Probeer toch een andere winkel te vinden waar je goed advies krijgt. Ik weet er wel een, maar die zit in Dordtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog tips voor merken of waar ik op moet letten met passen?
Geen idee, heb er gewoon nog niet echt wat tussen gevondenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kan dat nouHet is haast een soort wehkamp met een miljoen merken
Die hebben een HP-collectie hoorde ikquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb laatst zowaar iets bij de Primark gekocht! Harry Potter-sokken
En dit is ook onzin want je koopt er voor 15 euro een jurkjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding en budget nee
M'n ouders hebben wel allebei wandelschoenen gekocht in die winkel, m'n moeder dus inderdaad een herenmaatquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probeer toch een andere winkel te vinden waar je goed advies krijgt. Ik weet er wel een, maar die zit in Dordt
Dat klinkt goed in theoriequote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Laat ze dat bij de jumbo doenEn dan als 4e aansluiten in een andere rij en je boodschappen gratis krijgen
Zag wel een sweater en sweatpantsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hebben een HP-collectie hoorde ik.
Serieusquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En dit is ook onzin want je koopt er voor 15 euro een jurkje
Ik ben er laatst ook weer eens binnen geweest. Moet je jezelf eerst 2 verdiepingen omhoog worstelen door de hysterische dames om bij de herenafdeling te komen en dan kom je in een partij bagger terecht... Nope ik kom er niet weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb laatst zowaar iets bij de Primark gekocht! Harry Potter-sokken
De kledingmaat is niet echt aan mij besteed daar, maar de accessoires waren wel tof. Heb ook nog frutsels voor in het haar gekocht en een nieuwe toilettasquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben er laatst ook weer eens binnen geweest. Moet je jezelf eerst 2 verdiepingen omhoog worstelen door de hysterische dames om bij de herenafdeling te komen en dan kom je in een partij bagger terecht... Nope ik kom er niet weer.
Moeten er wel zijn geloof ikquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag wel een sweater en sweatpantsWilde eigenlijk een T-shirt maar kon die niet echt vinden.
Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar de duurdere schoenen zoals Meindl, Lowa etc gaan gewoon lang mee. Je betaalt er flink voor, maar dan heb je er ook 10 jaar of meer plezier van als je ze netjes behandelt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben wel allebei wandelschoenen gekocht in die winkel, m'n moeder dus inderdaad een herenmaatIk had bij de Bever en Decathlon wel mooie gezien maar weet dus niet waar ik op moet letten.
Ze moeten het liefst helemaal rondom goed aansluiten zonder dat het kenlt. Aan de voorkant ruim genoeg dat je een heuveltje af kan zonder je tenen tegen de voorkant te voelen (hebben ze van die handige afstapjes voor in de winkel om te testen). Verder bedenken waar je vooral gaat wandelen: Nederland, veel asfalt: dan is een A voldoende, eventueel AB. A is wel meestal een lage schoen, dus als je ondersteunign aan je enkels wilt krijg je meestal automatisch een AB of zwaarder. Vibram zolen zijn ook altijd fijn. En verder niet te druk maken om de looksquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben wel allebei wandelschoenen gekocht in die winkel, m'n moeder dus inderdaad een herenmaatIk had bij de Bever en Decathlon wel mooie gezien maar weet dus niet waar ik op moet letten.
Ja ze hebben gewoon veel merken dus ook dure merken. Maar alles van eigen merk is een beetje H&M prijzen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SerieusIk zag een leuk bloesje en die was nu afgeprijsd naar 50 euro.
Praktijk valt tegen.quote:
Mmmm, moet je ook maar net willen. Ik denk dat ik over 10 jaar echt niet nog steeds dezelfde schoenen wil/leuk vind.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar de duurdere schoenen zoals Meindl, Lowa etc gaan gewoon lang mee. Je betaalt er flink voor, maar dan heb je er ook 10 jaar of meer plezier van als je ze netjes behandelt.
Wandelschoenen trek je toch niet aan om modieus te zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mmmm, moet je ook maar net willen. Ik denk dat ik over 10 jaar echt niet nog steeds dezelfde schoenen wil/leuk vind.
Mwah, wandelschoenen veranderen weinig door de jaren heen en modieus zijn de meesten sowieso niet echt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mmmm, moet je ook maar net willen. Ik denk dat ik over 10 jaar echt niet nog steeds dezelfde schoenen wil/leuk vind.
Jij bent geen vrouw, je snapt dat niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wandelschoenen trek je toch niet aan om modieus te zijn?
Ik heb ook al dik 10 jaar het zelfde paar meindl's (B denk ik) maar ik ga bijna nooit meer wandelen dus die kunnen nog wel 20 jaar mee.
Niet echt is wel een understatement.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mwah, wandelschoenen veranderen weinig door de jaren heen en modieus zijn de meesten sowieso niet echt.
Ik heb een paar gehad die ik 15 jaar heb gehad, toen verpulverde de zool compleet. Maar die zijn hun geld dus echt wel waard geweest. Nu een paar lage Salomons die ook al jaren mee gaan. Ideaal als er sneew ligt enzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wandelschoenen trek je toch niet aan om modieus te zijn?
Ik heb ook al dik 10 jaar het zelfde paar meindl's (B denk ik) maar ik ga bijna nooit meer wandelen dus die kunnen nog wel 20 jaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |