quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.zity.biz/index.php?mx=forum;ox=display;topic=75742
quote:I definitely have a fetish for the wrinkly skin just above the cleavage on older women. Always have, it's sexy and it's hard not to stare.
Hier wou ik dan ook graag een discussie over beginnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Over pantoffels gesproken, ik heb laatst echt superfijne gekochtbeste aankoop in tijden
Nee ik heb een soort schapensloffen.quote:
Van die uggs-achtige dingen?quote:
Die stonden op de foto met je strakke broek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Over pantoffels gesproken, ik heb laatst echt superfijne gekochtbeste aankoop in tijden
Klopt. Heb ze ook voor mijn zusje gekocht, die zei ook al dat het voelde alsof je op wolken loopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die stonden op de foto met je strakke broek.
Die zijn wel schattig, warm zeker?quote:
ja heerlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die zijn wel schattig, warm zeker?
Je hebt nog niks over jouw pantoffels verteld.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:04 schreef Fokker89 het volgende:
Zal alvast nadenken over het volgende topic.
Ik heb geen pantoffels. Ik durf dat nog niet aan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt nog niks over jouw pantoffels verteld.
Ik ben ook een Purmerendse Oehoe-god.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:08 schreef Uccie het volgende:
Mag ik even zeggen: de Purmerendse Oehoe-god
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ben ook een Purmerendse Oehoe-god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |