ik dacht een uurtje? Openen en baby verwijderen is zo gepiept, maar het dichtnaaien duurt natuurlijk wat langer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:43 schreef Zoë23 het volgende:
Haha sorry zenuwen![]()
Ze stond een uur geleden ingepland. Hoelang duurt zoiets ongeveer?
Nee de eerste werd een keizersnede ivm niet vorderde ontsluiting. Bleef op 8cm. Inleiding duurde al 3dagen. Nu kreeg ze de keuze en ze koos hiervoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht een uurtje? Openen en baby verwijderen is zo gepiept, maar het dichtnaaien duurt natuurlijk wat langer.
waarom krijgt ze een ks? Is het een stuiter?
ermahgerd dat is wel heel ernstigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:50 schreef Radyhyn het volgende:
Heerlijk Fazz!!
Spannend Zoë!!
Komt m'n man net beneden van baby op bed leggen met zo'n gezicht:
Ik: Wut?!
Hij: Baby had 2 luiers over elkaar aan![]()
Ik: Wuttt?!!!???
Had ie dus bij de eerdere verschoning gewoon een luier over de oude luier aangetrokkenBeide luiers zaten wel gewoon netjes vast met de strips aan de zijkanten... bwehehe.. echt hoor!
Heuj gep! Hoe is het met jou dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:09 schreef geppie het volgende:
Mooie foto's Fazz vooral die laatste![]()
Spannend Zoë; weet je al of het een neefje of nichtje is?
Dubbele luier door man, check!![]()
Onze baby slaapt al ruim twee uur, weet niet wat me overkomt
Oeps, das niet best.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spannend, Zoë!
Fazz, wat een geweldige foto's. Het ziet er awesome uit!
Ik ging er wel al een beetje vanuit dat er op mijn werk wat achterstallig onderhoud zou zijn, maar dat de puinhopen zó groot zouden zijn... Mijn hemel.
ach wat naarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:22 schreef geppie het volgende:
Jazeker! Kan nu ook met volle overtuiging zeggen dat ik flieft ben op mijn babyeen paar maanden geleden was ik er écht zo klaar mee. Ben dan weleens jaloers als ik lees hoe Skittles er bijv mee omgaat! Ik wilde haar alleen maar in de spreekwoordelijke kliko keilen
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:50 schreef Radyhyn het volgende:
Heerlijk Fazz!!
Spannend Zoë!!
Komt m'n man net beneden van baby op bed leggen met zo'n gezicht:
Ik: Wut?!
Hij: Baby had 2 luiers over elkaar aan![]()
Ik: Wuttt?!!!???
Had ie dus bij de eerdere verschoning gewoon een luier over de oude luier aangetrokkenBeide luiers zaten wel gewoon netjes vast met de strips aan de zijkanten... bwehehe.. echt hoor!
Ahw, vlieftheidquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:22 schreef geppie het volgende:
Jazeker! Kan nu ook met volle overtuiging zeggen dat ik flieft ben op mijn babyeen paar maanden geleden was ik er écht zo klaar mee. Ben dan weleens jaloers als ik lees hoe Skittles er bijv mee omgaat! Ik wilde haar alleen maar in de spreekwoordelijke kliko keilen
![]()
Pcies! Mijnes doet juist doorgaans meer, ook uitzonderlijk dusquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:26 schreef BlueEyes het volgende:
Hmm JM mijnes doet normaal maar 2 x een slaap van max 1 uur per keer hoor. Dus dit is uitzonderlijk!
ik zou ff alleen naar de stad gaan nuquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ahw, vlieftheid![]()
Ennuh.. ik heb ook wel eens uit het raam gestaard met haar krijsend in m'n armen, mijzelf afvragend hoe ver ze zou komen als ik haar van het balkon zou werpen. Voor de kliko moest ik 4 verdiepingen naar beneden en dat is veul te ver![]()
Mwoh, ben ik een uur bezig geweest haar te laten slapen en in bed te krijgen. Eindelijk gelukt, komt na 10 minuten vriend niet al te zachtjes thuis. Baby wakker
Ja, heel blij. Misschien niet per se dat ik er weer ben, maar in ieder geval dat mijn vervanger weg is. Ze moesten ook allemaal hun verhaal even kwijt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:17 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Oeps, das niet best.
Kids wel blij dat je er weer bent?
Las ieg goed bericht over I gisteren bij de go
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had het vandaag wat minder gedaan bij de go, wat meer gehuild. In totaal zo'n 120 cc gedronken. Ze had hem wel in de draagdoek die Baard achtergelaten had mee naar buiten genomen, gewoon geoefend met YouTubefilmpjes!Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ahw, vlieftheid![]()
Ennuh.. ik heb ook wel eens uit het raam gestaard met haar krijsend in m'n armen, mijzelf afvragend hoe ver ze zou komen als ik haar van het balkon zou werpen. Voor de kliko moest ik 4 verdiepingen naar beneden en dat is veul te ver![]()
Neuh, Lou dr jas aangedaan muts op en vriend veel succes gewenst met het lopen buiten. Anders moet ik me omkledenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou ff alleen naar de stad gaan nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:20 schreef Zoë23 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
lijkt me echt zwaar zwaar afzien met bvquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat ik al achttien weken stabiel ben qua gewicht maar me wel een slag in de rondte vreet ben ik sinds gisteren weer stilletjes aan begonnen met een afvalpoging. (Niks crashen hoor, maar gewoon normaal doen). Dus nu eet ik zo'n 2400 calorieën en ik heb me toch hongerargh
terwijl ik echt tijdenlang op 1500 heb geleefd vroeger
Naja, het zal wel wennen
broccoliquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:00 schreef Roomsnoes het volgende:
Oef Zoe, das niet niks. Hopelijk snel goed nieuws!
Laat nooit een baby met mond vol broccoli even een slokje bij je drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |