ik dacht een uurtje? Openen en baby verwijderen is zo gepiept, maar het dichtnaaien duurt natuurlijk wat langer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:43 schreef Zoë23 het volgende:
Haha sorry zenuwen![]()
Ze stond een uur geleden ingepland. Hoelang duurt zoiets ongeveer?
Nee de eerste werd een keizersnede ivm niet vorderde ontsluiting. Bleef op 8cm. Inleiding duurde al 3dagen. Nu kreeg ze de keuze en ze koos hiervoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht een uurtje? Openen en baby verwijderen is zo gepiept, maar het dichtnaaien duurt natuurlijk wat langer.
waarom krijgt ze een ks? Is het een stuiter?
ermahgerd dat is wel heel ernstigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:50 schreef Radyhyn het volgende:
Heerlijk Fazz!!
Spannend Zoë!!
Komt m'n man net beneden van baby op bed leggen met zo'n gezicht:
Ik: Wut?!
Hij: Baby had 2 luiers over elkaar aan![]()
Ik: Wuttt?!!!???
Had ie dus bij de eerdere verschoning gewoon een luier over de oude luier aangetrokkenBeide luiers zaten wel gewoon netjes vast met de strips aan de zijkanten... bwehehe.. echt hoor!
Heuj gep! Hoe is het met jou dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:09 schreef geppie het volgende:
Mooie foto's Fazz vooral die laatste![]()
Spannend Zoë; weet je al of het een neefje of nichtje is?
Dubbele luier door man, check!![]()
Onze baby slaapt al ruim twee uur, weet niet wat me overkomt
Oeps, das niet best.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spannend, Zoë!
Fazz, wat een geweldige foto's. Het ziet er awesome uit!
Ik ging er wel al een beetje vanuit dat er op mijn werk wat achterstallig onderhoud zou zijn, maar dat de puinhopen zó groot zouden zijn... Mijn hemel.
ach wat naarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:22 schreef geppie het volgende:
Jazeker! Kan nu ook met volle overtuiging zeggen dat ik flieft ben op mijn babyeen paar maanden geleden was ik er écht zo klaar mee. Ben dan weleens jaloers als ik lees hoe Skittles er bijv mee omgaat! Ik wilde haar alleen maar in de spreekwoordelijke kliko keilen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |