SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Maakt weinig verschil, als er wel PS Plus titels zijn wordt er ook continu gezekenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:33 schreef DKUp het volgende:
Een maand geen PS Plus titels zou ik echt fantastisch vinden, iedereen zeiken
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maakt weinig verschil, als er wel PS Plus titels zijn wordt er ook continu gezeken
of een best off, met isaac en resogunquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:33 schreef DKUp het volgende:
Een maand geen PS Plus titels zou ik echt fantastisch vinden, iedereen zeiken
16, 17 of 18 uurquote:
moet hier tot 18:00 dus ik zit alvast klaarquote:
En Don't starve, Spelunky + Towerfall is nog steeds de beste partygame op de ps4,quote:
Gister eigenlijk pas voor het eerst Rogue Legacy gespeeld, wat een spelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
En Don't starve, Spelunky + Towerfall is nog steeds de beste partygame op de ps4,
Erg baas idd, vrij moeilijk ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gister eigenlijk pas voor het eerst Rogue Legacy gespeeld, wat een spel
Geloof ik niets vanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Erg baas idd, vrij moeilijk ook.
[ afbeelding ]
Het mooie aan een game als Spelunky tov een SMB is dat het random levels heeft. Je kan dus niet simpelweg levels uit je hoofd leren maar je je echt verdiepen in de verschillende levelmechanics, je moet echt leren te overleven en komt nooit dezelfde situaties tegen. BOI heeft honderden items en random levels, het is echt superfun om mee te maken hoe die met elkaar in interactie staan en daardoor is ook iedere run uniek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:12 schreef Yi-Long het volgende:
Spelunky is ook leuk idd, maar hoewel ik moeilijke spellen niet erg vind (Ninja Gaiden, Super Meat Boy), vind ik met langzamere games als Isaac en Spelunky dat ik het wel moeilijk vind, maar niet echt LEUK om te spelen.
Super Meat Boy vind ik echt GEWELDIG om te doen, qua gameplay. Ninja Gaiden Black was ook heerlijk om te spelen. Dan geniet ik van de gameplay. Bij Isaac en Spelunky speel je het meer vanwege de uitdaging, maar niet echt voor de FUN van de gameplay. En dan speel ik dus liever games als Battlefield ofzo, waarbij je iedere seconde reageert op iets en nieuwe dingen meemaakt.
Dat klopt, maar de gameplay zelf van SMB vind ik dan dus weer stukken leuker, want is een soort time-trials voor een platformer, die je perfect moet uitvoeren, dus juist dat je iedere keer een stukje beter wordt, en de snelheid ervan, en de heerlijke muziek, etc etc... dat vind ik gewoon geweldig...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het mooie aan een game als Spelunky tov een SMB is dat het random levels heeft. Je kan dus niet simpelweg levels uit je hoofd leren maar je je echt verdiepen in de verschillende levelmechanics, je moet echt leren te overleven en komt nooit dezelfde situaties tegen. BOI heeft honderden items en random levels, het is echt superfun om mee te maken hoe die met elkaar in interactie staan en daardoor is ook iedere run uniek.
Dus wat betreft 'nieuwe dingen meemaken', dan ben je stukken beter af met een BOI/Spelunky dan met een super meatboy of ninja gaiden waarbij je het vooral moet hebben van dezelfde levels grinden en trial & error.
Bij Spelunky komt er een enorm spook achter je aan als je er langer dan 3 minuten over doet. Je voelt continu de druk en bent continu risk/reward aan het afwegen en moet ook snel spelen. Mja, ieder zijn ding natuurlijk... SMB vond ik ook geweldig trouwens, al zijn games eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de gameplay zelf van SMB vind ik dan dus weer stukken leuker, want is een soort time-trials voor een platformer, die je perfect moet uitvoeren, dus juist dat je iedere keer een stukje beter wordt, en de snelheid ervan, en de heerlijke muziek, etc etc... dat vind ik gewoon geweldig...
... terwijl bij games als Spelunky dat gameplay-aspect van FUN (voor mij) een beetje ontbreekt.
lees deze andersquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Helldivers een metascore van 83 met 11 reviews.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |