen optiequote:
heb er een gevonden dat je iets te dik mag zijnquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit over na zitten denken om dat te doen, wel lekker geld ja. Maar screenings zijn bijzonder streng dacht ik. Moest rookvrij zijn bijv. en dat was geen optie
Ah kijk. Ik zeg doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb er een gevonden dat je iets te dik mag zijn
en een lichte roker
ja kan mij ook wel ziek melden maar geen zin in gedoequote:Op woensdag 4 maart 2015 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah kijk. Ik zeg doen. Mits je dat met school kan fixen inderdaad.
snap ik idd. gewoon fair spelen, moet je geen gezeur om krijgen idd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja kan mij ook wel ziek melden maar geen zin in gedoe
snap je
weet alleen niet of ik moet mailen of persoonlijk vragenquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
snap ik idd. gewoon fair spelen, moet je geen gezeur om krijgen idd.
mooiste is dat het in je vakantie periode valt.
persoonlijk vragen, komt beter overquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet alleen niet of ik moet mailen of persoonlijk vragen
me racist no no you racistquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
u must b racist y i dun no pls help kthxbaittyl
u wot mate?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
u must b racist y i dun no pls help kthxbaittyl
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:33 schreef theguyver het volgende:
Nou Ouder avondje zit er op, heel veel positieve reacties
Wat ist?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een gekheid. Echt wat een grap. SJONGEJONGEJONGE. Manmanman. GEK-KEN-HUIS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou 'm weg doen. Ik geloof dat jij een negatieve straling uitzend op dat ding. Echt, ik meen het uit de grond van mijn hart, ik heb nog nooit een bluescreen gezien, en ik ken echt heel veel mensen met iPhones die allemaal naar mij komen als ze problemen hebben; nog nooit met bluescreens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je mijn iPhone?
Wederom een bluescreen mogen aanschouwen een uur geleden
Ik wil hem ook niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou 'm weg doen. Ik geloof dat jij een negatieve straling uitzend op dat ding. Echt, ik meen het uit de grond van mijn hart, ik heb nog nooit een bluescreen gezien, en ik ken echt heel veel mensen met iPhones die allemaal naar mij komen als ze problemen hebben; nog nooit met bluescreens.
Je moet ademhalen.. al geweest?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ijskoud. Stomme wind. Moet zo ook nog hardlopen in die wind
Goed zo! Toch altijd spannend, wat zullenze zeggen e.d.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:33 schreef theguyver het volgende:
Nou Ouder avondje zit er op, heel veel positieve reacties
heb dm gestuurdquote:
Ghe he.. ik wil ook zo vaak iets zeggen en dan toch maar niet ivm zulke praktijkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb dm gestuurd
ik zie die mensen er nog wel voor aan om hele web uit te pluizen
krijg je ervan als je rare dingen doet met informatie van anderenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb dm gestuurd
ik zie die mensen er nog wel voor aan om hele web uit te pluizen
heb ik nog nooit gedaan andersquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
krijg je ervan als je rare dingen doet met informatie van anderen
LAVGODINquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi schatten , sorry , zo druk geweest vandaag
Ik jou ook en allemaal, maar het is zo druk op alle topics. Heb amper tijd voor jullie over, maar ik beloof dat ik morgen gewoon tijd voor mijn schatten hier maak. Want jullie zijn de bestequote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik jou ook en allemaal, maar het is zo druk op alle topics. Heb amper tijd voor jullie over, maar ik beloof dat ik morgen gewoon tijd voor mijn schatten hier maak. Want jullie zijn de beste
als ze er over door blijft zeuren maak ik er een poster van denk ikquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:27 schreef Scrummie het volgende:
jongens & meisjes, we gaan het toch niet weer over die foto hebben he?
maar er moet geen nieuwe mod bijquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik jou ook en allemaal, maar het is zo druk op alle topics. Heb amper tijd voor jullie over, maar ik beloof dat ik morgen gewoon tijd voor mijn schatten hier maak. Want jullie zijn de beste
waar ga je ophangen danquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ze er over door blijft zeuren maak ik er een poster van denk ik
op dannys voordeurquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar ga je ophangen dan
Laat me zeuren ik ben een zeikwijf
moet ej wel een aluhoedje op mn hoofd shoppenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
op dannys voordeur
en dan
hier hangt de nieuwe BNW mod!!!!
Een link naar een foto van mij in een quote die tjacka hier groot geplaatst heeft, boefje dat het isquote:
DAT IS NIET WAARquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van KB een tijdje terug die Tjacka hier plaatste.
IK PLAATSTE DE FUCKING LINK IN FUCKING QUOTETAGSquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DAT IS NIET WAAR
ze plaatstte hem eerst zelf
Ah, dat maakt wel verschil.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
DAT IS NIET WAAR
ze plaatstte hem eerst zelf
Je bent een mooie meid, je hebt niets om je voor te schamen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Let op de details ja, dat is het verschilanders had ik niet zo zitten zeuren erover.
Ik kan dit beamen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent een mooie meid, je hebt niets om je voor te schamen.
Maar het ging me om het principe gewoon.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent een mooie meid, je hebt niets om je voor te schamen.
Wat is schitterendquote:
En dat is het voornaamste . We zijn er uitquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar het ging me om het principe gewoon.Maar goed, ik heb hem wel vergeven enzo.
je bent zelf mooi.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat is het voornaamste . We zijn er uit
IK ZEI ALLEEN DAT IK ER AANTREKKELIJK VONDquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK PLAATSTE DE FUCKING LINK IN FUCKING QUOTETAGS
dus
ik heb het zelf verwijderdquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]gelukkig wel, dankzij Fogel zijn adequate ingrijpen
IK HOU NIET VAN SARCASME JAquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
IK ZEI ALLEEN DAT IK ER AANTREKKELIJK VOND
wist ik veel dat jij dat was
OKE DAN NU SERIEUSquote:
je kon je niet in zo'n korte tijd en aftrekken en de foto hier plaatsen dus dat lijkt me sterk en onwaarrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
OKE DAN NU SERIEUS
IK HEB MIJ ER DRIE KEER OP AFGETROKKEN
toen ging ik maar even compliment geven
toen werd jij boos
omdat jij het was
dat wist ik niet
toen deed fogel vet debiel
toen werd het grappig
en ging ik beetje trollen
toen was jij echt boos
toen wou ik weer goed maken
en nu is het weer goed
maar soms als jij labiel wordt stel je weer aan
ik ben net uit de puberteit hequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je kon je niet in zo'n korte tijd en aftrekken en de foto hier plaatsen dus dat lijkt me sterk en onwaarrrrrrrrrrrrr
en ja laat me soms boos zijn
ben niet labiel
okdoei
ok ik ben jaloers nooit meegemaakt sowieso maar goed ik heb dan ook geen piemelquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben net uit de puberteit he
kan vrij snel hoor
lachend op een berg om kijktquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok ik ben jaloers nooit meegemaakt sowieso maar goed ik heb dan ook geen piemel
Je hebt net werk en nu alweer opzoek naar wat erbij? Goed bezig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet alleen wel dat baantje hebben div
nee naar wat betersquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt net werk en nu alweer opzoek naar wat erbij? Goed bezig.
juist nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh, je bent zo'n solicitatiebeest aan het worden?
Dan snap ik niet dat je direct al op zoek gaat naar wat betersquote:
nouquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je direct al op zoek gaat naar wat beters
Ja, ik mis B.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Smeerpijperij
Waar is B. als je hem nodig hebt?
Oja natuurlijk. Je mag natuurlijk niet missen hoe Ajax na een overwinning op PSV weer compleet in kakt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou
heb nu baantje gevonden
wat goed betaald
en leuk werk is
en ZONDAG WEER NAAR AJAX
hou je bekquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja natuurlijk. Je mag natuurlijk niet missen hoe Ajax na een overwinning op PSV weer compleet in kakt.
En Schommelstoel is al het voetbalgelul zo zat dattie weg blijftquote:
quote:
echtquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:29 schreef Divje het volgende:
[..]
En Schommelstoel is al het voetbalgelul zo zat dattie weg blijft
Geen idee eigenlijk.quote:
fnood? is dat net zoiets als fside?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:30 schreef Tjacka het volgende:
fnood kan niet inkakken
want dat is hun normale niveau
haha
fshitequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.Zoiets ving ik op hier..
[..]
fnood? is dat net zoiets als fside?
doag doag xquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga zo slapen liefies.
Niet vechten hoor. Weest lief voor elkaar
Slaap lekker Lavquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga zo slapen liefies.
Niet vechten hoor. Weest lief voor elkaar
is gwn menselijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Smeerpijperij
Waar is B. als je hem nodig hebt?
y so serious?quote:
Geen idee.quote:
Ah, k.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ze is schattiger dan Dakota Skye, waar ik naar opzoek was.
sowieso gaan danquote:
zeker waarquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso gaan dan
normaal gesproken vermaak je je in elke stad wel toch
Roemeni is wel nog echte derdewereld in vergelijking met polen bijv.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeker waar
maja in luik ofzo wordt wel lastiger hoor
maar daar is eten enzo volgens mij wel echt nog goedkoop
He?quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De wereld heeft mij failliet verklaardddd
Ramses!quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De wereld heeft mij failliet verklaardddd
quote:
Zeker zeker. Ik kan er ook figuurtjes mee maken. En zagen met opzetstukje. En als ik honger heb kan ik er een eitje mee bakken als 't heet genoeg is.quote:
een smartdick zogezegdquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker zeker. Ik kan er ook figuurtjes mee maken. En zagen met opzetstukje. En als ik honger heb kan ik er een eitje mee bakken als 't heet genoeg is.
de lappquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies! Heb ook een app ervoor. Kan ik 'm op afstand bedienen enzo, mega handig.
Sure.. het is geen barbapapa he.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat je ermee doet is toch het belangrijkst en dan bedoel ik geen eitje bakken
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh barbapapa wat doe je nu?!
😂😩quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat weet je best. Zegt ie dan. Ja
*pets*
Zie dm.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
😂😩
Die scrums toch he! Boefje is het.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
😂😩
Die scrums toch he! Boefje is het.
[..]
Zie dm.
Verrassingenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Waar jij denkt aan een seksuele handeling was *pets* het geluid van een eitje dat kapot geslagen werd.![]()
Vol verassingen die man
Paniclogquote:
Terecht, ik ben er nog steeds stil vanquote:
Nee hoor, is menselijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verrassingen
ik ben een vies meisje zeker omdat ik aan seksuele handelingen dacht
[..]
Paniclog
[..]
Terecht, ik ben er nog steeds stil van
Ja hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Scrummie wil je een sexy foto zien van mij?
Vandaag bij de starbucks geweest, zag alleen caramel macchiato en geen latte macchiato.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ontken altijd alles, dus nu ook
Wat raarquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vandaag bij de starbucks geweest, zag alleen caramel macchiato en geen latte macchiato.Dus toen gewoon de chocolademelk gehaald #geenkapsones
Gelukkig wel. Ben zo aan het weekend toe.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt bizar he. Poef poef vrijdag is het alweer.
He Lav!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ben zo aan het weekend toe.
Hoi luitjes
Verheug me nu al!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He Lav!
Heh, jij zit vanavond lekker met een glas wijn in je heerlijke bank te lachen om Derksen & co
(en dan ben ik nog aan het werk denk ik)
Zeker zeker! Vanavond eerst hapje eten ergens, dan naar huis overwerken, en als dat klaar is VI tijdquote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verheug me nu al!
En voor jou is het uitgestelde vreugde
Wie schuift er aan vanavond?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker zeker! Vanavond eerst hapje eten ergens, dan naar huis overwerken, en als dat klaar is VI tijd
Guyvie!quote:
Nou kan het er nog zo leip uit zien de gameplay is toch waar het om draait.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Guyvie!
Xenoverse is best geinig, en dat komt puur omdat het DBZ is. Gameplay is ruk, verhaal is ruk maar die graphicsen de gevechten zijn opzich wel leuk om te doen.
Ga me nu aanmelden als Game Reviewer bij FOK!
Next game: Professional Lumberjack
inb4 Tjacka die dit eng vindt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou kan het er nog zo leip uit zien de gameplay is toch waar het om draait.
Zie beyond 2 souls prachtige game, maar eerlijk gezegd heeft die game eigenlijk geen gameplay, alleen een goed verhaal en mooie graphics!
goeie gameplay gaat bij mij boven alles.
Games die ik nog steeds veel speel door de goeie gameplay!
Close combat 5 tegen maatje van mij in almere ben nu al 2 jaar bezig tegen hem een campain aan het uitvechten zeker 80 uur al mee bezig ( beide mee gedaan aan nl kampioenschap in 2000 ik nr 5 hij nr 3 )
momenteel de statistieken in de game.
Matrix (allies) vs guyvie (axis)
de verliezen van matrix
6 divisies volledig vernietigd
137 tanks
112 kanonnen
78.000 manschappen gewond
32.000 manschappen gesneuveld
Mijn verliezen.
7 divisies
81 tanks
147 kanonnen
67.000 manschappen gewond
29.000 manschappen gesneuveld
gebied Normandi
Major victorie axis
58 dagen
van de 20 maps zijn 11 in handen van axis 6 in handen allies 3 in word om gevochten.
andere games.
red alert 2
mario kart ( duh)
wii sports
starcraft
unreal tournament 1
counterstrike
day of defeat
Openttd (transport tycoon)
Perfect world
civilization 3( speel tegen een vriendin en nu al 40 uur bezig online)
nou denk je Nou guyvie is echt hardcore gamer, guyvie heeft maar 4 uur slaap nodig dus gamed veel snacht als mevr ligt te slapen, en denk dat ik in totaal maar 5 uur in de week daadwerkelijk game!
Zeer lastige game zeer realistisch neer gezet het is niet zo dat je een mapje zo 123 veroverd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
inb4 Tjacka die dit eng vindt.
Wat een lijstzou je wel denken dat je vaker gamed idd
Vroeg ook heel vaak Unreal Tournament en CS gespeelden Red Alert natuurlijk. Transport Tycoon op een superoude computer
Heb nog nooit (shame on me!) van Close Combat gehoordeven wat filmpjes kijken op YT, screens zien er wel leuk uit. Doet me denken aan Commandos maar heb het idee dat het completely different is
Xenoverse is eigenlijk alleen leuk om de gevechten en de graphics. Voor de rest is het zaadMaar puur uit nostalgie (Dragonball
) blijf ik spelen.
Tot Dying Light weer om het hoekje loert met zo'n typische KB-blik, en ik weer overga tot het kapot schoppen van zombies
Woow da's niks voor mij dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zeer lastige game zeer realistisch neer gezet het is niet zo dat je een mapje zo 123 veroverd.
je moet echt op alles letten munitie strategisch plaatsen terrein heuveltjes bosjes huisjes je kan natuurlijk nooit altijd rechtdoor schieten top downview
mannetjes kunnen in paniek raken weg rennen overgeven, als je command groepje weg is dan kan het zijn dat er paniek ontstaat, moraal , je ziet de tegenstander niet direct vaak pas op laatste moment dus sneaken is must, hinderlagen aanleggen flanken juiste mannetjes in begin indelen, een dag mannetjes kunnen zijn lang niet altijd accuraat. gewond raken is vaak ook al uitgeschakelt, staakt het vuren afdwingen. etc etc etc .. weinig games hebben dat zo goed voor elkaar vandaar het ziet er niet zo leip uit maar de gameplay is uitgebreider dan je denkt. kampioenschap is niet zoals met warcraft 3 of red alert 2 starcraft mapje en klaar nee, sommige tegenstanders was ik weken mee bezig!
je mannetjes krijgen ook awards bijvoorbeeld heb 1 sniper met 113 kills op zijn naam en heeft een borst vol medailes als die dood zou gaan ben je m ook gewoon kwijt dus heeft als bijnaam Einwechsel-Batter ( pinch hitter in duits)
Dit kan gewoon op je tegenwoordige bak hoor!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Vroeg ook heel vaak Unreal Tournament en CS gespeelden Red Alert natuurlijk. Transport Tycoon op een superoude computer
Heb nog nooit (shame on me!) van Close Combat gehoordeven wat filmpjes kijken op YT, screens zien er wel leuk uit. Doet me denken aan Commandos maar heb het idee dat het completely different is
Xenoverse is eigenlijk alleen leuk om de gevechten en de graphics. Voor de rest is het zaadMaar puur uit nostalgie (Dragonball
) blijf ik spelen.
Tot Dying Light weer om het hoekje loert met zo'n typische KB-blik, en ik weer overga tot het kapot schoppen van zombies
Ja is het ook, en ja moet er zeker geduld voor hebben, je hebt in dat spel Echt het gevoel een generaal te zijn!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Woow da's niks voor mij dus.
Moet niet teveel nadenken bij games, raak dan gerriteerd. En het moet zeker niet te lang duren, geen geduld. Een paar weken met dezelfde tegenstander bezig zijn?pff.
Klinkt wel als een meesterlijke game
Ja weet het, doelde op vroeger, toen Transport Tycoon nog op zo'n kekke floppydisk stond en je die in je moderne 468 propte om te spelenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dit kan gewoon op je tegenwoordige bak hoor!
http://www.openttd.org/en/
Werkt prima, er is zelfs een versie voor op de telefoon of tablet maar die werkt nog niet zo soepel!
Dat is meer fantasy of niet? A la warcraft enzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja is het ook, en ja moet er zeker geduld voor hebben, je hebt in dat spel Echt het gevoel een generaal te zijn!
kan ik maar weinig zeggen over veel games, btw andere tip voor interessante strategie game, is Myth 1 2 of 3 van Bungie makers van Halo!
wat snellere gameplay maar je moet heeeeel erg goeie strategie hebben! en je moet het doen met de mannetjes waar je mee start!
jup strategie fantasie met mooi verhaal wist ook niet dat er zelfs nog kampioenschappen tegenwoordig worden gespeeld daar in de eerste game stamt uit 1996 als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja weet het, doelde op vroeger, toen Transport Tycoon nog op zo'n kekke floppydisk stond en je die in je moderne 468 propte om te spelen
Heb nu geen geduld meer voor dit spelletjeWel voor city-builders, helemaal hyped om Cities Skylines hier
[..]
Dat is meer fantasy of niet? A la warcraft enzo?
Geen tijd om te zoeken. Ik hoop op Boskamp.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee! Kan het ook nergens vinden.
Shogun was altijd leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup strategie fantasie met mooi verhaal wist ook niet dat er zelfs nog kampioenschappen tegenwoordig worden gespeeld daar in de eerste game stamt uit 1996 als ik me niet vergis.
beetje voorganger van shogun total war 2!
Heerlijk die oude retro games!mja tegenwoordig amper meer de tijd voor!
daarom en als die nieuwe tja, ook al ben ik best wel dbz fan, dan begin ik er al niet aan!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Shogun was altijd leuk om naar te kijkennet zoals Europa Universalis leuk is om naar te kijken. Om te spelen vind ik het echt ruk
Sommige games blijven altijd gespeeld worden, maakt niet uit hoe oud ze zijn. Pure kwaliteitmooi is dat.
Kan Xenoverse niet vergelijken met eerder DBZ games daar ik die amper gespeeld hebquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
daarom en als die nieuwe tja, ook al ben ik best wel dbz fan, dan begin ik er al niet aan!
ik heb hier DBZ burst limit liggen en die volgt gewoon alle saga's van begin tot eind.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan Xenoverse niet vergelijken met eerder DBZ games daar ik die amper gespeeld hebmaar ga er eigenlijk vanuit dat er niet veel veranderd is qua vecht-gameplay. Het verhaal is zo flinterdun, je wordt door Shenron gesummoned om fouten in de tijd te herstellen. Jeej!
Speel je dan ook met een zelfgemaakte character?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik heb hier DBZ burst limit liggen en die volgt gewoon alle saga's van begin tot eind.
saga 1 begin je dus als Goku tegen raditz en daarna picolo tegen raditz en cutscene en daarna krijg je bijvoorbeeld de overige z warriors tegen vegeta en consorten!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Speel je dan ook met een zelfgemaakte character?
De character creator in Xenoverse is pure kakmaar wel geinig dat je niet vast zit aan Goku of Gohan ofzo.
Je vliegt nu van hot naar her en kan er niet echt het verhaal van de tv-serie uithalen.. Komt wrs omdat ze dat verhaal dus aangepast hebben
Ah oke, dat klinkt beter.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
saga 1 begin je dus als Goku tegen raditz en daarna picolo tegen raditz en cutscene en daarna krijg je bijvoorbeeld de overige z warriors tegen vegeta en consorten!
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah oke, dat klinkt beter.heb nu samen met picolo en goku tegen raditz gevochten. Om daarna weer te verdwijnen naar de toekomst.
Beetje flauwe twist is het wel.
Oja die trailer heb ik gezien ja. Heb de films nooit gekekenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
over maandje nieuwe film
battle of the gods van vorig jaar was ook best leip!
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja die trailer heb ik gezien ja. Heb de films nooit gekekensnapte er op een gegeven moment niks meer van met al die saga's, begon met de normale serie al.
Wel weer zin om te kijken van het begin af aanMaar dan ben je zo een paar weken afwezig
hoe bedoel jequote:Op donderdag 5 maart 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roemeni is wel nog echte derdewereld in vergelijking met polen bijv.
Watquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:07 schreef Tjacka het volgende:
dag schatjes
net negatief functioneringsgesprek gehad
hibbyquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:07 schreef Tjacka het volgende:
dag schatjes
quote:
op school hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:09 schreef Divje het volgende:
Oei oei oei we gaan #200 nog openen vr mijn voorspelde 20 maart/april/weetiknietmeer
[..]
hibby
Nu al?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:07 schreef Tjacka het volgende:
dag schatjes
Das ruk!quote:
oh nee hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Das ruk!
en nu?
Je word toch niet van school gekickt hoop ik!
Ohhhh dat valt mee dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh nee hoor
maar mijn mentoren waarderen mijn humor wel
maar sommige leraren niet en leerlingen
ik ga net over het randje zeggen ze
ik kan met een grap de hele klas tot een chaos maken
ze vroegen of ik daar rekening mee wil houden
hahahquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:07 schreef Tjacka het volgende:
dag schatjes
Is dit hbo?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh nee hoor
maar mijn mentoren waarderen mijn humor wel
maar sommige leraren niet en leerlingen
ik ga net over het randje zeggen ze
ik kan met een grap de hele klas tot een chaos maken
ze vroegen of ik daar rekening mee wil houden
ik dacht tl;dr en toen opeens KB-blik huhquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
) blijf ik spelen.
Kenners wetenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik dacht tl;dr en toen opeens KB-blik huh
Een of andere lul die ze brood voertquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
Blaadjes hellup! Ik heb eenden in de tuin die niet weg willen. Wat moet ik doen?
Ze hebben alles ondergescheten, tot het raam aan toe en als ik ze weg jaag komen ze meteen weer terug![]()
Ik heb geen vijver dus wat hebben die beesten hier ?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:10 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Een of andere lul die ze brood voert
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
Blaadjes hellup! Ik heb eenden in de tuin die niet weg willen. Wat moet ik doen?
Ze hebben alles ondergescheten, tot het raam aan toe en als ik ze weg jaag komen ze meteen weer terug![]()
Ik heb al raad gevraagd op F&F aan de dierenarts die daar zit, maar die heeft geen spreekuur vandaag denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:26 schreef theguyver het volgende:
[..]MotherFoker.
ik geloof niet dat we elkaar kennen!
Welkom op de gezelligste SC van FOK!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als er ook een vervelend konijn zit zal dat de reden zijn
Ik heb ze geen brood gegeven en in mijn achtertuin komt verder niemand. Ze hebben wel al het vogelvoer opgegeten, dus ze lusten alles. Ze hebben ook geen last van verstopping want de tuin zit onder de strontquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:10 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
wraak van de illuminitiquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ze geen brood gegeven en in mijn achtertuin komt verder niemand. Ze hebben wel al het vogelvoer opgegeten, dus ze lusten alles. Ze hebben ook geen last van verstopping want de tuin zit onder de stront.
Heb last van allebei xDquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:26 schreef theguyver het volgende:
[..]MotherFoker.
ik geloof niet dat we elkaar kennen!
Welkom op de gezelligste SC van FOK!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als er ook een vervelend konijn zit zal dat de reden zijn
mein himmelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niks hoor, himmel neks!
Jas broek topje vestjes gekocht himmel loik!
Hallo & welkom.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:10 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Met dank aan Dhr, Lavenderrquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:02 schreef Divje het volgende:
[..]
mein himmel
[..]
Hallo & welkom.
Hoe bent U hier verzeild geraakt?
neem je vriendin mee naar de dierentuin!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
scrum wat moet ik in de meivakantie doen
ik weet het niet meer
ik wil op vakantiequote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
neem je vriendin mee naar de dierentuin!
Ik zou ook niet weten wat je daar aan moet doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
niet veel natuurlijkquote:
Ik zou brugge doen. Schijnt best mooi te zijn daar, collega van was daar geloof ik laatst geweest.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet veel natuurlijk
200/300 voor paar nachten
boekarest schijnt niet zo vet te zijn als budapest of praag
wel leuk
dacht aan luxemburg met de trein lijkt mij ook tof
gent en brugge met de trein zijn bijna onbereikbaar
Snap het maar een nest in de tuin is ook geen optie zoal je al aangaf.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah dank je. Vind het hartstikke zielig maar zal het doen B.
bijna 5 uur met de treinquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou brugge doen. Schijnt best mooi te zijn daar, collega van was daar geloof ik laatst geweest.
Ja, ik ben echt in tweestrijd hoor, want ze zijn zo leuk, die eenden. En zo mooi! Je zou denken dat dat vrouwtje een beetje saai is he, maar die heeft een heel mooi stukje blauw aan de achterkant en het mannetje is ook zo mooi. Maar ik heb geen vijver en hoe moeten die pulletjes dan naar de sloot? En ik kan overdag niet opletten of er katten of kraaien in de buurt zijn dus ik zou het zo zielig vinden als dat nest vernield en de pulletjes opgegeten worden. Kortom: dilemma.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Snap het maar een nest in de tuin is ook geen optie zoal je al aangaf.
Wel jammer want kleine eendjes zijn zo schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |